Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:( Denne dagen er bare trist ! tirsdag kom til meg nå!

Hva skjer hos folka her da? :)

Personlig sitter jeg og tenker om jeg skal rydde rommet, men jeg trives litt med å ha det rotete slik det er nå :S vet liksom hvor alt ligger :D

Endret av Klementino
Lenke til kommentar

Jeg har bare funnet én te jeg liker, etter å ha prøvd utallige mange opp gjennom årene.

Det er "Sweet Camomile" fra London Fruit & Herb Company. Fant den på en helsekostsjappe og håpte den kunne kurere søvnproblemene mine (kald kamillete for å våkne, varm kamillete for å sovne. Gammelt kjerringråd.), noe den ikke gjorde, men den er så god at jeg drikker 4-5 kopper om dagen. :p

Lenke til kommentar

Denne dagen har forresten vært jævlig. Først presentasjon av bachelorteorien min (jeg får total angst og jernteppe når jeg skal snakke foran folk), så flere timer med forskningsmetode og statistikk. Utrolig tørt fag. Og det varer i 3 uker, er 5 poenger, har to obligatoriske oppgaver og en tretimers, individuell skriftlig eksamen uten hjelpemidler. Og to tørre bøker om kvalitativ og kvantitativ metode. Disse har en samlet pris på 800 kr, så jeg har i dag svidd 1400 kr på mat og bøker. Woo!

Slimda, jeg drikker solbærtoddy også. Gjerne med noko attåt. ^^

Lenke til kommentar

Slimda, jeg drikker solbærtoddy også. Gjerne med noko attåt. ^^

Jeg drikker Solbærtoddy ved én anledning.

Når jeg er syk.

Verdens beste sykedrikk. :D

*edit*

"Dessverre" er jeg syk en gang i året ellerno.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Går mye i solbærtoddy og kakao om vintern for min del. Te er mer vår, sommer og høst.

Signed, bare at jeg drikker mer te om vinter og høst også.

Drikker mer kalde drikker som juice, vann og brus om sommeren.

Drikker selvsagt mye kaldt om sommeren selv, men te er feks. veldig fint til frokost og lunsh samt til kvelds.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...