Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor jobber du? Et lokalt firma bxaxnxdxaxk. Satt på noen x'er så det ikke blir spora av googlebot ^^ Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vel, jeg snakker ikke om anime uansett, ser på masse asiatisk. TW, Korea, Japansk, Chinese osv. Serier og filmer (: Sykt bra Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det "å ta av"?Les under Tror han mente at DNFK tok av da, med denne hatigheten på innleggene ^^You got it Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det "å ta av"?Les under Tror han mente at DNFK tok av da, med denne hatigheten på innleggene ^^You got it Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Se der ja, nå er det litt mer liv her Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Se der ja, nå er det litt mer liv her Dæven, det var faktisk 3 minutter pause Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha ha, var dødt tidligere i dag Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha ha, var dødt tidligere i dag Ja, jeg var jo ikke her ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ferdig med Australia-presentasjonen min. Den gikk i dass... Skole-PC er noe faenskap. Og den som sier at Linux er stabilt, kan skyte seg selv i foten. PC-en låste seg 5 ganger under lagingen av presentasjonen. Når jeg endelig var ferdig og skulle vise presentasjonen så ble alle bildene mine ble borte. To jævla lysbilder som jeg brukte en halvtime på... I tilleh til alt så er de jeg skulle presentere med dumme som noen høns. Denne gangen blir jeg glad for en 3'er. Og det er engelsk som jeg har 5 i... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, jeg var jo ikke her ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha ha, var dødt tidligere i dag Ja, jeg var jo ikke her ^^ Men nå er jeg her også! Ble ikke skole på meg. Sååå..jeg sto akkurat opp. Urk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ha ha, første oblig i det nye faget mitt, INF180 Design av brukergrensesnitt, skal inn til tirsdag og vi er fem på gruppa, men det er så pisslett at vi kommer til å utsette det til mandag kveld og så begynne å gjøre noe smått hist og her Er så evig typisk. Jeg kommer ikke til å få gjort noe, for jeg kommer bare til å henge her frem til innflyttingsfestene i helga Skulle egentlig spille Doom (enern) når jeg kom hjem, men måtte bare innom her, og her blir jeg vel sittende. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men nå er jeg her også! Ble ikke skole på meg. Sååå..jeg sto akkurat opp. Urk! Hei Kitty =3 Fortsatt sjuk? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 clvn : Jaaa =( . Jeg gikk glipp av filmfaget i dag! *synes synd på seg selv*. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dakar Kitty : < Jeg brant meg med sigaretten og så lighteren like etterpå. Irriterende å klumse sånn >< Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 clvn : Jaaa =( . Jeg gikk glipp av filmfaget i dag! *synes synd på seg selv*. *trøstepå* Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da bærer det rett i uløkka! Adios. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dåkåj! Jeg er trøtt, er på jobb og lengter virkelig hardt etter kebab, Jeg misunner alle som bor i Halden og har tilgang på Campino/Måka nå *cut cut* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, jeg skal IKKE bli en slave av DNFK! Jeg skal spille Doom! *poof* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg