L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Etter to år og fire måneder har jeg fått mitt første virus på laptopen. \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på hvordan det er å grille en minigris. Er en som gis bort på finn.no nå. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på hvordan det er å grille en minigris. Er en som gis bort på finn.no nå. tror det blir veldig likt hund Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tror ikke det er verdt det. Koteletter er kanskje verdens mest irriterende mat å spise. "Skal vi se om vi finner noe kjøtt her.. bare skjære litt her ja.. og her selvfølgelig. Her også ja. Nå da.. Nei, litt mer skjæring" 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 btw har en sterk anelse om at din bedre halvdel ikke vil like at du dreper og parterer et lite søtt uskyldig dyr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på hvordan det er å grille en minigris. Er en som gis bort på finn.no nå. tror det blir veldig likt hund Og hvordan er det å grille hund? btw har en sterk anelse om at din bedre halvdel ikke vil like at du dreper og parterer et lite søtt uskyldig dyr Hvis hun har et problem med det så får hun bli veganer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Neh, Lena er ganske åpen for sånt. :--)))) Endret 17. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Neh, Lena er ganske åpen for sånt. )))) Hvordan vet du hva Lena er åpen for og ikke? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på hvordan det er å grille en minigris. Er en som gis bort på finn.no nå. tror det blir veldig likt hund Og hvordan er det å grille hund? har dessverre ikke vært i Thailand enda, men viss du spanderer turen, så skal jeg lage en lengre rapport Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 har dessverre ikke vært i Thailand enda, men viss du spanderer turen, så skal jeg lage en lengre rapport Jeg tror heller jeg sparer de kronene og tar en tur selv i tilfelle Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg blir ikke mett uten kjøtt. Jeg har prøvd f.eks salater og supper, men jeg blir aldri like mett av det som når jeg får en god kjøttrett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Oodaaa.. du skulle vekke meg du Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ei form med ovnsbakte grønnsaker utgjør opptil flere måltider for min del. Blir mett som bare det. Adrian: Oops. Sorry! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvis man bryr seg da i det hele tatt om hva som er "inn" Kjekt å vite om man får en fascinasjon for jenter som bryr seg om slikt og prøver å imponere med skills. Typisk nok har jeg fått slike fascinasjoner i hytt og pine de siste årene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kler meg ikke i hva som er "inn" (de færreste på MoV gjør det). Jeg kler meg bare pent og tidløst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tror ikke det er verdt det. Koteletter er kanskje verdens mest irriterende mat å spise. "Skal vi se om vi finner noe kjøtt her.. bare skjære litt her ja.. og her selvfølgelig. Her også ja. Nå da.. Nei, litt mer skjæring" QFT! Neh, Lena er ganske åpen for sånt. :--)))) Hvordan vet du hva Lena er åpen for og ikke? Jaaaaa. Og bruk nick, ikke navn. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Derfor jeg starter en studie som gir gode jobbmuligheter når jeg er ferdig. Orket ikke tanken på fire år til med sosiologi og ingen jobb etterpå. Hva studerer du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Her sitter jeg og klokka er nesten fire på mårran og kona mi sover! Og puppen er tom, og bleia er full og jeg hadde akkurat lagt meg! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Derfor jeg starter en studie som gir gode jobbmuligheter når jeg er ferdig. Orket ikke tanken på fire år til med sosiologi og ingen jobb etterpå. Hva studerer du? Tok to semestre med sosiologi på Blindern i fjord og nå tar jeg opp fag pluss jobbing. Planen er å starte på lektor etter sommeren. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som har lyst på kakao og nybakte boller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg