NgZ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Dansk er jo verdens styggeste, ekleste og gest kvalmende språk... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Eeeer folk enda våkne? ^^ Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Det kan vi godt, ligger rett ovenfor Game så det går fint Perfect Vi har en bruktbutikk i Tromsø som heter "Spider-Man". Love it, love it. EDIT: Bruktbutikk for spill of course. Endret 17. februar 2008 av Teovina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg og Epletøsa er gift. Åpent forhold. Du ser jo selv, hun er forlovet med Anfall, liksom. xD Så det er en mulighet for meg? Nei! Det kan jeg ikke akseptere! Det får være nok at hun er gift med Nie og gjør henne gravid. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Dansk er jo verdens styggeste, ekleste og gest kvalmende språk... Hurray for /ignore Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sånn. Da har jeg fått min daglige dose Boards of Canada, og er klar til å hibernitere. Dere får ha god natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Dansk er jo verdens styggeste, ekleste og gest kvalmende språk... Ja! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei! Det kan jeg ikke akseptere! Det får være nok at hun er gift med Nie og gjør henne gravid. Finn frem videokameraet, Unni. Dette kan bli pent *drar frem samekniven sin* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Dansk er jo verdens styggeste, ekleste og gest kvalmende språk... Ja! /signed Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Dansk er jo verdens styggeste, ekleste og gest kvalmende språk... Jeg liker deg ikke nå. Du som egentlig er så søt. Eeeer folk enda våkne? ^^ Nei, vi poster i søvne. Hele gjengen. Ja! Din bæzj. Finn frem videokameraet, Unni. Dette kan bli pent *drar frem samekniven sin* Kan du ta på deg skinnende orange rustning for anledningen? =D Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Genial bildetekst: Yess, han der hadde skjønt hvordan man skal skrive NgZ: Helt enig. Dansk = blæh, sandpapir i kjeften. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Dansk er jo verdens styggeste, ekleste og gest kvalmende språk... Ja! /signed Du også er en bæzj. Genial bildetekst: Yess, han der hadde skjønt hvordan man skal skrive NgZ: Helt enig. Dansk = blæh, sandpapir i kjeften. Dansk = Erotisk språk. Pikk i kjeften. Hele gjengen. =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Kan du ta på deg skinnende orange rustning for anledningen? =D Alt for deg Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Forresten, når vi snakker om spill og butikker, gjett hva jeg gjør i dette øyeblikk? (lite obvious...) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Nie: Det høres jo ut som snakker med mat som er halvsvelget i halsen jo Forresten, når vi snakker om spill og butikker, gjett hva jeg gjør i dette øyeblikk? (lite obvious...) Shopper? Endret 17. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja! Din bæzj. Dansk er -ikke- bra før ørene. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Genial bildetekst: Yess, han der hadde skjønt hvordan man skal skrive NgZ: Helt enig. Dansk = blæh, sandpapir i kjeften. /Potet i halsen. Lurer på om journalisten har gjort det med vilje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 http://dingz.no/php/art.php?id=509405 ^^Sånn må jeg ha! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Alt for deg Aaaaw. Nie: Det høres jo ut som snakker med mat som er halvsvelget i halsen jo Nei, ikke -mat-. Eller. Det kommer litt ann på hvordan man ser det, tror jeg... Dansk er -ikke- bra før ørene. xD Jo? Balansen, derimot. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nie: Det høres jo ut som snakker med mat som er halvsvelget i halsen jo Forresten, når vi snakker om spill og butikker, gjett hva jeg gjør i dette øyeblikk? (lite obvious...) Shopper? How did you know :o Jepp, surfer støtt på www.playx.no og QXL etter billige spill Herlig (og kostbar) hobby. !""#"#¤"#¤ = *banne noe inni granskauen over treg data hjemme hos mamma* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg