After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tre militærkjøretøy kjørte forbi jobben akkurat. SOMETHING IS GOING DOWN! Tyskerne kommer. Da er det mer sannsynelig at det er russere som kommer. Hvordan skulle det ha seg når uenigheten om Gråsonen er løst? Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Denne dagen er bare trist ! tirsdag kom til meg nå! Hva skjer hos folka her da? Personlig sitter jeg og tenker om jeg skal rydde rommet, men jeg trives litt med å ha det rotete slik det er nå :S vet liksom hvor alt ligger Endret 18. oktober 2010 av Klementino Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sitter bare her på nettet og funderer på hva jeg skal ha til middag og når jeg skal gå oig handle. Gir iallefall været litt mer tid på å bli bedre før jeg går. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Rogaland? Har regnet og vært surt vær i hele dag. Skal du lage middag, hva med crispy chicken? Er veldig godt om du ikke har smakt det før. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 En kopp te med honning er alltid godt. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er jo te-sesong nå ja * sjekker om vi har noen gode teèr* Vi har bare slike ekle, får kjøpe den teen som heter blue fruits på butikken. Synes te uten noen tilsetninger er best jeg da, men honning fungerer fint det og Hvilken te liker du ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Yellow Label. Earl Grey funker og. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 da har vi to helt forskjellige smaker ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har bare funnet én te jeg liker, etter å ha prøvd utallige mange opp gjennom årene. Det er "Sweet Camomile" fra London Fruit & Herb Company. Fant den på en helsekostsjappe og håpte den kunne kurere søvnproblemene mine (kald kamillete for å våkne, varm kamillete for å sovne. Gammelt kjerringråd.), noe den ikke gjorde, men den er så god at jeg drikker 4-5 kopper om dagen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) da har vi to helt forskjellige smaker ^^ Hva slags te drikker du da? Endret 18. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Te? TE!? Spar meg. Jeg drikker solbærtoddy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Denne dagen har forresten vært jævlig. Først presentasjon av bachelorteorien min (jeg får total angst og jernteppe når jeg skal snakke foran folk), så flere timer med forskningsmetode og statistikk. Utrolig tørt fag. Og det varer i 3 uker, er 5 poenger, har to obligatoriske oppgaver og en tretimers, individuell skriftlig eksamen uten hjelpemidler. Og to tørre bøker om kvalitativ og kvantitativ metode. Disse har en samlet pris på 800 kr, så jeg har i dag svidd 1400 kr på mat og bøker. Woo! Slimda, jeg drikker solbærtoddy også. Gjerne med noko attåt. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Slimda, jeg drikker solbærtoddy også. Gjerne med noko attåt. ^^ Jeg drikker Solbærtoddy ved én anledning. Når jeg er syk. Verdens beste sykedrikk. *edit* "Dessverre" er jeg syk en gang i året ellerno. Endret 18. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Går mye i solbærtoddy og kakao om vintern for min del. Te er mer vår, sommer og høst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gidder ikke varme drikker. Takler ikke å drikke de når de er alt for varme, og når de er passelig temperatur, tar det 1 minutt så er det for kaldt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Går mye i solbærtoddy og kakao om vintern for min del. Te er mer vår, sommer og høst. Signed, bare at jeg drikker mer te om vinter og høst også. Drikker mer kalde drikker som juice, vann og brus om sommeren. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gidder ikke varme drikker. Takler ikke å drikke de når de er alt for varme, og når de er passelig temperatur, tar det 1 minutt så er det for kaldt. Godt gjort å ikke finne en mellomting mellom for varmt og for kaldt på et minutt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 De siste årene har jeg levd på vann og Fun Light. Og en Villa-brus i ny og ne. Og så må jeg ikke glemme den Pære og Ananas-brusen jeg kjøpte når jeg var i Molde. Mmmm, fryyyyd! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Går mye i solbærtoddy og kakao om vintern for min del. Te er mer vår, sommer og høst. Signed, bare at jeg drikker mer te om vinter og høst også. Drikker mer kalde drikker som juice, vann og brus om sommeren. Drikker selvsagt mye kaldt om sommeren selv, men te er feks. veldig fint til frokost og lunsh samt til kvelds. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Godt gjort å ikke finne en mellomting mellom for varmt og for kaldt på et minutt. Jeg skal innrømme at når jeg sitter fremfor PC-en og drikker, så kan det fort gå flere minutter før jeg prøver igjen... ... og da er det for kaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg