Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hahaha, da hadde jeg fått fnatt. Hadde jo min egen stalker ei stund. Han bor i gata under meg, så vi deler busstopp. Han fulgte seriøst etter meg inn på butikken og gikk i føttene på meg der inne - uten å handle sjøl. Så på hvilke blader jeg så på osv. Sprøtt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei forumnerder og nerdinner(No girls on interwebz), da går jeg å legger meg. God natt :yes::sleep:

Sov godt! Drøm søtt om enhjørninger, reinbuer og din yndlingsmoderator kledd i sykesøsteruniform.

:love:

og sangen:

Open your eyes I see

Your eyes are open

Wear no disguise for me

Come into the open

When it’s cold outside

Am I here in vain?

Hold on to the night

There will be no shame

Always, I wanna be with you

And make believe with you

And live in harmony,

harmony oh love

Melting the ice for me

Jump into the ocean

Hold back the tide I see

Your love in motion

When it’s cold outside

Am I here in vain?

Hold on to the night

There will be no shame

Lenke til kommentar

Coa: Ææææææh, sinnsykt ekkelt!

Nærmeste jeg kommer akkurat noe sånt er broren til en venninne av søstra mi. Han skulle bare lage en hjemmeside for moren min. Han oppdaget meg, han oppdaget at jeg er...ugh, litt nerdete av meg. Tror jeg var femten den gangen, og han tyve. Han ble faen meg omtrent boende hos oss en uke. Fra morgen til sent på natten var han der. Jeg ble så sinnsykt lei av han til slutt. Husker han satt utenfor døra til soverommet mitt og ventet på meg. Jeg hoppet faktisk ut av vinduet for å komme meg til badet (greide å slå meg til blods). Og jeg spiste middagen min UTE fordi han konstant var etter meg. God damn, glad det er over.

:ermm: Seriøst? Det er ikke morsomt en gang.

Han likte deg fordi du var nerdete? :p

Men pokker da. Har Oda også en stalker? Hvorfor er det ingen som vil stalke meg?

Lenke til kommentar

Hahaha, da hadde jeg fått fnatt. Hadde jo min egen stalker ei stund. Han bor i gata under meg, så vi deler busstopp. Han fulgte seriøst etter meg inn på butikken og gikk i føttene på meg der inne - uten å handle sjøl. Så på hvilke blader jeg så på osv. Sprøtt.

Hahahaha, han tok sikkert opp ting du hadde tatt i, og luktet på dem etterpå.

Coa: Ja, jeg tror det. Han var litt sosialt tilbakestående.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Gjett hvem som ikke fikk sove :( Fikk hosteanfall med en gang jeg la hodet på puta

Sov godt! Drøm søtt om enhjørninger, reinbuer og din yndlingsmoderator kledd i sykesøsteruniform.

:love:

Skal få printet en stor plakat av deg med sykehusuniform som rir på en enhjørning under en reinbue.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Ja, du er helt på viddene. Jeg bor 20 minutter unna Oslo. Ikke så lang unna Slimda faktisk. Nesodden.

Hah, der bor en veldig god venninne av meg. *Stalke deg sammen med venninnen min*

Det er bare å stalke i vei. Det samme gjelder deg Oda. Dere kan godt stalke meg sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...