Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Stolt Nerdejente her! *vinke* bruker all min tid på data og tv-spill... Let's date! ååå hehe. Herlig å komme til et sted hvor dette settes pris på. Aldri funnet en venninne som deler mine interesser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *rekke opp handa* *kaste barbiedukke på* Hater hele DNFK meg eller noe? VIL at jeg skal begå selvmord og tegne på Eplefe. Tsk. hun kommer bare til å skyte deg i foten eller noe, og jeg vet at du liker det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke selvmord, nie. Det er underholdning. Bare skyld på Lena Ehm. Du vet at selv om Lena hadde vært den skyldige hadde det vært jeg som fikk vondt, ja? xD Bare tusje på Eplefe, jeg vil ta livet ditt jeg *gråte høylydt* Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Stolt Nerdejente her! *vinke* Men kan dessverre ikke assembly-kode Fikk 5 i Webdesign på videregående da, og bruker all min tid på data og tv-spill... Altså omtrent som Arinomi *Vinke tilbake. Med øyenbrynene* Akk. Begynner å bli seint nå. Døgnrytmen min kommer til å lide på mandag. Som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke selvmord, nie. Det er underholdning. Bare skyld på Lena HEEEY! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 ååå hehe. Herlig å komme til et sted hvor dette settes pris på. Aldri funnet en venninne som deler mine interesser Jeg blir kalt jente av jenta i klassen min =D Jeg vil bli venninna di Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Noe jeg ikke har forstått her? Nie og Eplefe er close? Døgnrytmen min har vært føkka i dagevis isj. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *gråte høylydt* Ikke gråt Unni *kosesnakke til på gebrokkent dansk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke selvmord, nie. Det er underholdning. Bare skyld på Lena Ehm. Du vet at selv om Lena hadde vært den skyldige hadde det vært jeg som fikk vondt, ja? xD Det er derfor jeg skal gifte meg med henne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke selvmord, nie. Det er underholdning. Bare skyld på Lena HEEEY! Du vet selv det at du er bedre i stand til å forsvare deg enn Unni. Hun freaker jo bare noen tar frem en kniv liksom. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Takk! Endelig litt forståelse. xDDet er jo ikke farlig å gjøre det da, (dersom du er 40 mil unna når hun våkner, vel og merke).Hvorfor gjør ikke Anfall det selv? Er hun redd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *gråte høylydt* Ikke gråt Unni *kosesnakke til på gebrokkent dansk* Det vil jeg høre en gang, i mitt hode høres det ikke særlig bra ut. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Noe jeg ikke har forstått her? Nie og Eplefe er close? Døgnrytmen min har vært føkka i dagevis isj. Jeg og Eplefe er bestevenninner, sånn, IRL. Eller, hun er ektemannen min. Mr. Rosepenis. Du snakker med Fru Rosenpenis atm. Der er lommemannen. *peke på Lars* Man har Rosenpenis jr. (Nyhus på forumet). Ehm. Vi har bikkja. B-real. Katten Pusur. Og, fisken MrBjoern. x) Ikke gråt Unni *kosesnakke til på gebrokkent dansk* Aaaaw, der ble jeg sjarmert i senk. Det er derfor jeg skal gifte meg med henne. MIN ektemann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Takk! Endelig litt forståelse. xDDet er jo ikke farlig å gjøre det da, (dersom du er 40 mil unna når hun våkner, vel og merke).Hvorfor gjør ikke Anfall det selv? Er hun redd? Nie er sikkert meter fra Epletøs. Jeg er mil borte fra henne. xP Skulle heler gjort det hvis jeg var der selv. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg blir kalt jente av jenta i klassen min =DJeg vil bli venninna di *jubler over å ha fått en ny venninne* Lucky me! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er jo ikke farlig å gjøre det da, (dersom du er 40 mil unna når hun våkner, vel og merke).Hvorfor gjør ikke Anfall det selv? Er hun redd? Yeah. Øde øy, litt vanskelig å rømme. xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det vil jeg høre en gang, i mitt hode høres det ikke særlig bra ut. xD Nei, det gjør ikke det men alt for å få Nie til å bli lykkelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvordan klarer folk dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke selvmord, nie. Det er underholdning. Bare skyld på Lena HEEEY! Du vet selv det at du er bedre i stand til å forsvare deg enn Unni. Hun freaker jo bare noen tar frem en kniv liksom. Ja. Hvordan klarer folk dette? Må testes en gang. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *jubler over å ha fått en ny venninne* Lucky me! *invitere til på café og shopping* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg