Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Det vil jeg høre en gang, i mitt hode høres det ikke særlig bra ut. xD Nei, det gjør ikke det men alt for å få Nie til å bli lykkelig Aaaaaw. <a href="http://www.publikhair.com/new_blog/uploade...dent-712812.jpg" target="_blank">http://www.publikhair.com/new_blog/uploade...dent-712812.jpg</a>Hvordan klarer folk dette? Ett ord: Romvesener. Du vet selv det at du er bedre i stand til å forsvare deg enn Unni. Hun freaker jo bare noen tar frem en kniv liksom. Pøff. Både Eplefe og Nie har lekt med kniver på Nie i dag. Eller. Eplefe hadde saks. xD Edit: Det hørtes mer emo ut enn det var. Knivene rørte ikke hud. Eller, gikk ikke gjennom hud, bare klær. Noe som også var poenget. Eller, ikke den delen der jeg ikke hadde kontroll og dunket i kneet, menja. xD Endret 17. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg leste sex i stedet for saks. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *jubler over å ha fått en ny venninne* Lucky me! *invitere til på café og shopping* *spyr og jager bort venninne* Trodde du skjønte at jeg var en nerdejente og ikke en vanlig barbie?! Prøv igjen Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *jubler over å ha fått en ny venninne* Lucky me! *invitere til på café og shopping* *spyr og jager bort venninne* Trodde du skjønte at jeg var en nerdejente og ikke en vanlig barbie?! Prøv igjen café er forresten greit, men shopping er det kjedeligste jeg vet. Gjøres bare i ytterste nødvendighet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Aaaaw, der ble jeg sjarmert i senk. Siden du skal gifte deg med Epletøs så er all den flørtinga jeg driver med ganske ubrukelig ikke sant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *spyr og jager bort venninne* Trodde du skjønte at jeg var en nerdejente og ikke en vanlig barbie?! Prøv igjen Har du lyst til å bli med meg hjem å overklokke litt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg leste sex i stedet for saks. Kåte gris. *jubler over å ha fått en ny venninne* Lucky me! *invitere til på café og shopping* *spyr og jager bort venninne* Trodde du skjønte at jeg var en nerdejente og ikke en vanlig barbie?! Prøv igjen Ehm. Elkjøp, Expert, Elprice, datakjeden, osv? DET er vel verdig shopping? xD Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *spyr og jager bort venninne* Trodde du skjønte at jeg var en nerdejente og ikke en vanlig barbie?! Prøv igjen Vi kan dra å shoppe. På Datakjeden! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *spyr og jager bort venninne* Trodde du skjønte at jeg var en nerdejente og ikke en vanlig barbie?! Prøv igjen Snakket om tur på Game og GameWorld (bruktbutikk i byen) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Siden du skal gifte deg med Epletøs så er all den flørtinga jeg driver med ganske ubrukelig ikke sant? Jeg og Epletøsa er gift. Åpent forhold. Du ser jo selv, hun er forlovet med Anfall, liksom. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv dette på eplefe i stedet da, nie. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg og Epletøsa er gift. Åpent forhold. Du ser jo selv, hun er forlovet med Anfall, liksom. xD Så det er en mulighet for meg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv dette på eplefe i stedet da, nie. Jeg står over. Som sagt, jeg verdsetter livet. xD Så det er en mulighet for meg? Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ah! Much much better. Selvsagt, da er jeg med Forresten var det ingen av dere som nevnte Free Record Shop. Fy. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ah! Much much better. Selvsagt, da er jeg med Forresten var det ingen av dere som nevnte Free Record Shop. Fy. De har buttons. Dem liker vi. =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Ah! Much much better. Selvsagt, da er jeg med Forresten var det ingen av dere som nevnte Free Record Shop. Fy. Det kan vi godt, ligger rett ovenfor Game så det går fint Så lenge det foregår på dansk? Oh yes. xD Yay *pugge dansk* Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv dette på eplefe i stedet da, nie. Åååå fy Advarsel ønskes neste gang, holdt på å svelge smågodtet mitt i vrangen. Wonderful! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Genial bildetekst: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv dette på eplefe i stedet da, nie. Fin rumpe egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg