Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, eksen til Arinomi ... er vel det jeg blir å gå som her inne til jeg får noe annet "påheng" som får dere til å huske meg :p Den andre eksen da, for å være presis. Han har vel fire andre etter meg. Bare så dere ikke skal forveksle meg med de andre han snakker om nå for tiden... liker ikke helt tanken på det.

 

og jeg husker tydelig at jeg spurte hvem som stemmer for :p

Lenke til kommentar
Vi har sett nettby-profilen din :roll:

Jaaa... Ehm. Det er ikke meg?

Nettsikkerhet, vet du. Kan jo ikke legge ut ekte bilder. Må late som om jeg er stor jente og ikke 12, lzm. :ph34r:

 

og jeg husker tydelig at jeg spurte hvem som stemmer for :p

Jeg stemmer MOT! =D

 

Du mangler på MSNen min. Jeg samler på folk, for tida. Du mangler. oO

Lenke til kommentar

Nie? Spørsmål *rekke opp hånden* Hvorfor er Arinomi din gud? :p Ok, prøver ikke akkurat å starte noe baksnakkingsforum her nå! Bare glem det. Kanskje best å diskuere han når han er her.

 

Enig der Lars. Blir så lenge det er action her :p

 

Og har funnet ut at det mannlige kjønn er overlegent her inne. Burde endres. Jeg melder meg inn i klubben, om jenter er tillatt? :)

Lenke til kommentar

Hva faen

 

Kjørte hjemover etter å ha kjørt noen venner hjem fra en fest, ser at det er en bil som ligger et par hundre meter bak meg, men tenker ikke mer over det. Helt inntil jeg svinger inn og parkerer hjemme og går inn. Legger merke til at bilen fulgte etter meg og kjørte litt lenger ned i veien, bortenfor der jeg bor, ser så at den snur og svinger inn på gårdsplassen vår og jeg stikker inn og låser døra kjapt. Kikker såvidt ut igjennom kjøkkenvinduet for jeg blir litt skremt av det her, lurer på hvem det er :p

Plutselig ser jeg at det er politiet som står utenfor! Hjelp, jeg har da ikke gjort noe ulovlig, ser at de bruker fjernlyset og lyser på bilen min før de rygger ut og kjører igjen.

 

Hva ville de mon tro? :ermm:

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Okay da, men hva sier du til oss to + noen barbie-filmer og rødbrus?

Voksenbrus? :ph34r:

 

Nie? Spørsmål *rekke opp hånden* Hvorfor er Arinomi din gud? :p Ok, prøver ikke akkurat å starte noe baksnakkingsforum her nå! Bare glem det. Kanskje best å diskuere han når han er her.

 

Enig der Lars. Blir så lenge det er action her :p

 

Og har funnet ut at det mannlige kjønn er overlegent her inne. Burde endres. Jeg melder meg inn i klubben, om jenter er tillatt? :)

Arinomi er min gud fordi Arinomi betyr pære, og Odin betyr gud. Altså. Pæregud. Altså, Veggisgud. Og siden jeg er veggis, så ble han min gud. x)

 

Mannlige kjønn er ikke overlegent. Selv om de tror det. Altså. Jentene styrer (tross alt, tråden har en dronning..), menn er bare undersåtter. =D

Lenke til kommentar
Hva ville de mon tro? :ermm:
Om du plukket dem opp utenfor Alfredzzzz eller noe, sjekker de de sikkert fordi du mistenkt for pirattaxivirksomhet. :p Det kan hende de lurte på om du fyllekjørt og, men da burde de jo ha stoppet deg.

 

Nei, hadde ikke kjørt lenger enn til Roa, og de kjørte etter meg fra Jaren og videre til Brandbu. Men klart jeg ble litt nervøs når de står på gårdsplassen og lyser på bilen min :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...