Aleks Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 mye har skjedd på de to ukene som har gått nå. kom hjem til norge og hunden til han ene har daua en annen har fått seg dame og han tredje har blitt millionær. wtf Ergo, 2/3 personer i Norge finner lykken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jaja, trodde dere spilte for musikken, ikke pengene. Man kan gjøre begge deler. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Var det da ikke noen på forumet som faktisk gikk inn for å starte et band? Lagde egen tråd der de søkte medlemmer og greier. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Pengene vil til slutt ta over og fucke hodet ditt og ditt band vil krangle, musikken bli dårlig og dere ender opp sörgelige allikevel dere har diamanter og plasmaskjermer. Bedre at jeg tar de for dere, for deres eget beste Så vil dere sutre over piratnedlasting, lage dårlige låter for å tjene mer penger og bli en av de uttallige artistene som startet unikt, men tilslutt ble söppel. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Uelandsangen ble jo ganske vellykket. Synd at det aldri ble noe av de remixene da. Jeg som skulle være groupie og greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Pengene vil til slutt ta over og fucke hodet ditt og ditt band vil krangle, musikken bli dårlig og dere ender opp sörgelige allikevel dere har diamanter og plasmaskjermer. Bedre at jeg tar de for dere, for deres eget beste Så vil dere sutre over piratnedlasting, lage dårlige låter for å tjene mer penger og bli en av de uttallige artistene som startet unikt, men tilslutt ble söppel. Men jeg tenker som så at det må være bedre å være ulykkelig og rik enn ulykkelig og fattig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Faen og. Det er helt klart at jeg nå må flytte til Australia. Hotcuts. Hvem blir med? 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kidnapp meg, så er jeg med jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Faen og. Det er helt klart at jeg nå må flytte til Australia. Hotcuts. Hvem blir med? Neitakk. Jeg klarer meg uten toppløse frisører så lenge jeg slipper sensuren som finnes der nede. Alt er jo dritstrengt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Faen og. Det er helt klart at jeg nå må flytte til Australia. Hotcuts. Hvem blir med? Neitakk. Jeg klarer meg uten toppløse frisører så lenge jeg slipper sensuren som finnes der nede. Alt er jo dritstrengt. ja for lovlige horehus er så vanlig i Norge! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kidnapp meg, så er jeg med jeg. Da må han late som han er vergen din for å få deg inn i landet, og vi vet hva moren din mener om folk som later som de er vergen din. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Pff, bagateller. En kjapp liten proxy så slipper jo du gjennom alt. Skulle gjerne tatt en liten klippetime på den plassen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 ja for lovlige horehus er så vanlig i Norge!Det er klart en bedre taktikk enn vi har kjørt i Norge, men likevel så forbyr de spill og filmer over en lav sko. Og så har vi den ooh-så-vellykkede brannmuren der nede. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 For å si det sånn. Damer uten topp slår ut internett på null komma niks. 2 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Her er det jaggu lenge siden jeg har vært. Det forundrer meg at denne tråden fremdeles eksisterer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vælkømmin tebarsat. Hvordan har den virkelige verden behandlet deg? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Nei, jeg lever nå. Det er jo nærmest utrolig det og. Så her går det i samme, vante postinga skjønner jeg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vi redder verdenen en post om gangen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lever her også utrolig nok. Nei, det har vel gått i mye av det samme. Nye brukere kommer og går da. Så har vi det selvfølgelige dramaet fra tid til tid. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Hahaha, er det forumjenter som får deg for godt og prøver å finne seg kjærester her og sånt enda? Kan umulig være bra! Ser egentlig for meg at det er akkurat det samme stedet som da jeg bestemte meg for å gjøre forandringer med 'favoritter' på PC'en. Noen av de gamle traverene som fremdeles er her da? Faen så interaktivt og avansert forumet har blitt da! Endret 19. oktober 2010 av hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg