Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der, ja. Her popper de frem en etter en.

Hahaha, både ja og nei! Har nå funnet meg tilrette på land jeg da. Enn så lenge.

Men skal nå krabbe meg på sjøen ved første anledning.

Gretten? Ja. Gammel? Njaaa. :wee:

Awesome at jeg fremdeles husker koden til smiliey's.

Endret av hylo
Lenke til kommentar

Har mildt sagt hatt den jævligeste dagen i hele mitt liv i dag.

Bra dag i går, da en god kamerat kommer hjem ifra Trondheim der meg, han og en annen kamerat koser oss med pils. Ender opp med 3 timer søvn før jobb og en stygg hangover. Så skjer det værste som kan skje med et menneske. En av mine bestevenner som har kjempet mot blodkreft i flere måneder klarte ikke mer. Han gikk bort i dag. Er helt tom inni meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Ville få ut noe her i et desperat forsøk på at det skulle bli bedre, men tviler på at det vil fungere.

Lenke til kommentar

Gretten? Ja. Gammel? Njaaa. :wee:

Forsatt barnerumpen intakt med andre ord. Bra ;)

jeg så nettopp på Man on wire. bra film.

Spesiell fyr han der Petit.

Har mildt sagt hatt den jævligeste dagen i hele mitt liv i dag.

Bra dag i går, da en god kamerat kommer hjem ifra Trondheim der meg, han og en annen kamerat koser oss med pils. Ender opp med 3 timer søvn før jobb og en stygg hangover. Så skjer det værste som kan skje med et menneske. En av mine bestevenner som har kjempet mot blodkreft i flere måneder klarte ikke mer. Han gikk bort i dag. Er helt tom inni meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Ville få ut noe her i et desperat forsøk på at det skulle bli bedre, men tviler på at det vil fungere.

Snakk med noen, iallefall ikke vær alene. Kondolerer.

Kan man spore opp hvem som eier en blogg på bloggspot? Fått det som oppdrag, noen som har en liten blogg som sprer rykter om folk.

4chan.
Not your personal...something..
Lenke til kommentar

Kan ingen skrive en bok om hvordan gutte-hjerner fungere? :innocent:

Tror det er ganske individuelt, dessverre. :(

Jeg forstår mange guttehjerner, men det er noen som er helt umulig å forstå. De som sier til politiet at de kan ringe meg, men glemmer å fortelle at jeg er i Amerika f.eks. Det kommer til å bli festlig å være vitne, når jeg blir vekt midt på natten...

Lenke til kommentar

Var ikke så mye liv her i kveld, ser jeg.

Hahahah, det er en fyr (han er visst gay)jeg og venninnen min traff på fest, som tydeligvis liker å betro seg til oss med alt mulig rart ingen egentlig trenger å vite. I dag fortalte han meg at han har en greie med å skulle "vaske tissen sin hele tiden" når han er hos andre. Javeeeel, for nå kommer jeg aldri til å lure på hva han gjør på dass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...