Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

når jeg var mindre så rigga vi et himla utstyr i garasjen, som alle som vil til oss må gå forbi.

røykmaskin automatisk garasjeåpner, som ble åpnet vær gang noen gikk forbi et punkt, inne i all den røyken så var det et skillet som ble opplyst, som man så vidt kunne se i all røyken :p

nå er det bare kostyme fester, gøy det da :D

Haha så himla bra gjort :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker Halloween jeg.

Ikke bare for de fete festene, men også fordi jeg får en sjanse til å kle meg ut og sitte og vente på at det skal komme noen på døra og be om godteri.

Sånn at jeg kan bli kvitt alt jeg har.

Har 2-3 år gammelt snop liggende fordi jeg aldri eter det opp.

Var kanskje ikke et sjakktrekk å kjøpe 1 kg skittles. :p

Dessuten er det trivelig og en sjanse til å få se hekser. :)

Oh well. Jeg skal i alle fall kose meg med The Crow den kvelden. ^^

Lenke til kommentar

Halloween har jeg vært med på var faktisk ganske artig og det var i fjord på jobb da vi kledde oss ut og gikk på besøk til en som bor i en leilighet i huset ved siden av hovedhuset, men han ble litt paff da vi kom for han hadde ikke forventet å få noen på døra tydeligvis og hadde spist opp alt godteriet selv fun.gif

Jeg gruer meg noe jævlig til morgendagen. Hva faen vet jeg om å kartlegge andre mennesker og gjøre planer for de med innkjøp av møbler, ordne penger, kleslister, aktivitetslister og..og..og...ALT!

*grøss*

Lenke til kommentar

Halloween har jeg vært med på var faktisk ganske artig og det var i fjord på jobb da vi kledde oss ut og gikk på besøk til en som bor i en leilighet i huset ved siden av hovedhuset, men han ble litt paff da vi kom for han hadde ikke forventet å få noen på døra tydeligvis og hadde spist opp alt godteriet selv fun.gif

Jeg gruer meg noe jævlig til morgendagen. Hva faen vet jeg om å kartlegge andre mennesker og gjøre planer for de med innkjøp av møbler, ordne penger, kleslister, aktivitetslister og..og..og...ALT!

*grøss*

Skumle greier :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...