Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende hansern, dro lett femmern jeg. Skulle bare mangle med den fine puta jeg lagde og flotte askebegre i keramikken.

Heldigvis bedret det seg etter ungdomskolen og gikk ut av vgs med 5.0 i snitt :cool:

Husker vi kunne velge fritt hva vi skulle lage av tre. Alle andre var så oppinnsomme og lagde masse rart (mennesker, dyr, biler etc), og jeg endte mitt 2-månederes prosjekt med å lage en...wait for it... firkantet boks...

Lenke til kommentar

Skuffende hansern, dro lett femmern jeg. Skulle bare mangle med den fine puta jeg lagde og flotte askebegre i keramikken.

Heldigvis bedret det seg etter ungdomskolen og gikk ut av vgs med 5.0 i snitt :cool:

Husker vi kunne velge fritt hva vi skulle lage av tre. Alle andre var så oppinnsomme og lagde masse rart (mennesker, dyr, biler etc), og jeg endte mitt 2-månederes prosjekt med å lage en...wait for it... firkantet boks...

Husker jeg lage en rød sittapå krakk å en pute med en katt på..

Guttungen tok katteputa å reiv av værhårende som var lengre enn selve puta!

Husker jeg var ganske stolt gitt :p

Lenke til kommentar

Damn. Det er ganske imponerende. Når jeg går ut regner jeg med å ha et snitt på litt over 4. Det betyr at jeg må ta opp fag etter VGS.

Guttungen som i barnet ditt? Hadde du barn på VGS?

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Damn. Det er ganske imponerende. Når jeg går ut regner jeg med å ha et snitt på litt over 4. Det betyr at jeg må ta opp fag etter VGS.

Guttungen som i barnet ditt? Hadde du barn på VGS?

Nai! ikke på¨vgs :p men jeg fikk jo guttungen for to år sia å han har lagt sin elsk på

den derre slitte vinglete krakken!

Han vokter den som om det skulle vært noe fra himalaya eller noe :p

Lenke til kommentar

Ja!!!

Jeg er ferdig med teorikapittelet!

12 sider, 2 mer enn minimumet. Det føles fantastisk!

Nå skal jeg nyte de siste timene med fritid før vi begynner med metodeforskningsfitte i morra og første obligatoriske innleveringsoppgave.

Perfekt at faget starter samtidig som Hallow's End. Så får vi se hva jeg prioriterer mest. Bachelorgrad eller World of Warcraft. Skremmende nok tror jeg det vil bli sistnevnte. o_O

Lenke til kommentar

du skal ikke gjøre ditt beste så du lærer masse og ikke bare får en grad på minimum arbø da? :p

Vel, foreldrene mine kondolerte meg da de fikk høre hva jeg skal ha. Bare jeg nevnte "metode". :p

Så ... Jeg vet ikke jeg. Jeg skal nå i alle fall kjøpe de to bøkene i morgen. Som sikkert vil koste hhv. 700 kr og 400 kr.

Og så tvinge meg selv til å bare bruke noen timer på WoW hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...