Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik at de tre første dagene uten røyk er værst, deretter går det silkegreit?

Jeg fikk Zyban hos legen som skal hjelpe med røykeslutt.

Merket suget etter røyk i 14 dager etter det var det vanen som var værst. Kaffe og røyk om morgenen var ikke det samme. Var røykfri i 1 år helt til til jeg fant ut at eksen min hadde vært utro. Etter det så ga jeg bare faen i alt å begynte igjen, noe jeg angrer litt på den dag i dag.

Lenke til kommentar

"Få gratis spotify på facebook!"

NEI TAKK. Jævla pyramidespel. Posta automatisk reklame på veggen min gjorde den også, etter eg trykte inn på for å sjå kva det var for noko.

Kvifor laga eg meg facebook? Har ikkje hatt nytte av det ein einaste gong hittil.

Endret av svelemoe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Få gratis spotify på facebook!"

NEI TAKK. Jævla pyramidespel. Posta automatisk reklame på veggen min gjorde den også, etter eg trykte inn på for å sjå kva det var for noko.

Kvifor laga eg meg facebook? Har ikkje hatt nytte av det ein einaste gong hittil.

YDI Alt som er gratis må man ta med en klype salt.

Lenke til kommentar

Ikke noe alkohol, ikke noe sigaretter, ikke noe doping og ikke noe rus. Mmm, pen og ren, det er det som er det beste!

Høres nesten ut som om du er avhengig av WOW :p

Alko er jo den beste måten å få dyppa tassen på :)

Røyk er jeg enig i, bortkastete penger egentlig, men avhengighet er ikke så lett å bli kvitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sprit, McDonalds og donuts er fantastisk godt. Vi liker det som er dårlig for oss.

her er min mening:

Er sprit godt? Ikke enig..

McDonalds? Tok meg tid til å virkelig smake burgeren og pommes fritesen, og det var faktisk ikke godt.. Bare kvalmt, når jeg tenker meg om.. Men colaen var god!

Donuts er søtt. Men det smaker egentlig ikke så veldig godt.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...