Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stikk motsatt problem jeg, mamma snakker alt for mye til meg. Og så har hun begynt å prike på småting, jeg blir gal... Sur er hun også …

Moren min er vanligvis ganske masete hun også. Men nå som sagt bare ignorerer hun meg. Vet ikke hva hun tror hun skal klare å få til med det, men. Har ingen virkning på meg hvert fall.

 

Ah, jeg trodde du hadde fylt seksten. Da så. Da hadde nok mammaen min blitt sur òg. Hun truet til og med med å anmelde piercingstudioet. :fun: Så kastet hun meg ut. Men jeg var jo seksten da. Jeg hadde jo "lov", i hvert fall i piercerens øyne. (Jeg angrer fortsatt ikke, så er det sagt. Og det tok flere år før jeg tok den ut)

Liten gutt vet du. :wee:

 

Jeg angrer fortsatt heller ikke, selv om jeg måtte ta den ut og jeg ikke får lov til å være med MSg lengre. Jeg har mine måter å møte han på, bare foreldrene mine ikke finner ut det er jeg fornøyd. Mamma var på nippet til å anmelde han sist, så håper bare de ikke finner det ut. Jeg kommer til å ta piercing på nytt når jeg fyller seksten om ikke så alt for lang tid. :)

Lenke til kommentar

Om jeg hadde kommet hjem med piercing (Noe som jeg er farlig nær å gjøre) tror jeg mamma hadde kastet meg ut, hvertfall siden jeg vil ha snakebite (?), septum eller piercing i øyenbrynet. Hun hadde vel truet med å kutte meg ut av arven også!

Tror du hadde blitt veldig, veldig flott med snakebites! :dribble:

Lenke til kommentar

Det tror ikke jeg. Hun er wemo nok fra før av. :p

 

edit:

Min mor har ikke pratet med meg på 48++ timer. Og jeg vet ikke en gang hvorfor hun er sur. Overser meg helt, jiizez. Jeg er lei den dama.

 

/cut cut

Har stikk motsatt problem jeg, mamma snakker alt for mye til meg. Og så har hun begynt å prike på småting, jeg blir gal... Sur er hun også …

Du må la henne vinne mer. :p

 

Also, awesome night!

Etter litt smådupping på sofaen mens folk så TV på veggen, endte det med at jeg ble vekt for godt med forespørsel om vi ikke kunne spille Guitar Hero: Warriors of Rock hvis jeg syntes TV var så kjedelig at jeg sovna hele tiden.

Noe vi gjorde, etter å ha blitt gelé i armene etter et par timer, gikk vi ut og hadde photoshoot med litt pyro og lekte oss generelt med brennbare ting, så inn igjen, litt mer Warriors of Rock før kvelden endte med The Beatles: Rock Band. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...