Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 prøvde å spise gamle sånne sjokoladekuler en gang.. usj! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Sjokolade blir jo dårlig først. Så vingummi og så drops. Det er nå min erfaring. Har en 3 år gammel pose bringebærdrops her. De er fortsatt like gode. Spiste ett for en måned siden. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har sikkert spilt Angry Birds i to timer nå. Det er zupergøy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Huh. Jeg har nettopp duppet av 2-3 minutter mens jeg leste. Dette er alt for kjedelig. Og jeg hater å sjokkvåkne etter noen minutter borte. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Huh. Jeg har nettopp duppet av 2-3 minutter mens jeg leste. Dette er alt for kjedelig. Og jeg hater å sjokkvåkne etter noen minutter borte. hva med bare å sovne igjen for så å våkne å se om det har skjedd noe eller det er blitt mere liv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kan ikke. Må researche mygger og nyrer. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 *Sukk* Eg prøver verkeleg å lage ei nogenlunde god framføring i økonomi, men det einaste hjernen min klarer å kome opp med er grovisar. Nei eg skjønar verkeleg ikkje ein snott av det eg skal skrive om, men eg er fullt i stand til å gjere heile talen min om til eit akseptabelt stand-up show... Fantastisk at størsteparten av klassen er jenter. Eg kjem til å bli stempla som mannjegris og kasta ut av universitetet tenkjer eg... Help... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fordelen med halloween er halloweenparty hvor kjerringene kler seg slutty. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fordelen med halloween er halloweenparty hvor kjerringene kler seg slutty. Så du skal kle deg ut? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fordelen med halloween er halloweenparty hvor kjerringene kler seg slutty. Haha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fordelen med halloween er halloweenparty hvor kjerringene kler seg slutty. Så du skal kle deg ut? Jeg skal også kle meg ut, ja. Men jeg vet ikke hva jeg skal kle meg ut som enda da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Øy kids, jeg har jernteppe. Gode, norske ord for input og output. Da som "input signal" og "output signal". Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 inndytt å utdytt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Godt forsøk, men passer ikke helt. Noen andre? Becca-fe, jeg ser på deg, du er flink til sånt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Eg smelta nettopp sjokolade i ei stor skei i peisen, så dryssa eg rosiner oppi No kjøler den seg ned i kjøleskapet. Det blir sikkert omnomnom. Endret 17. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 We're lost in the mall Shuffling through the stores like zombies What is the point? What can money buy? My hand's on a gun And I find the range, God tempt me What did you say? Think I'm passing out Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Synes dere dette virker simpelt? "Den simple teorien ved elektromagnetisk induksjon sier at når enn et elektrisk konduktivt metall kutter gjennom flukslinjene til et magnetisk felt, vil det bli laget en strøm av et spesifikt omfang og retning inne i det metallet." Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ingenting er bedre enn å slakte ungdommer i Mote og Velvære delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg