Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 sykt.. får ikke tid til å svare på et innlegg før det har komt 5 nye.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 L4r5: får jeg bli med om jeg tar fela da?! Det kan jeg ikke på noen måte! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Problemet er kanskje att jeg har analysert opera og symfonier, studert komposisjon/arrangering, gehör og spilt andre instrument. Fikk 6 på elgitar eksamen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Diskutant; Opplys meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fy feite A fistful of dollars var awesome! Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 L4r5- Er det ingen lettere måte? Drikker litt te og iskaffè iblant, men merker ikke noe energi-hopp, dessverre. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 sykt.. får ikke tid til å svare på et innlegg før det har komt 5 nye.. det er helt vilt, og viss man prøver å følge flere tråder som denne, klin umulig Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Diskutant; Opplys meg Om? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Diskutant; Opplys meg Om? 69 dl. Virket som om du visste det når du siterte diskutert Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Trenger dere noen på orgel eller trekkspill?Som med kubjeller så trenger man alltid mer trekkspill i en ordentlig deathmetalkøntri-sang.Men jeg må nesten ta det opp med Espen før jeg kan godkjenne din søknad. jeg spiller ræva piano. kan jeg bli med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 sykt.. får ikke tid til å svare på et innlegg før det har komt 5 nye.. Du må bli hardere på F5-knappen L4r5: får jeg bli med om jeg tar fela da?! Det kan jeg ikke på noen måte! Som sagt så må jeg ta det opp med de andre medlemmene. Det er et demokratisk band. Utenom groupiene. De utnytter vi på det groveste. Både psykisk, seksuelt og for penger etc. Problemet er kanskje att jeg har analysert opera og symfonier, studert komposisjon/arrangering, gehör og spilt andre instrument. Fikk 6 på elgitar eksamen Vil du være groupie? Fy feite A fistful of dollars var awesome! Det er en allment kjent fakta du kommer med. L4r5- Er det ingen lettere måte? Drikker litt te og iskaffè iblant, men merker ikke noe energi-hopp, dessverre. Prøv å ta kaffepulver og legg under leppa som om det var snus. Helst grovmalt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg flasher tits til forumbrukere på cam nå, jeg. Kjempegøy. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 L4r5: Jeg kan väre manager? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg flasher tits til forumbrukere på cam nå, jeg. Kjempegøy. Jeg har flasha tissen til forumbrukere på cam. Det er også kjempegøy. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fy feite A fistful of dollars var awesome! Det er en allment kjent fakta du kommer med. Obviously, men tipper det er veldig mange her som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hørt no rykter om at jonas er bi, men hvem dømmer, liksom? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 L4r5: Jeg kan väre manager? Og stikke av med mange millioner av pengene våre når vi slår gjennom internasjonalt? Neitakk. Vi kan være våre egne managere. Det finnes spillende managere i fotball så hvorfor ikke innen deathmetalkøntri? Hørt no rykter om at jonas er bi, men jeg drømmer, kanskje? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jaja, trodde dere spilte for musikken, ikke pengene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 mye har skjedd på de to ukene som har gått nå. kom hjem til norge og hunden til han ene har daua en annen har fått seg dame og han tredje har blitt millionær. wtf Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg flasher tits til forumbrukere på cam nå, jeg. Kjempegøy. Jeg har flasha tissen til forumbrukere på cam. Det er også kjempegøy. Nå må nesten jeg gjøre det også, da.. Kan ikke være noe dårligere enn deg, eller jo. Kanskje. Hørt no rykter om at jonas er bi, men hvem dømmer, liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg