Jann - Ove Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Skal man først legge ut bilder på nett så er det like greit å legge ut noe som skiller seg litt ut. Kjedelige bilder blir kjedelige selv når de er ute på nett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Og ja, jeg har tenner. Jeg tror deg ikke. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vin med appelsinjuice?!!?! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 for de som kjeder seg, prøv "spillet" hotel 626 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Coa: Hahaha, selvfølgelig var det noen som lagret det. Hvis du spør Datasmurf, så har han flere bilder av meg enn JEG har. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Og ja, jeg har tenner. Jeg tror deg ikke. Jeg har det. Sebbe: Du hørte riktig. Smakte faktisk ikke så værst egentlig. Ikke så godt når det kom opp igjen da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 God morgen, forumet! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Coa: Hahaha, selvfølgelig var det noen som lagret det. Hvis du spør Datasmurf, så har han flere bilder av meg enn JEG har. Minner meg om en kompis som var besatt av lillesøsteren til en venn. Han hadde X antall bilder av henne på PCen, til og med et han hadde tatt da han snek seg inn til rommet hennes om natten og tok bilde av henne mens hun sov. Endret 17. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Hva faen. Er klokken snart tre...og mamma er fremdeles oppe? Her er det noe rart som foregår. Whatever it is. I like it. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) God morgen, forumet! God morgen ? Det sosoiale livet ditt gjorde deg virkeig skrullete Tror jeg legger meg snart jeg. Det eneste som kan holde meg våken er Coa sitt bilde. Endret 17. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Det sosoiale livet ditt gjorde deg virkeig skrullete Helt riktig, så heretter skal jeg holde meg på forumet! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Coa: Hahaha, selvfølgelig var det noen som lagret det. Hvis du spør Datasmurf, så har han flere bilder av meg enn JEG har. Minner meg om en kompis som var besatt av lillesøsteren til en venn. Han hadde X’ antall bilder av henne på PCen, til og med et han hadde tatt da han snek seg inn til rommet hennes om natten og tok bilde av henne mens hun sov. DET er bare creepy. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Helt riktig, så heretter skal jeg holde meg på forumet! Ja! Og om du ikke vil så får jeg L4r5 til å sette deg i håndjern og fore deg til ulven. Vil jo ikke ha en sosial infisert Runar. Endret 17. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Minner meg om en kompis som var besatt av lillesøsteren til en venn. Han hadde X’ antall bilder av henne på PCen, til og med et han hadde tatt da han snek seg inn til rommet hennes om natten og tok bilde av henne mens hun sov. DET er bare creepy. Creepy ja. Det verste var at broren til jenta ikke engang reagerte. Han noen tatt bilde av søsteren min mens hun sov hadde jeg lynsjet han etter ballene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Apropos sosialliv: Jeg kan leve med å ikke ha et. Har nærmest bodd i sofaen den siste uka sammen med kusina mi, og i dag var vi på kino. Tok buss til og fra. Vi hadde glemt hvor mye vi hater mennesker. Begge pusta letta ut da vi kom inn døra og kunne mure oss inne igjen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei forumnerder og nerdinner(No girls on interwebz), da går jeg å legger meg. God natt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Føkk ju. Natta. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei forumnerder og nerdinner(No girls on interwebz), da går jeg å legger meg. God natt Sov godt! Drøm søtt om enhjørninger, reinbuer og din yndlingsmoderator kledd i sykesøsteruniform. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Coa: Hahaha, selvfølgelig var det noen som lagret det. Hvis du spør Datasmurf, så har han flere bilder av meg enn JEG har. Det er ikke min feil at du sletter bildene av deg og ikke har backup. Coa: Hahaha, selvfølgelig var det noen som lagret det. Hvis du spør Datasmurf, så har han flere bilder av meg enn JEG har. Minner meg om en kompis som var besatt av lillesøsteren til en venn. Han hadde X’ antall bilder av henne på PCen, til og med et han hadde tatt da han snek seg inn til rommet hennes om natten og tok bilde av henne mens hun sov. DET er bare creepy. Ja, det synes til og med jeg! Men nå er jeg ikke stalker, jeg bare samler på bilder av jenter på nett. Also, Lime er like bra som jeg husker den, men jeg tror den var mer interessant da jeg så den i 2001 enn nå. Da var 15,5 år gamle pupper svært interessant. Ikke like mye nå. Så blir det Aldri mer 13 etterpå. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Coa: Ææææææh, sinnsykt ekkelt! Nærmeste jeg kommer akkurat noe sånt er broren til en venninne av søstra mi. Han skulle bare lage en hjemmeside for moren min. Han oppdaget meg, han oppdaget at jeg er...ugh, litt nerdete av meg. Tror jeg var femten den gangen, og han tyve. Han ble faen meg omtrent boende hos oss en uke. Fra morgen til sent på natten var han der. Jeg ble så sinnsykt lei av han til slutt. Husker han satt utenfor døra til soverommet mitt og ventet på meg. Jeg hoppet faktisk ut av vinduet for å komme meg til badet (greide å slå meg til blods). Og jeg spiste middagen min UTE fordi han konstant var etter meg. God damn, glad det er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg