Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pengene vil til slutt ta over og fucke hodet ditt og ditt band vil krangle, musikken bli dårlig og dere ender opp sörgelige allikevel dere har diamanter og plasmaskjermer. Bedre at jeg tar de for dere, for deres eget beste :)

Så vil dere sutre over piratnedlasting, lage dårlige låter for å tjene mer penger og bli en av de uttallige artistene som startet unikt, men tilslutt ble söppel.

Lenke til kommentar

Pengene vil til slutt ta over og fucke hodet ditt og ditt band vil krangle, musikken bli dårlig og dere ender opp sörgelige allikevel dere har diamanter og plasmaskjermer. Bedre at jeg tar de for dere, for deres eget beste :)

Så vil dere sutre over piratnedlasting, lage dårlige låter for å tjene mer penger og bli en av de uttallige artistene som startet unikt, men tilslutt ble söppel.

Men jeg tenker som så at det må være bedre å være ulykkelig og rik enn ulykkelig og fattig.
Lenke til kommentar

Hahaha, er det forumjenter som får deg for godt og prøver å finne seg kjærester her og sånt enda? Kan umulig være bra!

Ser egentlig for meg at det er akkurat det samme stedet som da jeg bestemte meg for å gjøre forandringer med 'favoritter' på PC'en.

Noen av de gamle traverene som fremdeles er her da?

Faen så interaktivt og avansert forumet har blitt da!

Endret av hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...