Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Vi er tom for kake, men har muffins og iskald Bayer fra Frydenlund. Jeg har også te og havrekjeks med melk til de litt mykere mennene (og meg).

Hva har du til meg da? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne trengt meg kjæreste snart. Noen frivillige?

Mann i sin beste alder (20),, reiser mye (4 ganger årlig, minst) og har en god og spennende jobb! Står en god del på ski på vinteren (nedover, ikke bortover). Har en stor og fin toppleilighet!

Billettmerket "Jeg er ikke Josef Fritzl"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Anfall: Det er en hemmelighet... Men befinner seg under kjolen min, for å si det sånn.

Jeg tror ikke jeg forstår helt. :hmm: Du må forklare nærmere..

Lenke til kommentar

Jadda, andre sliter med samme som meg ja :whistle:

Var en tur i byen her om dagen (har ikke vært der på et par mnd. har ikke hatt noen grunn)

Og det vrimlet med fine jenter :ph34r:

Bare synd at jeg ikke traff en eneste kjent og gikk rundt og loka helt alene for å finne bursdagsgave.

Eneste jeg endte opp med å kjøpe belte til 1000kr til meg selv :whistle:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Kunne trengt meg kjæreste snart. Noen frivillige?

Mann i sin beste alder (20),, reiser mye (4 ganger årlig, minst) og har en god og spennende jobb! Står en god del på ski på vinteren (nedover, ikke bortover). Har en stor og fin toppleilighet!

Billettmerket "Jeg er ikke Josef Fritzl"

Siden du har så god jobb kan du vel kjøpe deg en kjæreste.

Lenke til kommentar

Jeg er fri og frank. Jente på 19 år, har en relativt godt betalt jobb (ulempen er at den gjør meg til en misantrop), liker å bake og lage mat og sove og blåse såpebobler. På vinterstid hender det jeg våger meg utfor på snowboard en gang i ny og ne, ellers trives jeg best inne foran peisen med pledd, te og bøker.

Bill.mrk. "Jeg er ikke ei manipulativ kjerring"

Anfall: Det er en hemmelighet... Men befinner seg under kjolen min, for å si det sånn.

Jeg tror ikke jeg forstår helt. :hmm: Du må forklare nærmere..

Ja, bare kom nærmere, du...

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Jeg så en jente i butikken idag. Ingen av dere innesittere slår den!

1: Jeg har dame.

2: Jeg har fått meg noe i kveld.

Så du skal en tur inn på kjøkkenet altså ? :) ( Kombo! Mat OG få deg noe)

e: FAEN, kom på at det er kake på kjøkkenet.. Do... Have.. To..

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Jeg er fri og frank. Jente på 19 år, har en relativt godt betalt jobb (ulempen er at den gjør meg til en misantrop), liker å bake og lage mat og sove og blåse såpebobler. På vinterstid hender det jeg våger meg utfor på snowboard en gang i ny og ne, ellers trives jeg best inne foran peisen med pledd, te og bøker.

Faktisk akkurat en slik en jeg leter etter :hmm:

Seriøst.

Lenke til kommentar

Faktisk akkurat en slik en jeg leter etter :hmm:

Seriøst.

+1 to that.

:innocent:

@Wiciwato: Man kjøper bare ikke damer. Thaidamene og russerdamene får være i fred :yes:

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Coa, har du testet 0-100?

4.5 :)

Nei, det er ingen rette strekkinger med høy fart i nærhet. Unntaket er en 50 strekning, men jeg tillater meg ikke å kjøre over 76 km/t i 50, for da ryker lappen. Men jeg kjører aldri over fartsgrensen da :innocent:

Lenke til kommentar

Coa, har du testet 0-100?

4.5 :)

Nei, det er ingen rette strekkinger med høy fart i nærhet. Unntaket er en 50 strekning, men jeg tillater meg ikke å kjøre over 76 km/t i 50, for da ryker lappen. Men jeg kjører aldri over fartsgrensen da :innocent:

:dontgetit:

Så du mener at det er bedre å kjøre ned på motorveien, stoppe, dra frem stoppeklokken (get it? :p ), ta tiden?

Men jeg tror jeg må satse på å ta 0-80 i slightly nedoverbakke, ellers vil jeg ikke bli ferdig før en sving, eventuelt neste istid.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...