Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Forstyrrende, Zerda.

 

Nå sett mye sykt, lest noe sykt. Nå er snart kvelden omme og nattatiden venter.

 

Men må innrømme at det sykeste erat noen i det hele tatt vil ha en sånn bro som dette her på Tele'n sin:

 

 

 

bridges.jpg

 

 

 

Hvorfor, hva og hvordan klarer man å ødelegge det klassiske designet på en Tele med en sånn bro?

 

Jeg begriper det ikke.

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søke funksjonen her på forumet suger balle :thumbdown:

Gikk på Google så fant jeg siden her på forumet jeg ville innpå.

Jeg bruker bare google for å søke på forumet.

Skriver f.eks.:

site:diskusjon.no den nye forumkafeen

Da popper denne tråden opp øverst. Og den søker kun her på forumet.

Lenke til kommentar

Kan ingen skrive en bok om hvordan gutte-hjerner fungere? :innocent:

Hvis du skriver en kortere bok om hvordan (eller hvorfor) jenter fungerer.

Nå tviler jeg på at den boken ville vært fasiten på hvordan jeg fungerer, men jeg kan slenge på en som gjelder for meg.

 

Sier du noe feil til ei jente (som meg f.eks), glemmer hun det aldri. Aldri, aldri, aldri. Og det skal brukes mot deg i senere anledninger.

Lenke til kommentar

Sier du noe feil til ei jente (som meg f.eks), glemmer hun det aldri. Aldri, aldri, aldri. Og det skal brukes mot deg i senere anledninger.

Godt å få det bekreftet. Kanskje det beste er å bli homofil? Eventuelt monk.

Tja, jeg har alltid syntes at peniser ser mye mer flatterende ut en fitter. Så why not.

Lenke til kommentar

Note to self: Slutt å surfe /b/. Nå har jeg sett nærbilder av ei kjerring som fikk kjønnslepper og klitt fjernet. Frivillig, regner jeg med siden hu smilte og det sto BME på bildene.

 

Koselig…

Då har du vel sett Penile subincision også? Må få seie at eg følte meg ganske urein etter å ha komt over nokre slike bilder.

Lenke til kommentar

Kan ingen skrive en bok om hvordan gutte-hjerner fungere? :innocent:

Hvis du skriver en kortere bok om hvordan (eller hvorfor) jenter fungerer.

Nå tviler jeg på at den boken ville vært fasiten på hvordan jeg fungerer, men jeg kan slenge på en som gjelder for meg.

 

Sier du noe feil til ei jente (som meg f.eks), glemmer hun det aldri. Aldri, aldri, aldri. Og det skal brukes mot deg i senere anledninger.

Ahh, nå skjønner jeg hvorfor mine ekser bruker mine barn i mot meg.

Skal slutte å snakke med damer å heller bruke tegnspråk :)

Lenke til kommentar

I dag hadde vi en liten diskusjon om bursdagen min rundt middagsbordet, så tenkte jeg kunne spørre dere hva dere synes:

Er det rart av meg at jeg vil være alene på bursdagen min og gjøre det jeg liker best? Nemlig å lage god mat. For så å la familien komme hjem og spise sammen med meg, og deretter spille spill eller sende ut familien igjen, for å få litt kvalitetstid med seg selv og bare slappe av.

Lenke til kommentar

Note to self: Slutt å surfe /b/. Nå har jeg sett nærbilder av ei kjerring som fikk kjønnslepper og klitt fjernet. Frivillig, regner jeg med siden hu smilte og det sto BME på bildene.

 

Koselig…

Då har du vel sett Penile subincision også? Må få seie at eg følte meg ganske urein etter å ha komt over nokre slike bilder.

Ehh ehh what? Hvilken sider er det du er å snoker på?

Ikke si det helst :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...