Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ei berte i klassen min kjørte på en liten fugl i en kjøretime. Hun kom grinende inn i klasserommet. Og nekta å ta flere kjøretimer.

Søstra mi strøk 9 ganger på teorieksamen og fikk ikke prøve flere ganger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun får vel ikke prøve mer på den kjøreskolen, så hun må gå til en annen kjøreskole?

Hvordan går det med dere? Er Tirsdagen kjekkere en mandag i går? :)

Jeg har hatt det kjempekjekt på skolen, Programerer trafikklys :D

Endret av Klementino
Lenke til kommentar

Nopros, hva sa mammaen din til deg ? :D Har vært rimelig stille i ditt hjem ( 48 timer ++? ) :p

Skal vi se.. Dro fra hytta på søndag, hadde ikke pratet med meg siden rundt 1700 på søndag. You do the math. Etter dette har hun oversett meg totalt. I dag spurte hun ved middagsbordet om jeg kom for sent på skolen i dag eller ikke.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Skal vi se.. Dro fra hytta på søndag, hadde ikke pratet med meg siden rundt 1700 på søndag. You do the math. Etter dette har hun oversett meg totalt. I dag spurte hun ved middagsbordet om jeg kom for sent på skolen i dag eller ikke.

Hva har du gjort for å fortjene at foreldrene dine ikke snakker til deg ?

Lenke til kommentar

Nopros, hva sa mammaen din til deg ? :D Har vært rimelig stille i ditt hjem ( 48 timer ++? ) :p

what happened?

Lenke til kommentar

Og om en uke er det syting og whining om at han må spise nudler i 2 uker fremover. For en tulling.

Minner meg om dopvraket mamma hadde som venninne for noen år siden. Hun hadde ikke jobb, brukte 10 forskjellige reseptbelagte midler mot alt mulig, og hadde aldri penger til mat til seg og ungene. Og med en gang hun fikk trygda, kjørte hun med søstra til Harstad og shoppa BARE DRIT for 2000kr..kom hjem med duker og plastikk pynteting og alt mulig ræl.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gjennomfråsen. Tror jeg må hoppe i den superdupre varme dusjen. yay.

@Nopros: Ser ut til at du har en koselig mamma.

@Sjur: Du vet å bruke penger du ikke har ;)

Og om en uke er det syting og whining om at han må spise nudler i 2 uker fremover. For en tulling.

Har nå fortsatt 8k igjen da. ;)

Dessuten, siden familien ikke er i dette landet, kjøper jeg meg gaver til meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...