Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 når jeg var mindre så rigga vi et himla utstyr i garasjen, som alle som vil til oss må gå forbi. røykmaskin automatisk garasjeåpner, som ble åpnet vær gang noen gikk forbi et punkt, inne i all den røyken så var det et skillet som ble opplyst, som man så vidt kunne se i all røyken nå er det bare kostyme fester, gøy det da Haha så himla bra gjort Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Awesome. Program for å lese Dilbert på mobilen! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Awesome. Program for å lese Dilbert på mobilen! Har du ikke funnet det.. før nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Awesome. Program for å lese Dilbert på mobilen! Har du ikke funnet det.. før nå? Jeg fikk mobilen i går. Må vel oppdatere signaturen min da. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Savner touch mobilen min Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg klarer nå det utroligste, fikk hekseskudd av å reise meg opp for å gå på do. Fysisk aktivitet er med andre ord ikke sunt. Er sikkert straff fordi jeg ikke har holdt hviledagen hellig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er sikkert straff fordi jeg ikke har holdt hviledagen hellig Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er sikkert straff fordi jeg ikke har holdt hviledagen hellig oi oi da er nok det veldig straffbart Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når det er snakk om halloween.. Så er det utrolig morsomt å ligge i en busk med airsoft gevær og skyte uskyldige kuler i retning på drittunger. Synd jeg solgte geværet mitt... "/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg liker Halloween jeg. Ikke bare for de fete festene, men også fordi jeg får en sjanse til å kle meg ut og sitte og vente på at det skal komme noen på døra og be om godteri. Sånn at jeg kan bli kvitt alt jeg har. Har 2-3 år gammelt snop liggende fordi jeg aldri eter det opp. Var kanskje ikke et sjakktrekk å kjøpe 1 kg skittles. Dessuten er det trivelig og en sjanse til å få se hekser. Oh well. Jeg skal i alle fall kose meg med The Crow den kvelden. ^^ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Var kanskje ikke et sjakktrekk å kjøpe 1 kg skittles. Du kan GJERNE sende litt til meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du vil ha 2 år gammel Skittles? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kanskje litt harde skittles? Pass på tennene Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du vil ha 2 år gammel Skittles? Ja? Skittles er skittles, uansett alder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Halloween har jeg vært med på var faktisk ganske artig og det var i fjord på jobb da vi kledde oss ut og gikk på besøk til en som bor i en leilighet i huset ved siden av hovedhuset, men han ble litt paff da vi kom for han hadde ikke forventet å få noen på døra tydeligvis og hadde spist opp alt godteriet selv Jeg gruer meg noe jævlig til morgendagen. Hva faen vet jeg om å kartlegge andre mennesker og gjøre planer for de med innkjøp av møbler, ordne penger, kleslister, aktivitetslister og..og..og...ALT! *grøss* Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Halloween har jeg vært med på var faktisk ganske artig og det var i fjord på jobb da vi kledde oss ut og gikk på besøk til en som bor i en leilighet i huset ved siden av hovedhuset, men han ble litt paff da vi kom for han hadde ikke forventet å få noen på døra tydeligvis og hadde spist opp alt godteriet selv Jeg gruer meg noe jævlig til morgendagen. Hva faen vet jeg om å kartlegge andre mennesker og gjøre planer for de med innkjøp av møbler, ordne penger, kleslister, aktivitetslister og..og..og...ALT! *grøss* Skumle greier Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kanskje litt harde skittles? Pass på tennene Nei, ikke spesielt harde. Du vil ha 2 år gammel Skittles? Ja? Skittles er skittles, uansett alder Du får komme hit og hente de siste posene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg