Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er heldigvis ikke alene om det. Ser rundt meg i auditoriet og brorparten sitter enten og surfer, spiller på mobilen eller sover. :p

Denne fyren har en utrolig tørr og monoton stemme.

Kjenner til den. Det har dog en helt annen virkning på meg. Får helt noya av å sitte i ro og ikke ha noe å gjøre, får noe som kan ligne litt på klastrofobi av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens gode gjerning:

På vei til skolen i dag hørte jeg en svak kattemjauing.

Viste seg at det var en kattunge som hadde satt fast beinet sitt i en tung metalldør, og sto og mjauet.

Jeg åpnet døren, gikk inn og varslet resepsjonisten inne i bygningen som ringte dyrlegevakten.

Fornøyd med det :innocent:

Endret av Cauldron2
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Niceprice på Burger King etter en flaske Kalinka i går is no go :sick:

Husket plutselig på hvorfor jeg ikke liker junk food etter 2 turer med hodet oppi dassen.

YDI.

"Haloooooo" liksom :)

I know i`m stupid :) Burger King er heretter banna for min del.

Neste gang jeg må spy skal jeg gå inn der å spy :devil:

Lenke til kommentar

Niceprice på Burger King etter en flaske Kalinka i går is no go :sick:

Husket plutselig på hvorfor jeg ikke liker junk food etter 2 turer med hodet oppi dassen.

YDI.

"Haloooooo" liksom :)

I know i`m stupid :) Burger King er heretter banna for min del.

Neste gang jeg må spy skal jeg gå inn der å spy :devil:

Nei, altså, for all del, Burger King eller noe annet junk er fint det, men ikke hvis du har klemt skåla hele natten. Da er det bare epler, cola/vann som gjelder imo.

Lenke til kommentar

Dagens gode gjerning:

På vei til skolen i dag hørte jeg en svak kattemjauing.

Viste seg at det var en kattunge som hadde satt fast beinet sitt i en tung metalldør, og sto og mjauet.

Jeg åpnet døren, gikk inn og varslet resepsjonisten inne i bygningen som ringte dyrlegevakten.

Fornøyd med det :innocent:

Ntaaaaaw, men hvem gjør ikke det med katter :love:

Lenke til kommentar

Hva skjer når jeg ikke har fått hentelapp og varen er sendt i retur av posten fordi ingen hentet den på postkontoret?

Sikker på at du ikke har fått en melding på telefonen din ? De bruker å gjøre det av og til

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Da går varen tilbake til der du har bestilt den fra, og du får nesten garantert regning for ekstra portoutgifter.

Problemet er at jeg tabbet meg ut ved registreringen, slik at adressen min ikke ble registrert, men postnummeret ble skrevet ned. Jeg fikk aldri noen hentelapp og jeg ser nå at varen er sendt i retur. Må jeg kontakte dem på nytt, eller blir varen sendt automatisk på nytt? Ikke har jeg fått mail av firmaet som sendte varen heller.

Lenke til kommentar

Har en halv kebab på bordet som jeg spiste i går kveld. Den var så sterk at jeg ikke klarte hele :) Å jeg liker super sterk mat.

Samboeren til ei jeg kjenner har spist sterk mat hele livet , kunne drikke rett fra tabasco flasken , så fikk han magesår å måtte kutte ut alt av sterk mat.

Lenke til kommentar

Da går varen tilbake til der du har bestilt den fra, og du får nesten garantert regning for ekstra portoutgifter.

Problemet er at jeg tabbet meg ut ved registreringen, slik at adressen min ikke ble registrert, men postnummeret ble skrevet ned. Jeg fikk aldri noen hentelapp og jeg ser nå at varen er sendt i retur. Må jeg kontakte dem på nytt, eller blir varen sendt automatisk på nytt? Ikke har jeg fått mail av firmaet som sendte varen heller.

Du må nok ringe de du kjøpte varen hos og forklare situsjonen. Da oppgir du bare rett info til dem over telefon eller via eventuell webside.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...