Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimti, hva valgte du til middag? :D

 

Ekte norsk. Kjøttkaker og poteter i brun saus. :D

 

Man vet aldri med russerne. Kanskje de vil ha Svalbard? Det er hvert fall mer sannsynlig at russerne invaderer oss enn tyskerne.

 

Tviler på at de tør. Norge er et svært respektert og godt likt land og dessuten medlem av NATO. Russland er dessuten interessert i et godt forhold til Vesten.

Selvfølgelig, det var bare en spøk. Men hvem vet, om ikke mange år er nok situasjonen en helt annen. Når det meste av oljen forsvinner om noen år, sitter Norge på havområder som kan være svært dyrebare.

 

Bare tenk til 1930 tallet. Det var svært få som trodde at Tyskland kom til å gå til krig, Norge rustet til og med ned. Nå var dette fordi vi ville holde oss nøytrale, but still.

Lenke til kommentar

Noen som husker tråden hvor noen hadde dratt med seg ei mongoloid dame hjem uten å vite at hun var det og oppdaga det først morgenen etterpå? :p

Jeg husker søren ikke hva den heter, men var en morsom tråd for noen år siden.

En av de bedre vandrehistoriene som er ute og går.

Vet det er en vandrehistorie, men jeg jakter på resten av tråden. Noen oldies med tips?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det var bare en spøk. Men hvem vet, om ikke mange år er nok situasjonen en helt annen. Når det meste av oljen forsvinner om noen år, sitter Norge på havområder som kan være svært dyrebare.

 

Bare tenk til 1930 tallet. Det var svært få som trodde at Tyskland kom til å gå til krig, Norge rustet til og med ned. Nå var dette fordi vi ville holde oss nøytrale, but still.

 

Russerne har selv både olje og gass til flere år. De burde ikke ha behov for å ta norske ressurser for å si det slik.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting i mot denne mandagen, annet enn at jeg plutselig har sagt ja til to ekstrajobber på jobb uten at jeg kan huske at jeg sa ja til mer enn en av dem, og jobber allerede ekstra tirsdag og torsdag fast frem til hun ene er tilbake i arbeid. Hun røk forresten ut til 100% sykemelding nå på fredag.

Da passer det med et forumtreff på fredag/lørdag :D

Ikke innbill deg noe. Jeg må tross alt samkjøre med forloveden, bestevenninnen, hennes forlovede og så videre. Men hvis Nie og Pai har andre planer kan det godt være jeg joiner. Hvis ikke så foretrekker jeg og Zealuu å tilbringe frihelgene hans med å henge med dem. :wee:
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, det var bare en spøk. Men hvem vet, om ikke mange år er nok situasjonen en helt annen. Når det meste av oljen forsvinner om noen år, sitter Norge på havområder som kan være svært dyrebare.

 

Bare tenk til 1930 tallet. Det var svært få som trodde at Tyskland kom til å gå til krig, Norge rustet til og med ned. Nå var dette fordi vi ville holde oss nøytrale, but still.

 

Russerne har selv både olje og gass til flere år. De burde ikke ha behov for å ta norske ressurser for å si det slik.

 

Som sagt, situasjonen kan være en annen om noen år. Det kan like gjerne være kineserene som kommer å banker på.

Lenke til kommentar

Den dag jeg lager hus så må jeg lage en liten bunker under huset, skaffe våpen, lage bomber og slik, i tilfelle russerne kommer :ph34r:

 

og noen claymores til å legge på plenen selvfølgelig

 

( tror jeg har spilt for mye :roll: )

 

Du må også ha laserminer og laserkanoner som holder folkene som vil bygge handicap toalett i huset ditt unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, situasjonen kan være en annen om noen år. Det kan like gjerne være kineserene som kommer å banker på.

 

Russland er faktisk ikke noe stort å bekymre seg for! Det er verdens støste land og er verdens største i kjeften, men ikke stort mer enn det! Hele den russiske befolkningens genetiske arvemateriale er i ferd med å ødelegges av utstrakt alkoholforbruk og dem som rammest mest er unge jenter. Dessuten er kjønnssykdommer et stadig større problem og levealderen er lav. Korrupsjon herjer også fritt. Om ikke Russland får fikset opp i problemene sine kommer hele nasjonen til å kollapse! Og Kina har ingen interesser i Norge. Selvsagt er de sinte for fredsprisen nå, men det kan også ha endret seg om noen år. ;) Kinas interesser ligger i Asia og Afrika.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...