Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dis er en digg film! :D

Dog, noe som er enda bedre, er kakao med chili, krem, karamellsaus, kanel og kahlua.

Oppfordrer du til at mindreårige skal drikke ?

Alltid. Er du over 12, kan du drikke alkohol. Begynn med HB og beveg deg nedover. Når du blir 18, kan du drikke øl.

Dis er en digg film! :D

Dog, noe som er enda bedre, er kakao med chili, krem, karamellsaus, kanel og kahlua.

Det høres utrolig kvalmt ut.

Vel, det synes ikke vi. Vi sitter med hver vår kopp nå, og skal snart se Lime.

Det er nok mer kvalmt, i alle fall om man bare fokuserer på den 15,5 år gamle jenta i dusjen, badekaret osv.

Hvorfor må du alltid overdrive?

Jeg har ikke overdrevet det minste. Det er slik jeg drikker kakaoen min når jeg skal kose meg.

Hadde jeg skullet overdrive, hadde jeg hatt i en kule sjokoladeis.

Lenke til kommentar

Jeg lager russekort. Er det noen som vet hvordan man fåt et bilde i MS Paint til å bli kvadrat og ikke rektangulært?

Bare gå opp der det står Resize. Klikk av haken der det står "Mantain aspect ratio" så kan du lage det så stort og lite du vill i alle rettninger.

Lenke til kommentar

Jeg lager russekort. Er det noen som vet hvordan man fåt et bilde i MS Paint til å bli kvadrat og ikke rektangulært?

Bare gå opp der det står Resize. Klikk av haken der det står "Mantain aspect ratio" så kan du lage det så stort og lite du vill i alle rettninger.

Takk, det funket :)

Lemon: Bruker en annen versjon av Paint.

Hadde egentlig ikke tenkt til å ha russekort, men det er vel nesten obligatorisk. Er det noen som har noen gode vitser, punchlines, eller hva man skal kalle det?

Lenke til kommentar

Takk, det funket :)

Lemon: Bruker en annen versjon av Paint.

Hadde egentlig ikke tenkt til å ha russekort, men det er vel nesten obligatorisk. Er det noen som har noen gode vitser, punchlines, eller hva man skal kalle det?

Det må stå DNFK FTW! på kortet ditt. Og du må scanne et kort og legge det ut her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...