Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har OD dagen neste uke! Vil du støtte gatebarna i brasil, send meg en PM så får du kontoinformasjon, og kan overføre valgfritt beløp!

 

(do it.)

Jeg på min side boikottet Operasjon Dagdriving. Til lærerenes store fortvilelse. Da måtte de lage et alternativt opplegg for meg. Som regel så bestod det i at de få som ikke ville delta satt i et klasserom og skulle lese. Blei mer kortspill og generelt pisspreik enn lesing da.
Lenke til kommentar

Jeg har OD dagen neste uke! Vil du støtte gatebarna i brasil, send meg en PM så får du kontoinformasjon, og kan overføre valgfritt beløp!

 

(do it.)

 

Det står at jeg trenger ditt bankkortnummer, utløpsdato og CVC kode for å overføre penger her, gidder du å sende PM? :love:

Har ikke CVC kode, eller kortnummer. HAr electron

 

Jeg har OD dagen neste uke! Vil du støtte gatebarna i brasil, send meg en PM så får du kontoinformasjon, og kan overføre valgfritt beløp!

 

(do it.)

 

Altså, du vet at på OD-dagen skal du jobbe for pengene?

Neeei? Jeg har kjøpt oddagen.info i håp om at noen skal sende meg noen penger. Kostet bare 10 kr, så totaly worth it.

Lenke til kommentar

Går det noe vettugt på tv ikveld?

 

Har 10-15 kanaler og en trasig liten CRT-tv her på hybelen. Nedlastning er umulig med den kjipe internettlinja, og ikke gøy engang når alt jeg har er en 10" laptop...

 

Lurer allerede på hvordan jeg skal holde ut med det her i 4 semestre...

jeg hadde endra på noe av det på under en uke.

si satelitt eventuelt rikstv ? ^_^

og man kan lett få tak i gratis 32" crt tv.

Endret av Balli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...