Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er egentlig vi mannfolk som er værst bak rattet :(

Tror det kommer av vi vet at bilen har mere enn ett gir :p

Det er så absolutt ikke sant. Det er bare et fåtall av de jentene og voksene damene jeg kjenner som kan kjøre bil.

Det er fordi det er et fåtall av de jentene du kjenner som har gått ut av ungdomskolen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så absolutt ikke sant. Det er bare et fåtall av de jentene og voksene damene jeg kjenner som kan kjøre bil.

Er grenser for hva man kan vente seg av:

1) Moren din (når hun skal representere et helt kjønn!)

2) Jenter som nettopp har begynt å øvelseskjøre.

Lenke til kommentar

Det er fordi det er et fåtall av de jentene du kjenner som har gått ut av ungdomskolen.

kjenner ganske mange fler enn det:P men kjerringer kan ikke kjøre, det er vi menna som mestrer den delen =)

Lenke til kommentar

Menn er farligst, men kvinner legger opp til mange farlige situasjoner fordi de er trege og forsiktige bak rattet. Etter det jeg ser så er det mange kvinner som står i flere sekunder før de svinger av til høyre, selv om det kommer biler bak ifra 80-sonen. Menn derimot er glade i forbikjøringer og å trykke inn gassen.

Jeg har sett uhorvelig mange menn med småbarn i baksetet og kjører slalåm med forbikjøringer, så ikke kom her og si at menn er bedre bak rattet.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

kjenner ganske mange fler enn det:P men kjerringer kan ikke kjøre, det er vi menna som mestrer den delen =)

Er nå vi menn som topper statistikken over dødsfall i trafikken.

Lenke til kommentar

Det er flere aspekter ved livet jeg angrer på at jeg levde etter "Better safe than sorry" dessverre :ermm:

Menmen, sånn bilmessig så kan jeg vel innrømme at jeg har prøvd å se hvor mye jeg klarte å tvinge bilen min opp i for å komme forbi noen trailere mens det fortsatt var 2felt. 165 med en mazda 323f 1,6l 88hk :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

blir så dumt det der, når det er så utrolig mange flere menn som kjører. Dere ser det selv også. mens jeg ser daglig flere kvinner som ikke engang klarer de simpleste parkeringene, klarer ikke ta luker, holde flyten i trafikken osv

Jeg ser daglig menn som gjør det samme.
Lenke til kommentar

Er grenser for hva man kan vente seg av:

1) Moren din (når hun skal representere et helt kjønn!)

2) Jenter som nettopp har begynt å øvelseskjøre.

Sant.

Men det endrer ikke at menn generelt er flinkere til å kjøre bil en damer. Dette er bevist mang en gang, og har noe med at den mannelige hjerne er raskere til å beregne kjøremønstere, svingninger osv. Det betyr derimot ikke at menn er tryggere i trafikken enn damer, da dere ofte er mer forsiktige. Dessverre blir ofte forsiktig det samme som 60 i 80sona, og da blir det bråk med en gang.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...