Vowels Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skuffende hansern, dro lett femmern jeg. Skulle bare mangle med den fine puta jeg lagde og flotte askebegre i keramikken. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2wtm7RfUv24 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det burde du være. Det er faktisk ikke lett skal jeg si deg. @ Lemon Det er faktisk ganske vanskelig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skuffende hansern, dro lett femmern jeg. Skulle bare mangle med den fine puta jeg lagde og flotte askebegre i keramikken. Heldigvis bedret det seg etter ungdomskolen og gikk ut av vgs med 5.0 i snitt Husker vi kunne velge fritt hva vi skulle lage av tre. Alle andre var så oppinnsomme og lagde masse rart (mennesker, dyr, biler etc), og jeg endte mitt 2-månederes prosjekt med å lage en...wait for it... firkantet boks... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hadde litt sying og stash på vgs også jeg. Rimelig gøyalt egentlig, strikket meg et fint skjerf og greier Endret 17. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 4 dager og 22 timer til fallout new vegas Jeg hadde nesten glemt det! Kult! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skuffende hansern, dro lett femmern jeg. Skulle bare mangle med den fine puta jeg lagde og flotte askebegre i keramikken. Heldigvis bedret det seg etter ungdomskolen og gikk ut av vgs med 5.0 i snitt Husker vi kunne velge fritt hva vi skulle lage av tre. Alle andre var så oppinnsomme og lagde masse rart (mennesker, dyr, biler etc), og jeg endte mitt 2-månederes prosjekt med å lage en...wait for it... firkantet boks... Husker jeg lage en rød sittapå krakk å en pute med en katt på.. Guttungen tok katteputa å reiv av værhårende som var lengre enn selve puta! Husker jeg var ganske stolt gitt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Skuffende hansern, dro lett femmern jeg. Skulle bare mangle med den fine puta jeg lagde og flotte askebegre i keramikken. Heldigvis bedret det seg etter ungdomskolen og gikk ut av vgs med 5.0 i snitt Damn. Det er ganske imponerende. Når jeg går ut regner jeg med å ha et snitt på litt over 4. Det betyr at jeg må ta opp fag etter VGS. Husker jeg lage en rød sittapå krakk å en pute med en katt på.. Guttungen tok katteputa å reiv av værhårende som var lengre enn selve puta! Husker jeg var ganske stolt gitt Guttungen som i barnet ditt? Hadde du barn på VGS? Endret 17. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Angerer på at jeg var så slappfisk på vgs. Bjørknes er noe av det kjedeligste jeg noensinne har drevet med Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skuffende hansern, dro lett femmern jeg. Skulle bare mangle med den fine puta jeg lagde og flotte askebegre i keramikken. Heldigvis bedret det seg etter ungdomskolen og gikk ut av vgs med 5.0 i snitt Damn. Det er ganske imponerende. Når jeg går ut regner jeg med å ha et snitt på litt over 4. Det betyr at jeg må ta opp fag etter VGS. Husker jeg lage en rød sittapå krakk å en pute med en katt på.. Guttungen tok katteputa å reiv av værhårende som var lengre enn selve puta! Husker jeg var ganske stolt gitt Guttungen som i barnet ditt? Hadde du barn på VGS? Nai! ikke på¨vgs men jeg fikk jo guttungen for to år sia å han har lagt sin elsk på den derre slitte vinglete krakken! Han vokter den som om det skulle vært noe fra himalaya eller noe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ja!!! Jeg er ferdig med teorikapittelet! 12 sider, 2 mer enn minimumet. Det føles fantastisk! Nå skal jeg nyte de siste timene med fritid før vi begynner med metodeforskningsfitte i morra og første obligatoriske innleveringsoppgave. Perfekt at faget starter samtidig som Hallow's End. Så får vi se hva jeg prioriterer mest. Bachelorgrad eller World of Warcraft. Skremmende nok tror jeg det vil bli sistnevnte. o_O Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hva tror dere egentlig om dette? http://www.youtube.com/watch?v=JVLoBAsU4aM&feature=related Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 du skal ikke gjøre ditt beste så du lærer masse og ikke bare får en grad på minimum arbø da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som har lyst på kakao og nybakte boller? Jatakk Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2wtm7RfUv24 Very happy looking poo :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fire dager til Tom McRae med Nien min. :') Sist jeg sjekket hadde hun ikke penger til konserten. Jeg har selvsagt hatt billetter i "evig tid" allerede. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Om gud finnes, så er han en dårlig gud - tenk, ta vekk alle de gode artistene, som johnny cash. Så får vi miley cyrus, og bieber istedenfor... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 du skal ikke gjøre ditt beste så du lærer masse og ikke bare får en grad på minimum arbø da? Vel, foreldrene mine kondolerte meg da de fikk høre hva jeg skal ha. Bare jeg nevnte "metode". Så ... Jeg vet ikke jeg. Jeg skal nå i alle fall kjøpe de to bøkene i morgen. Som sikkert vil koste hhv. 700 kr og 400 kr. Og så tvinge meg selv til å bare bruke noen timer på WoW hver dag. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som har lyst på kakao og nybakte boller? Jatakk Sier ikke nei til det der Nesten sånn jeg lager med kakao selv, men litt sent. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Om gud finnes, så er han en dårlig gud - tenk, ta vekk alle de gode artistene, som johnny cash. Så får vi miley cyrus, og bieber istedenfor... Verre at han tok Jokke imho. Og Syd. Ooh, og George Harrison. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg