Tunky Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hehe! Høres bra ut.... Ikke sant. Det blir meg på gitar og han på vokal. Nie eller Anfall skal spille på kubjelle.Vi skal spille deathmetal-køntri. Jeg joiner lett, bass! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Yester day i was drinking with some chichs in a club i don`t rememember who come back with me. And to night i will drink in a club with some chichs, but i`m not sure i want to lalala Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som jentene har kommet opp med en ly lek på Facebook. Har 3 venner i feeden som har skrevet navnet på noen amerikanske byer, faen så dette begynner å irritere meg nå.. navn på byene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg joiner lett, bass! Nja... Kan du spille bass? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg joiner lett, bass! Nja... Kan du spille bass? Klart jeg kan. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hehe! Høres bra ut.... Ikke sant. Det blir meg på gitar og han på vokal. Nie eller Anfall skal spille på kubjelle.Vi skal spille deathmetal-køntri. I would buy that CD. Mens jeg hører på sangene runker jeg til coveret, er det ok? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som jentene har kommet opp med en ly lek på Facebook. Har 3 venner i feeden som har skrevet navnet på noen amerikanske byer, faen så dette begynner å irritere meg nå.. navn på byene? Vegas, New York og New York. Saumfarer Kvinneguiden i håp om å finne noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Klart jeg kan. Beklager, men da kan du desverre ikke være med. Det strider mot vår overbevisning å ha noen som faktisk kan spille instrumentet de skal håndtere. Selv kan jeg ikke et eneste gitargrep og når Espen Pai synger så drømmer du om å få høre en katt bli kvelt sakte i stedet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er svett, men bare i venstre armhule. Hmmm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 I would buy that CD. Mens jeg hører på sangene runker jeg til coveret, er det ok?Det er ikke bare "ok". Det er obligatorisk. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er så slakk i det siste Ikke kan jeg forstå det heller. jeg synes selv at jeg spiser bra og i løpet av en dag så er det ca slik: Frokost- En litago Lunsj - En litago Middag- om jeg orker resten av dagen- småspising på snop, drikker brus, sover litt osv. Er rett og slett for slapp til å rikke meg utenfor husets vegger, noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er svett, men bare i venstre armhule. Hmmm. takker for info. Godt! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som jentene har kommet opp med en ly lek på Facebook. Har 3 venner i feeden som har skrevet navnet på noen amerikanske byer, faen så dette begynner å irritere meg nå.. Nå skal vi jentene forvirre guttene igjen, hvis du er forelsket skriv Paris hvis du er singel skriv New York Hvis du er i et forhold skriv London Hvis du er forelsket men det er komplisert skriv Las Vegar Skriv det på statusen din på Facebook. Send det etterpå til alle jentene i Chaten din...... Hvorfor skriver alle guttene 69 dl? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Klart jeg kan. Beklager, men da kan du desverre ikke være med. Det strider mot vår overbevisning å ha noen som faktisk kan spille instrumentet de skal håndtere. Selv kan jeg ikke et eneste gitargrep og når Espen Pai synger så drømmer du om å få høre en katt bli kvelt sakte i stedet. Trenger dere noen på orgel eller trekkspill? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er så slakk i det siste Ikke kan jeg forstå det heller. jeg synes selv at jeg spiser bra og i løpet av en dag så er det ca slik: Frokost- En litago Lunsj - En litago Middag- om jeg orker resten av dagen- småspising på snop, drikker brus, sover litt osv. Er rett og slett for slapp til å rikke meg utenfor husets vegger, noen tips om hva jeg kan gjøre? Prøv store mengder koffeinprodukter. Du får f.eks. koffein-karameller på Thinkgeek. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som jentene har kommet opp med en ly lek på Facebook. Har 3 venner i feeden som har skrevet navnet på noen amerikanske byer, faen så dette begynner å irritere meg nå.. Nå skal vi jentene forvirre guttene igjen, hvis du er forelsket skriv Paris hvis du er singel skriv New York Hvis du er i et forhold skriv London Hvis du er forelsket men det er komplisert skriv Las Vegar Skriv det på statusen din på Facebook. Send det etterpå til alle jentene i Chaten din...... Hvorfor skriver alle guttene 69 dl? Jeg ser aldri slikt, tror du må skaffe deg bedre venner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som jentene har kommet opp med en ly lek på Facebook. Har 3 venner i feeden som har skrevet navnet på noen amerikanske byer, faen så dette begynner å irritere meg nå.. har jeg ikke sett ennå. forrige greia var med nummer men en kjapp googling løste det Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som jentene har kommet opp med en ly lek på Facebook. Har 3 venner i feeden som har skrevet navnet på noen amerikanske byer, faen så dette begynner å irritere meg nå.. Nå skal vi jentene forvirre guttene igjen, hvis du er forelsket skriv Paris hvis du er singel skriv New York Hvis du er i et forhold skriv London Hvis du er forelsket men det er komplisert skriv Las Vegar Skriv det på statusen din på Facebook. Send det etterpå til alle jentene i Chaten din...... Hvorfor skriver alle guttene 69 dl? Takk Fant det selv for noen sekunder sider. Hvorfor gutter skriver 69 dl har jeg faktisk ingen anelse om. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvorfor skriver alle guttene 69 dl? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Trenger dere noen på orgel eller trekkspill?Som med kubjeller så trenger man alltid mer trekkspill i en ordentlig deathmetalkøntri-sang.Men jeg må nesten ta det opp med Espen før jeg kan godkjenne din søknad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg