L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hei heiu lars. ååh jeg har vært på kuiklebord!!1 det var sååå kult Og formen er fin skjønner jeg? Husk å drikke godt med vann før du finner senga da, vennen. Anfall/Lena vil at jeg skal tegne på sovende Eplefe med sprittusj. Jeg tør ikke. Pyse! Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vært morsomt med flere jenter, ja. I alle fall nerdejenter. Kan du skriver kjærlighetsdikt i assembly-kode får du hvilken som helst gutt. Stolt Nerdejente her! *vinke* Men kan dessverre ikke assembly-kode Fikk 5 i Webdesign på videregående da, og bruker all min tid på data og tv-spill... Altså omtrent som Arinomi Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har du sjokolade, da? Jaaaa! =D *vifte med* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvem her stemmer for at Nie skal ta en tusj og tegne på en sovende Epletøs, for så å ta bilder og legge ut her? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvem her stemmer for at Nie skal ta en tusj og tegne på en sovende Epletøs, for så å ta bilder og legge ut her? =D *rekke opp handa* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Stolt Nerdejente her! *vinke* bruker all min tid på data og tv-spill... Let's date! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 ØARS! Jefg har vann og nå skal jeg socve ) God natt folak! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Anfall/Lena vil at jeg skal tegne på sovende Eplefe med sprittusj. Jeg tør ikke. Pyse! Det heter å være føre var. Jeg er glad i livet mitt. xD Og, jeg tror de fleste vet at mennesker kan være morgengretten. Beccapusen knuser oss alle. xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvem her stemmer for at Nie skal ta en tusj og tegne på en sovende Epletøs, for så å ta bilder og legge ut her? =D *rekke opp handa* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dakar iPhone ØARS! Jefg har vann og nå skal jeg socve ) God natt folak! Sov godt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 ØARS! Jefg har vann og nå skal jeg socve ) God natt folak! Fyllaposting? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 *rekke opp handa* *poke i navlen med spritusj* Den hånda skal NED. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvem her stemmer for at Nie skal ta en tusj og tegne på en sovende Epletøs, for så å ta bilder og legge ut her? =D *rekke opp handa* Bra! Noen flere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 *rekke opp handa* *poke i navlen med spritusj* Den hånda skal NED. xD Når du er ferdig og tegne og har lagt ut bilde så. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 *rekke opp handa* *kaste barbiedukke på* Hater hele DNFK meg eller noe? VIL at jeg skal begå selvmord og tegne på Eplefe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 *rekke opp handa* *poke i navlen med spritusj* Den hånda skal NED. xD Det skal den IKKE! *dytte bort og rekke opp hånden* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei, hadde ikke kjørt lenger enn til Roa, og de kjørte etter meg fra Jaren og videre til Brandbu. Men klart jeg ble litt nervøs når de står på gårdsplassen og lyser på bilen min Pfft, onkel blå på hadeland har for lite å finne på innimellom. De er nå bare greie da. Har jeg nevnt at jeg ble stoppet av sivilpurk ved oslo s her sist helg? Anfall/Lena vil at jeg skal tegne på sovende Eplefe med sprittusj. Jeg tør ikke. Det hadde ikke jeg turt heller. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det er ikke selvmord, nie. Det er underholdning. Bare skyld på Lena Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 *kaste barbiedukke på* Hater hele DNFK meg eller noe? VIL at jeg skal begå selvmord og tegne på Eplefe. Bare tusje på Eplefe, jeg vil ta livet ditt jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det hadde ikke jeg turt heller. x) Takk! Endelig litt forståelse. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg