Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som ikke kan fordra Halloween? Unger som kaster egg og papir, kler seg ut så stygt som mulig, tigger godteri og blir sure om de ikke får noe. Over alt blir man bombardert med spøkelseskostymer og drakter. Æsj, nei. Jeg vet jeg høres ut som en gammel dame, men julebukk er mye koseligere. Bare synd det er så få som går det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Egentlig burde di som kaster egg komme å rydde opp etter seg igjen,men det kommer jo aldriverden til å skje!

Men det må jo være foreldrene som utstyrer ungene med egg så da burde det vel egentlig gå ann å få tak i foreldrene til ungene å få di til å ordne opp for seg!

ofte unger bare kjøper det selv.

som egentlig gir et paradox: hvorfor kjøpe egg man kan kaste på hus man ikke får godteri av når man isteden bare kan gå å kjøpe godteri ? :ph34r:

Endret av Balli
Lenke til kommentar

når jeg var mindre så rigga vi et himla utstyr i garasjen, som alle som vil til oss må gå forbi.

røykmaskin automatisk garasjeåpner, som ble åpnet vær gang noen gikk forbi et punkt, inne i all den røyken så var det et skillet som ble opplyst, som man så vidt kunne se i all røyken :p

nå er det bare kostyme fester, gøy det da :D

Endret av yavel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...