L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kanskje jeg er litt noob. Men vil ikke ipconfig/release + ipconfig/renew i cmd skaffe han en ny IP? Og dermed lett å lage ny bruker? Det vil bare gi deg en ny intern IP-addresse. Mest sannsynlig så vil du bare få den samme da DHCP husker MAC-addressen din. MAC-addressen er "serienummeret" til nettverkskortet ditt.Den eksterne IP-en vil ikke forandres pga. dette. Men det kan fungere å dra ut kontakten på ruteren din i 2 minutter til en ukes tid alt ettersom hva ISP har satt lease-tiden på IP-en din til. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ble bannet for en dobbeltbruker han ikke hadde. Stemmer. Det var den greia der, ja. Husker det nå. Men uansett så var det en småting. Hadde ikke giddet å sørge for at jeg ble permanent utestengt bare fordi jeg var uenig i en kortvarig ban. Ble bustet med dobbeltbruker selv for noen år siden. Da fikk jeg en ukes forumfri. Strengere enn det er de faktisk ikke. Så hadde han bare giddet vente så hadde han klart seg fint og hatt tilgang nå, men neida, det er selvsagt mye bedre å storme mot moderatorene og administratorene og si at man aldri kommer til å gi seg med å lage nye brukere. Da får de virkelig lyst til å høre på deg. TL;DR: Han har seg selv å takke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) burde gått an å banne geografiske områder! edit: men da blir jo forresten alle andre også bannet.. glem det.. Endret 19. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvem er det som er Sasha her på forumet? Han er bannet, men har kommet tilbake med en del forskjellige brukere. Samboer med Kanin33 Fikk venne forespørsel på FB fra han. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Kanskje jeg er litt noob. Men vil ikke ipconfig/release + ipconfig/renew i cmd skaffe han en ny IP? Og dermed lett å lage ny bruker? Det vil bare gi deg en ny intern IP-addresse. Mest sannsynlig så vil du bare få den samme da DHCP husker MAC-addressen din. MAC-addressen er "serienummeret" til nettverkskortet ditt.Den eksterne IP-en vil ikke forandres pga. dette. Men det kan fungere å dra ut kontakten på ruteren din i 2 minutter til en ukes tid alt ettersom hva ISP har satt lease-tiden på IP-en din til. Okei, flinke Lars. Hvem er det som er Sasha her på forumet? Han er bannet, men har kommet tilbake med en del forskjellige brukere. Samboer med Kanin33 Fikk venne forespørsel på FB fra han. Jeg ville godtatt. Endret 19. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kanskje jeg er litt noob. Men vil ikke ipconfig/release + ipconfig/renew i cmd skaffe han en ny IP? Og dermed lett å lage ny bruker? Det vil bare gi deg en ny intern IP-addresse. Mest sannsynlig så vil du bare få den samme da DHCP husker MAC-addressen din. MAC-addressen er "serienummeret" til nettverkskortet ditt.Den eksterne IP-en vil ikke forandres pga. dette. Men det kan fungere å dra ut kontakten på ruteren din i 2 minutter til en ukes tid alt ettersom hva ISP har satt lease-tiden på IP-en din til. Er det ikke bare å bruke en Proxy server? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er det ikke bare å bruke en Proxy server?Joda, men de proxyene som er gratis er ofte bannet forskjellige steder. Et annet alternativ er selvsagt å gå til www.TORproject.org og laste ned browser-bundelen derfra. Instant anonym surfing. Vil du bytte IP trykker du bare på en knapp hvor det står "get new identity" og sekunder senere så ser du for nettsider ut som om du er et helt annet sted.TOR-prosjektet er genialt for folk som driver med sensitive ting, er paranoide, kriminelle, eller bare ute etter å ikke legge igjen åpenbare spor. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Læreren til paralellklassa er flink til å parkere. Skal mobbe han lenge for denne altså. 2 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jaa! Endelig var Cinema 4D endelig ferdig! Gleder meg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Læreren til paralellklassa er flink til å parkere. Skal mobbe han lenge for denne altså. :!: Endret 19. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg parkerte i rompa på en annen bil, rett utenfor skolen i storefri. I veeeldig slow motion i tillegg. Rygget sakte også kvelte motoren og bremseeffekten forsvant. Og enda det gikk kjempesakte, smalt det så ALLE snudde seg. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hørtes ikke bra ut ! Hvordan gikk det med kjerra? Hvorfor måtte du ta en matrix slow motion parking? -.- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Knust baklys på min, en liten skrape i støtfangern på den andre..fordi jeg digger The Matrix såklart.. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Mannfolk og parkering. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Til mitt forsvar er det 15 år siden og jeg hadde akkurat fått lappen. Har bodd "sørpå" i 10 år uten å trenge en bil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) :!: edit: var mynta på gypsy.... Endret 19. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Føler med deg, kjip hendelse Gypsy; kvinnfolk og kjøring. ( ) Endret 19. oktober 2010 av Klementino Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Mannfolk og parkering. Kvinnfolk og kjøring http://www.youtube.com/watch?v=SUUH-YL_LOM&feature=related Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Mamma sa noe til meg, jippi! 1 Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Kvinnfolk er det farligste man kan møte på i trafikken ! Pmrosvik har bevist dette, ikke nødvendig da for alle vet det fra før av gypsy, om du kjører så er du sikkert flink Nopros, hva sa mammaen din til deg ? Har vært rimelig stille i ditt hjem ( 48 timer ++? ) Endret 19. oktober 2010 av Klementino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg