Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derfor jeg starter en studie som gir gode jobbmuligheter når jeg er ferdig. Orket ikke tanken på fire år til med sosiologi og ingen jobb etterpå.

Hva studerer du?

Tok to semestre med sosiologi på Blindern i fjord og nå tar jeg opp fag pluss jobbing. Planen er å starte på lektor etter sommeren.

Lurer på om jeg også må gjøre det. Ta opp fag altså. Jeg har egentlig mest lyst til å jobbe etter videregående, men det er greit å ha høyere utdanning. Bare helt umulig å finne noe som er interessant og samtidig relevant videre.

Lurer på om jeg skal prøve å lære meg russisk.

Lenke til kommentar

Keg føler meg ikke bra, ting som er opp til venstre for det jeg ser er liksom tåkete.

Du vet på samme måte som rett etter du har sett på et sterkt lys blir det sånn rart. Hvis jeg holder håna mi oppi det "område" og vifter med fingrene legger jeg ikke merke til dem. Det blir bare større og større. Jeg føler meg rar og begynner å bli kvalm. Det har skjedd en gang tidligere, første skoledag. Da kasta jeg opp tre ganger før jeg dro hjem.

Noen som har opplevd noe lignende?

EDIT: Nå begynner jeg å få vondt i hodet også, jeg som ALDRI har vondt i hodet.

Jeg har en framføring jeg må være klar for i morra :mad:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Herlig med to striper kokain til kvelds.

post-136745-1287340783,79_thumb.jpg

Keg føler meg ikke bra, ting som er opp til venstre for det jeg ser er liksom tåkete.

Du vet på samme måte som rett etter du har sett på et sterkt lys blir det sånn rart. Hvis jeg holder håna mi oppi det "område" og vifter med fingrene legger jeg ikke merke til dem. Det blir bare større og større. Jeg føler meg rar og begynner å bli kvalm. Det har skjedd en gang tidligere, første skoledag. Da kasta jeg opp tre ganger før jeg dro hjem.

Noen som har opplevd noe lignende?

EDIT: Nå begynner jeg å få vondt i hodet også, jeg som ALDRI har vondt i hodet.

Jeg har en framføring jeg må være klar for i morra :mad:

Jeg har hatt sånn et par ganger. Det med synet altså.. Vet ikke helt hva det er eller kommer av, men det pleier å gå over. Jeg får ikke vondt i hodet og kaster opp.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Noen som har brursdagsgaveforslag til en eldre bror?

Er jo klin umulig å finne på noe, også har han bursdag i overimorra.

Finn noe på teknikkmagasinet :wee:

Det holder maaange åpne muligheter med tanke på at de har masse forskjellig da. Jeg trenger nok noe mer spesifikt enn "gå i en butikk og kjøp noe" :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...