Bytex Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg sliter med at hvis jeg har spilt et eller annet spill før jeg legger meg, sovner jeg aldri fordi musikken går igjen i hodet konstant, på så høyt "volum" at det ikke går å overse og bare sovne. Kan gjerne ligge i 4 timer rett ut i senga og aldri koble bort så jeg sovner, fordi jeg har den uendelig repeterende sangen til Puzzle Quest 2 i hodet, som jeg spilte like før jeg la meg. Har jeg spilt guitar hero drømmer jeg gjerne opp nye låter inne i spillet mens jeg sover, og våkner hele tiden og tenker "faen, det er jo ikke ekte, SOV DIN DRITT!" Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hmmm.. tror jeg skal teste ut BrainSync mens jeg sover, våkner vel totalt manipulert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen, jeg må begynne å snylte mer på fattern. Den jævelen tjente penger som gress i fjor og jeg veit han ikke har tjent noe dårligere i år. Takk for påminnelsene forresten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Skattelista sier at jeg tjente 393000 brutto ifjor. I r success Endret 20. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Haha, far min har forsvunnet fra skattelistene,- ikke videre overraskende, da det ikke er noe poeng å ha en som ikke tjener noe uansett bytex,- mindre en min mor, som, vel, er sekretær i et lite utleiefirma eller noe. Endret 20. oktober 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 haha, nå er det sjokomelk tid! Sjokomelk, cola og kaffe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Snart lunch! Da er det hjem og drikke melk og spise brødskiver med prim! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det blir for drøyt. Ble en halvliter sjokomelk og 2 battery tidligere i dag, og en halvliter sjokomelk nå. FM time kanskje,- har jo akkurat blitt ansatt i Kypros og Willem II. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Skattelistene er som alltid way off, til og med på meg, som ikke har noen sære fradrag og bare studielånsrenter å trekke fra. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Te, melk og brødskiver med makrell i tomat Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 I følge skattelistene tjente jeg penger i 09, det kan ikke jeg huske, og jeg har en formue på 88tusen, hvor det kommer fra aner jeg ikke! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 I følge skattelistene tjente jeg penger i 09, det kan ikke jeg huske, og jeg har en formue på 88tusen, hvor det kommer fra aner jeg ikke! De er jo veldig feil da. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg står oppført med 80.000 for lite i fjor, så de stemmer nok ikke i alle tilfeller nei Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det blir for drøyt. Ble en halvliter sjokomelk og 2 battery tidligere i dag, og en halvliter sjokomelk nå. Jeg holder meg til de små sjokomelkene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sitter å lurer litt på å investere i en Canada Goose jakke til vinteren. Koster litt mye, men den kan jo holde et par år. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er for lite Sjokomelkoholiker! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Skoledagen sålangt: Oversatt en nynorsktekst, og sett Ut i vår hage 2 episode (nynorsk über alles) Dere har gjort idag da folkens! Endret 20. oktober 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Høres bare ekkelt ut å ha drukket en liter sjokolademelk og to battery allerede i dag. Heia diabetes Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er ikke noe vanlig daglig kosthold, men det må til enkelte dager, for å våkne skikkelig, også er det jo lett å drikke ekstra av hva som er godt Godt er noe vannet her ikke her... tror jeg har 10 liter på kanner i kjøleskapet -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sitter å lurer litt på å investere i en Canada Goose jakke til vinteren. Koster litt mye, men den kan jo holde et par år. Som regel så gjelder den gamle regla; Man får det man betaler for.Kvalitet koster gjerne, men ofte er det verd det. Jakka jeg bruker daglig har jeg brukt i 3 år nå. Aldri hatt en bedre jakke, men den kosta mer enn jeg har pleid å bruke tidligere. Den var likevel verd hver krone. Hadde sikkert måtte kjøpe ny om jeg hadde kjøpt en billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg