Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har fått altfor mange ubrukelige tullepluss.. Som f.eks de i "ting som irriterer"-tråden.. Ser ikke helt problemet.. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tror du det er så lett? Virkelig ikke, når du senere puster inn andres röyk, ser det på tv, er på fest. Du kan kjenne suget i 1år, i varierende grad. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er det ikke slik at de tre første dagene uten røyk er værst, deretter går det silkegreit? Jeg fikk Zyban hos legen som skal hjelpe med røykeslutt. Merket suget etter røyk i 14 dager etter det var det vanen som var værst. Kaffe og røyk om morgenen var ikke det samme. Var røykfri i 1 år helt til til jeg fant ut at eksen min hadde vært utro. Etter det så ga jeg bare faen i alt å begynte igjen, noe jeg angrer litt på den dag i dag. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tror du det er så lett? Virkelig ikke, når du senere puster inn andres röyk, ser det på tv, er på fest. Du kan kjenne suget i 1år, i varierende grad. Hva med å ikke begynne å røyke da? Det må jo være kjempelett. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det er det enkleste. Glad jeg aldri startet å røyke. Prøvde snus 2-3 ganger, dette appelerte ikke noe særlig til meg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) "Få gratis spotify på facebook!" NEI TAKK. Jævla pyramidespel. Posta automatisk reklame på veggen min gjorde den også, etter eg trykte inn på for å sjå kva det var for noko. Kvifor laga eg meg facebook? Har ikkje hatt nytte av det ein einaste gong hittil. Endret 19. oktober 2010 av svelemoe 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke noe alkohol, ikke noe sigaretter, ikke noe doping og ikke noe rus. Mmm, pen og ren, det er det som er det beste! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 "Få gratis spotify på facebook!" NEI TAKK. Jævla pyramidespel. Posta automatisk reklame på veggen min gjorde den også, etter eg trykte inn på for å sjå kva det var for noko. Kvifor laga eg meg facebook? Har ikkje hatt nytte av det ein einaste gong hittil. YDI Alt som er gratis må man ta med en klype salt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke noe alkohol, ikke noe sigaretter, ikke noe doping og ikke noe rus. Mmm, pen og ren, det er det som er det beste! null sex, mastrubering, kaffe, te og energi drikker! vill jo ikke ha et skittent sin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 null sex, mastrubering, kaffe, te og energi drikker! Snakk for deg selv. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 null sex, mastrubering, kaffe, te og energi drikker! Snakk for deg selv. trodde vi alle var mormonere? 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 YDI Alt som er gratis må man ta med en klype salt. Gjorde det. Har Premium allereie, skulle bere sjå kvifor kameraten min som vanlegvis er fornuftig med slikt, posta det. Sjølvsagt lureri og bedrag. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke noe alkohol, ikke noe sigaretter, ikke noe doping og ikke noe rus. Mmm, pen og ren, det er det som er det beste! bra vi tenker likt 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke noe alkohol, ikke noe sigaretter, ikke noe doping og ikke noe rus. Mmm, pen og ren, det er det som er det beste! Høres nesten ut som om du er avhengig av WOW Alko er jo den beste måten å få dyppa tassen på Røyk er jeg enig i, bortkastete penger egentlig, men avhengighet er ikke så lett å bli kvitt. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kvifor laga eg meg facebook? Har ikkje hatt nytte av det ein einaste gong hittil. Så godt fler og fler ser det! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Alkohol er gudenes drikk. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Røyk, snus, sprit, McDonalds og donuts er fantastisk godt. Vi liker det som er dårlig for oss. Edit: Og sex uten kondom Endret 19. oktober 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 jeg holder kontakt med kompiser her til lands, i australia, og et par lærere jeg har hatt på skolen så jeg da i tillegg bygger opp et nettverk når jeg skal ut i jobblivet. syns da ikke det er så dum grunn til å bruke facebook? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sprit, McDonalds og donuts er fantastisk godt. Vi liker det som er dårlig for oss. her er min mening: Er sprit godt? Ikke enig.. McDonalds? Tok meg tid til å virkelig smake burgeren og pommes fritesen, og det var faktisk ikke godt.. Bare kvalmt, når jeg tenker meg om.. Men colaen var god! Donuts er søtt. Men det smaker egentlig ikke så veldig godt.. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Røyk, snus, sprit, McDonalds og donuts er fantastisk godt. Vi liker det som er dårlig for oss. Edit: Og sex uten kondom Sånn sett er det ikke dårlig for oss, da vi faktisk blir glade av det. Psykisk sunt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg