Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som er Sasha her på forumet?

Også kjent som TheDuke, DukeCoke og ørten aliaser han har benyttet seg av etter at han ble bannet. Om det dukker opp en bruker med 0 i postcount her i forumkafeen og oppfører seg som om han kjenner alle så er det nesten alltid han.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Coa: Man kan hente ut varen uten hentelappen.

Hvordan?

Skriver ned sendings- og kollinummer og sier til personen bak kassen at; 'hei du, jeg skal ha ut denne pakken.' Så venter du en stund og drar lykkelig hjem med pakke :wee:

 

De kan ikke nekte deg. Det er også en funksjon på Posten.no som lar deg skrive ut hentelapp.

Lenke til kommentar

 

Skriver ned sendings- og kollinummer og sier til personen bak kassen at; 'hei du, jeg skal ha ut denne pakken.' Så venter du en stund og drar lykkelig hjem med pakke :wee:

 

De kan ikke nekte deg. Det er også en funksjon på Posten.no som lar deg skrive ut hentelapp.

 

Litt sent når pakken alerede er sent i retur da :p

 

Latterlig at moderatorer/administratorer ikke klarer å holde han permanent vekk.

Det er ganske vanskelig når han endrer IP hele tida. Han må bannes manuelt for hver bruker han lager.

Eller bare sende moderatorteamet på døra hans og banne han manuelt.

Lenke til kommentar

Latterlig at moderatorer/administratorer ikke klarer å holde han permanent vekk.

I tillegg til det L4r5 sier så må vi huske på at han ikke bor alene. Ved å stenge ute IPen han poster fra mister også (mest sannsynlig) samboeren tilgang.

 

hvordan kan man vite om pakken er kommet eller ikke når man ikke har motatt noen nr?

Pakkesporing på nett?

Lenke til kommentar

Latterlig at moderatorer/administratorer ikke klarer å holde han permanent vekk.

I tillegg til det L4r5 sier så må vi huske på at han ikke bor alene. Ved å stenge ute IPen han poster fra mister også (mest sannsynlig) samboeren tilgang.

Kanskje jeg er litt noob. Men vil ikke ipconfig/release + ipconfig/renew i cmd skaffe han en ny IP? Og dermed lett å lage ny bruker?

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Synes det er koselig at han titter innom fra tid til annen jeg. :wee:

Hvorfor ble han bannet? De få gangene jeg har sett han stikke innom har han virket dustete.

Originalt så er jeg ikke sikker. Grunnen til at han ble permbannet er at han fortsetter å "protestere mot systemet" ved å fortsette å lage ørten brukere og drite i bannen sin.

Det er de ikke helt glad i.

Lenke til kommentar

Er det mulig å bli bannet for en uke eller to? Kan moderatorer gjøre det på forespørsel?

Jau, har gjort det selv et par ganger. Bare å sende en PM til en moderator det.

Tjohei. Om det er så, blir jeg borte noen uker. Må få gjort noen lekser uten distraksjoner, har kuttet ut TVen, men forumet erstattet det. Jeg har nemlig ikke selvkontroll.

Lenke til kommentar

Synes det er koselig at han titter innom fra tid til annen jeg. :wee:

Hvorfor ble han bannet? De få gangene jeg har sett han stikke innom har han virket dustete.

Originalt så er jeg ikke sikker. Grunnen til at han ble permbannet er at han fortsetter å "protestere mot systemet" ved å fortsette å lage ørten brukere og drite i bannen sin.

Det er de ikke helt glad i.

Ble bannet for en dobbeltbruker han ikke hadde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...