Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er det et tegn på at jeg burde legge meg?

Maybe... for jeg er også trøtt, men fant temaet så interessant at jeg greide å henge med i svingene :p Men du er derimot så kjapp at du får til å finne minibusser og skrive kjappe, morsomme innlegg. Me like. Altså må du være her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

Ja. Men, "burde" er overvurdert. =D

Nie, svært enig i det du sier der. Tror du filosoferer godt når du er trøtt? Eller kanskje hele tiden, må nesten bli bedre kjent med deg før jeg tør uttale meg :p

Jeg filosoferer godt alltid. Utenom når jeg kaster nonstop på folk, og generelt sett oppfører meg barnslig. ^^

Det verste med "kule folk" er stygge hersketeknikker synes jeg. Det er så mye hyggeligere å være sammen med rolig og avslappet mennesker som ikke har behov for å hevde eller vise seg fram. :)

Stygge hersketeknikker. Så lett kunne man si det.

Men, totalt enig. ^^

Jeg skal kanskje legge meg snart, men det er så koselig her i kveld

DNFK i våre hjerter <3

Lenke til kommentar
Enig, Mikkel. Var så koselig her :) Vanskelig å stikke av, selv om jeg vet at jeg har en god varm seng som venter, siden jeg faktisk er hjemme hos mamma som jeg ikke har vært siden jul... ååå *lengte*

Skal vi øhm... Legge oss? :whistle:

Endret av Mikkel Slask
Lenke til kommentar
Maybe... for jeg er også trøtt, men fant temaet så interessant at jeg greide å henge med i svingene :p Men du er derimot så kjapp at du får til å finne minibusser og skrive kjappe, morsomme innlegg. Me like. Altså må du være her ;)
Jeg får fortsette å ødelegge døgnrytmen min da. :p

Her er forresten en som må ha misforstått noe:

notanazi.jpg

Lenke til kommentar

and Lars never fails to surprise me and make me laugh :w00t:

Og jepp, er nok en "kjerring". En skikkelig slørve/slarve/sladre kjerring. Eventuelt en jente. Liker den siste best. :)

Kanskje vi skal legge oss Mikkel? *tenke på den herlige varme dyna*

Hvem stemmer FOR?!

Lenke til kommentar
Altså, nie... Signaturen hennes burde avslørt det. ;)

Yeah. Klokka er halv fem! Jeg skal ikke få med meg slikt. xD

Og hun kunne vært homse, da. x)

and Lars never fails to surprise me and make me laugh :w00t:

Og jepp, er nok en "kjerring". En skikkelig slørve/slarve/sladre kjerring. Eventuelt en jente. Liker den siste best. :)

Kanskje vi skal legge oss Mikkel? *tenke på den herlige varme dyna*

Hvem stemmer FOR?!

Jente, kjerring. You say potato. xD

Og jeg stemmer MOT. =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...