Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å lurer litt på å investere i en Canada Goose jakke til vinteren. Koster litt mye, men den kan jo holde et par år.

Som regel så gjelder den gamle regla; Man får det man betaler for.

Kvalitet koster gjerne, men ofte er det verd det. Jakka jeg bruker daglig har jeg brukt i 3 år nå. Aldri hatt en bedre jakke, men den kosta mer enn jeg har pleid å bruke tidligere. Den var likevel verd hver krone. Hadde sikkert måtte kjøpe ny om jeg hadde kjøpt en billigere.

http://www.hartandsole.com/products/canada-goose-mens-expedition-parka-pbi

Link til jakken. Usikker med moms og faenskap, men regner med at den ender på rundt 5000,- som er mye for en jakke...

Lenke til kommentar

Eiendeler. Kom plutselig på at jeg eier 4 biler, som i følge blader for veteranbiler har en samlet verdi på over 300k, så jeg er glad de bare har 88 i formue på meg!

Har også noe penger her og der litt skjult :ph34r:

Me iz badboy.

Ja Runar, da er det bare å rable ned 3000 medievitenskapelige ord da.

Lenke til kommentar

Hvordan får man "formue"?

Jeg tjener bare penger og bruker dem..hvordan blir det formue av det? De sjekker jo ikke hvor mye penger jeg har på bankkontoen liksom..?

Hus/leilighet, bil og andre store verdier. Når verdien er større enn gjelda di har du formue.
Lenke til kommentar

Hvordan får man "formue"?

Jeg tjener bare penger og bruker dem..hvordan blir det formue av det? De sjekker jo ikke hvor mye penger jeg har på bankkontoen liksom..?

Visst gjør de det. Din saldo pr. 31.12 blir oversendt skattemyndighetene, sammen med hvor mye du har fått i renter i løpet av året.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...