Datasmurf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Problemet mitt også, men jeg drikker det ned likevel. Eneste aberet er at solbærtoddy får en litt merkelig smak når den blir kald. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg skal innrømme at når jeg sitter fremfor PC-en og drikker, så kan det fort gå flere minutter før jeg prøver igjen... ... og da er det for kaldt. Sånn har jeg det med øl iblant og da blir den fort for død. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg skal innrømme at når jeg sitter fremfor PC-en og drikker, så kan det fort gå flere minutter før jeg prøver igjen... ... og da er det for kaldt. Sånn har jeg det med øl iblant og da blir den fort for død. Du og den øl'a de. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skal du kritisere noe som er gjenganger her så kritiser heller skole og jobb. Folk snakker jo knapt om annet her. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Glimti- jeg drikker helst frukt te Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gidder ikke varme drikker. Takler ikke å drikke de når de er alt for varme, og når de er passelig temperatur, tar det 1 minutt så er det for kaldt. Samme her. Men det er godt, så da er det bare å helle nedpå alt med en gang. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Å gud jeg har mange gode minner med nfs-serien og tekken. Nostalgi. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hos meg har tekken alltid vært direkte hat nfs serien har derimot vært kos. Hva med Test drive unlimited, og Flight simulator 2004 ? brukt litt for mye tid på de spilla Endret 18. oktober 2010 av Klementino Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MAX slitsom dag.. Døgnet, skole, lang prøve med drittlærer som er så inni helvettes frekk når noen gjør noe feil. Vente 20 min ute i kulda på bussen. Vente i 40 min på neste buss til bygda, bruker tiden på å gå nedover i lillestrøm for å kjøpe meg en burger og se på noe saker @ spaceworld.. Så traske opp til bussen, sette seg på, sovne instantly, og våkne 2km borte fra der du skulle gå av, og må gå hele veien bort... ._. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Følgende IPv4-ranger er reservert private nettverk:10.x.x.x 172.16.x.x - 172.31.x.x 192.168.x.x I tillegg er hele 127-rangen reservert loopback (din egen maskin). Noe som er total waste. Så har vi noen ranger som er reservert forskning og amerikanske forsvaret. De husker jeg ikke i hodet desverre. Uansett så er store deler av IPv4-rangen totalt umulig å benytte seg av. Det fører til at IPv4-krisen vil komme enda raskere. Vi er allerede godt i startgropen av den. Det blir mer og mer vanlig at ISPer tildeler ip-er i en av de tre private rangene og må foreta en ekstra NATing. Utrolig nok så er det kontinentet som har kommet lengst når det gjelder utbygging av IPv6 et så unlikely choice som Afrika. Grunnen er at vi i Europa, Asia og resten av de mest utviklede landene har CORE-rutere hos ISP som er veldig gamle. Nettopp fordi vi var tidlig ute med utviklingen. Disse er dyre å bytte ut. I Afrika derimot så har utviklingen kun "nylig" begynt å ta av og dermed så har de nyere utstyr, som støtter også IPv6, fra første stund. Koselig lesning for de som vil lese mer om emnet: http://arstechnica.c...ill-be-ugly.ars Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MAX slitsom dag.. Døgnet, skole, lang prøve med drittlærer som er så inni helvettes frekk når noen gjør noe feil. Vente 20 min ute i kulda på bussen. Vente i 40 min på neste buss til bygda, bruker tiden på å gå nedover i lillestrøm for å kjøpe meg en burger og se på noe saker @ spaceworld.. Så traske opp til bussen, sette seg på, sovne instantly, og våkne 2km borte fra der du skulle gå av, og må gå hele veien bort... ._. Skikkelig koselig mandag liksom? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hos meg har tekken alltid vært direkte hat nfs serien har derimot vært kos. Hva med Test drive unlimited, og Flight simulator 2004 ? brukt litt for mye tid på de spilla Joda, test drive var også kult. Men jeg har så utrolig gode minner med tekken og nfs (2? 3?). Husker jeg og en kompis satt inne å spilte det hele tiden, med snø dalende ned ute, imens vi spiste en sånn svær bolle med gode drops. Får helt shivers når jeg hører musikken fra nfs. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har/Spiller masse Tekken Syns det er kjempe artig Men så har jeg gått på Karate Jitsu å Kickboksing også da Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Denne mandagen var det svært få som likte/liker Wikiwato- Når du nevner dalende snø, spille og drops så er det nesten slik at jeg vil bli liten igjen og spille Endret 18. oktober 2010 av Klementino Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har ingenting i mot denne mandagen, annet enn at jeg plutselig har sagt ja til to ekstrajobber på jobb uten at jeg kan huske at jeg sa ja til mer enn en av dem, og jobber allerede ekstra tirsdag og torsdag fast frem til hun ene er tilbake i arbeid. Hun røk forresten ut til 100% sykemelding nå på fredag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er middagen og cola handlet inn. Godt å ha en nær butikk når det er drittvær. At det er en fin kassadame hjelper selvsagt også. å blir det nok en fredeli kveld med data og film. Ble fuktig nok på hytteturen så dropper øl noen dager. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Glimti, hva valgte du til middag? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tre militærkjøretøy kjørte forbi jobben akkurat. SOMETHING IS GOING DOWN! Tyskerne kommer. Da er det mer sannsynelig at det er russere som kommer. Hvordan skulle det ha seg når uenigheten om Gråsonen er løst? Man vet aldri med russerne. Kanskje de vil ha Svalbard? Det er hvert fall mer sannsynlig at russerne invaderer oss enn tyskerne. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har ingenting i mot denne mandagen, annet enn at jeg plutselig har sagt ja til to ekstrajobber på jobb uten at jeg kan huske at jeg sa ja til mer enn en av dem, og jobber allerede ekstra tirsdag og torsdag fast frem til hun ene er tilbake i arbeid. Hun røk forresten ut til 100% sykemelding nå på fredag. Da passer det med et forumtreff på fredag/lørdag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Glimti, hva valgte du til middag? Ekte norsk. Kjøttkaker og poteter i brun saus. Man vet aldri med russerne. Kanskje de vil ha Svalbard? Det er hvert fall mer sannsynlig at russerne invaderer oss enn tyskerne. Tviler på at de tør. Norge er et svært respektert og godt likt land og dessuten medlem av NATO. Russland er dessuten interessert i et godt forhold til Vesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg