Niqābninja Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Seriøst? Å kaste ut ungen sin fordi den har tatt en piercing? Hjerterått. Mamma hadde bare himla med øynene, pappa hadde blitt litt småsur. Mamma er litt.. spesiell. Skal nevnes at det ikke varte mye lenger enn et par uker. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Må si meg fornøyd med dette bildet altså! Huff, du må slutte med den røykingen altså! Endret 18. oktober 2010 av Oda Tornerose Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det tror ikke jeg. Hun er wemo nok fra før av. Heller det en en fjortis sminkedukke med brunkremskille som kan sees fra månen! Men regner med at jeg kommer til å proritere tatoveringene jeg skal ha! 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Wheelie prøver å få meg til å pisse samtidig som jeg drikker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Huff, du må slutte med den røykingen altså! Har teknisk sett slutta, men røyker for dette bildet. Ser bedre ut da. Heller det en en fjortis sminkedukke med brunkremskille som kan sees fra månen! Nja, jeg synes det er like ille jeg. Fint bilde, Sjur. Takk for det, Jeanette. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ooooh, tatovering! Vurderer sterkt formlene for akselerasjon og fart på underarmen. Mulig det er noe harry menmen Ta de på penisen istedet Der må det bli ∞ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 http://www.siriusarcadegames.com/game/1720/Robot_Unicorn_Attack.html Sykt hekta, og sangen er så herlig 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Optimistisk... Trenger ikke være lengden eller tykkelsen =) holder ut i evigheten kanskje Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ebb Tide er en fantastisk låt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hmz..jeg ble oppringt av et ukjent nummer jeg ikke finner på 1881 eller telefonkatalogen.no..what to do? Gidder jo ikke ringe tilbake når jeg ikke aner om det er gallup ellernoe anna selgerdrit. Prøvde tilogmed og google nummeret. Any ideas hvordan jeg får tak i det? 45435384 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 UkjentNummer.no God morgen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det dukket ikke opp noen treff da heller Jeg kjenner ingen med skjulte telefonnummer så får bare fortsette å la være å svare hvis det ringer idag også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det dukket ikke opp noen treff da heller Jeg kjenner ingen med skjulte telefonnummer så får bare fortsette å la være å svare hvis det ringer idag også. Hva mener du med at du ikke kjenner noen med skjult nummer ? Skjult nummer er noe man enkelt kan sette opp på de fleste telefoner. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jepp, der har jeg kasta bort natten ved å se Twilight 1, 2 og 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jepp, der har jeg kasta bort natten ved å se Twilight 1, 2 og 3 Du mener at du kasta bort livet ditt på å se Twilight 1,2 og 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det er jo ikke skjult nummer i så henseende, siden jeg fikk opp nummeret på telefonen når det ringte. Og nei, jeg kjenner ingen som har til hensikt å gjemme nummeret sitt. Har bare noen få venner som ringer meg og de gjør ikke sånt. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jepp, der har jeg kasta bort natten ved å se Twilight 1, 2 og 3 Du mener at du kasta bort livet ditt på å se Twilight 1,2 og 3 Neida. Men det der va noe av det største pisset av et trekantdrama jeg har sett Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Neida. Men det der va noe av det største pisset av et trekantdrama jeg har sett Du er bare i fornektelse. Du har virkelig kastet bort livet ditt på Twilight 1, 2 og 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg