Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Ei berte i klassen min kjørte på en liten fugl i en kjøretime. Hun kom grinende inn i klasserommet. Og nekta å ta flere kjøretimer. Søstra mi strøk 9 ganger på teorieksamen og fikk ikke prøve flere ganger. Endret 19. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 gypsy, om du kjører så er du sikkert flink ja jeg er det Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Søstra mi strøk 9 ganger på teorieksamen og fikk ikke prøve flere ganger. Får hun aldri prøve igjen? Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Hun får vel ikke prøve mer på den kjøreskolen, så hun må gå til en annen kjøreskole? Hvordan går det med dere? Er Tirsdagen kjekkere en mandag i går? Jeg har hatt det kjempekjekt på skolen, Programerer trafikklys Endret 19. oktober 2010 av Klementino Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke før året etter. Og da gadd hun ikke. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Nopros, hva sa mammaen din til deg ? Har vært rimelig stille i ditt hjem ( 48 timer ++? ) Skal vi se.. Dro fra hytta på søndag, hadde ikke pratet med meg siden rundt 1700 på søndag. You do the math. Etter dette har hun oversett meg totalt. I dag spurte hun ved middagsbordet om jeg kom for sent på skolen i dag eller ikke. Endret 19. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 haha, folk som ikke kan kjøre ass:P Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vel, hørtes ikke positivt ut syns jeg :/ men er vel en start Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skal vi se.. Dro fra hytta på søndag, hadde ikke pratet med meg siden rundt 1700 på søndag. You do the math. Etter dette har hun oversett meg totalt. I dag spurte hun ved middagsbordet om jeg kom for sent på skolen i dag eller ikke. Hva har du gjort for å fortjene at foreldrene dine ikke snakker til deg ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Nopros, hva sa mammaen din til deg ? Har vært rimelig stille i ditt hjem ( 48 timer ++? ) Skal vi se.. Dro fra hytta på søndag, hadde ikke pratet med meg siden rundt 1700 på søndag. You do the math. Etter dette har hun oversett meg totalt. I dag spurte hun ved middagsbordet om jeg kom for sent på skolen i dag eller ikke. what happened? Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 var det ikke fordi h*n ( kjenner deg ikke ) hadde tatt tungepiercing? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&view=findpost&p=16353353 Bare mor som er sur, da. var det ikke fordi h*n ( kjenner deg ikke ) hadde tatt tungepiercing? Neei, det er en stund siden. Jeg er en han. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Var det jeg trodde, men man kan aldri vær sikker Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 seriøst elsker iPhone:D fant et autotune program til den nå! drit fett, bare å koble til høytalere og synge, så blir det autotuna med en gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Woo! Shopping! Jeg har selvfølgelig brukt alt for mye penger i dag også. Skulle bare en tur på senteret for å kjøpe meg et par flasker vin, men ble også luft på boks, diverse ting fra Kitch'n, biff +++ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Gjennomfråsen. Tror jeg må hoppe i den superdupre varme dusjen. yay. @Nopros: Ser ut til at du har en koselig mamma. @Sjur: Du vet å bruke penger du ikke har Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Og om en uke er det syting og whining om at han må spise nudler i 2 uker fremover. For en tulling. Minner meg om dopvraket mamma hadde som venninne for noen år siden. Hun hadde ikke jobb, brukte 10 forskjellige reseptbelagte midler mot alt mulig, og hadde aldri penger til mat til seg og ungene. Og med en gang hun fikk trygda, kjørte hun med søstra til Harstad og shoppa BARE DRIT for 2000kr..kom hjem med duker og plastikk pynteting og alt mulig ræl. Endret 19. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Gjennomfråsen. Tror jeg må hoppe i den superdupre varme dusjen. yay. @Nopros: Ser ut til at du har en koselig mamma. @Sjur: Du vet å bruke penger du ikke har Og om en uke er det syting og whining om at han må spise nudler i 2 uker fremover. For en tulling. Har nå fortsatt 8k igjen da. Dessuten, siden familien ikke er i dette landet, kjøper jeg meg gaver til meg selv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er egentlig vi mannfolk som er værst bak rattet Tror det kommer av vi vet at bilen har mere enn ett gir Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er egentlig vi mannfolk som er værst bak rattet Tror det kommer av vi vet at bilen har mere enn ett gir Det er så absolutt ikke sant. Det er bare et fåtall av de jentene og voksene damene jeg kjenner som kan kjøre bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg