Eplefe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 31. Oktober, er på en søndag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 yay da var jeg i norge igjen, og siden det aldri kom noen konduktør til århus blei det billig reise gitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har ikke sett barn / ungdommer ute på Halloween siden mitt første år her, og da kom de ikke til hybelleiligheten min engang. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Årets fredspris skulle ha gått til en annen kineser for å ha stoppet mange blodbad verden rundt. Han heter Tam Pong Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Årets fredspris skulle ha gått til en annen kineser for å ha stoppet mange blodbad verden rundt. Han heter Tam Pong Endret 17. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg lurte bare på når det var, greit å vite og det betyr at jeg må kjøpe lilla halloweenbrus i uka! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 grønnsaker av typen man selv liker + kylling biter(stekt med grillkrydder) + pizza og kebab dressing = SUPERWIN Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hit kommer det ingen på¨halloween Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Halloween suger så jævli.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Var gøy fram til 4. klasse eller noe. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når små drittunger skal kaste egg på hus for de ikke får snop, da har det gått for langt. Butikkene må begynne med bedre tilbud på godteri slik at disse ungene har råd. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det bare jeg som ikke kan fordra Halloween? Unger som kaster egg og papir, kler seg ut så stygt som mulig, tigger godteri og blir sure om de ikke får noe. Over alt blir man bombardert med spøkelseskostymer og drakter. Æsj, nei. Jeg vet jeg høres ut som en gammel dame, men julebukk er mye koseligere. Bare synd det er så få som går det. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Halloween suger ja. Det er ganske irriterende når unge nummer 23 ringer på døra og tigger etter godteri. Og om man ikke har tror de at de er kule og har med toalettpapir som de surrer rundt i hagen. (De som tør da) I tillegg er det amerikanisering i høyeste grad. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 støtter deg på den Coa. har aldri feira halloween noen gang, og ser ikke poenget med det heller. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 poenget er at unger skal få gratis godteri fordi foreldrene deres støttet en lekebutikk ved å kjøpe et kostyme. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Egentlig burde di som kaster egg komme å rydde opp etter seg igjen,men det kommer jo aldriverden til å skje! Men det må jo være foreldrene som utstyrer ungene med egg så da burde det vel egentlig gå ann å få tak i foreldrene til ungene å få di til å ordne opp for seg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vi pleier å sette ut bikkja vi. Ingen pleier å tigge da. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Halloween er greit nok for min del. Det kommer ingen unger hit uansett, og vi litt eldre får en unnskyldning til å ha kostymeparty og ha det gøy Endret 17. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Egentlig burde di som kaster egg komme å rydde opp etter seg igjen,men det kommer jo aldriverden til å skje! Men det må jo være foreldrene som utstyrer ungene med egg så da burde det vel egentlig gå ann å få tak i foreldrene til ungene å få di til å ordne opp for seg! ofte unger bare kjøper det selv. som egentlig gir et paradox: hvorfor kjøpe egg man kan kaste på hus man ikke får godteri av når man isteden bare kan gå å kjøpe godteri ? Endret 17. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) når jeg var mindre så rigga vi et himla utstyr i garasjen, som alle som vil til oss må gå forbi. røykmaskin automatisk garasjeåpner, som ble åpnet vær gang noen gikk forbi et punkt, inne i all den røyken så var det et skillet som ble opplyst, som man så vidt kunne se i all røyken nå er det bare kostyme fester, gøy det da Endret 17. oktober 2010 av yavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg