Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det kan jeg gjøre. Jeg kan kanskje trenge klær imellom huset mitt og ditt, men siden jeg er så pen så gidder ikke kulda stresse med å kjøle meg ned.. så det går fint! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Neeeeii. Gah, jeg vil kjøpe nye klær, men det er jo selvfølgelig verdens dummeste dag i morgen. Wups, skrev nei til Mr. Internet, selvfølgelig vil jeg ligge med deg! enkel løsning, dra til sverige. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Neeeeii. Gah, jeg vil kjøpe nye klær, men det er jo selvfølgelig verdens dummeste dag i morgen. Wups, skrev nei til Mr. Internet, selvfølgelig vil jeg ligge med deg! enkel løsning, dra til sverige. Det är särdeles långt att köra for mig. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Kan jo ikke dra til Sverige, skal være i senga mi i hele morgen, ok kanksje badet også da Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Neeeeii. Gah, jeg vil kjøpe nye klær, men det er jo selvfølgelig verdens dummeste dag i morgen. Wups, skrev nei til Mr. Internet, selvfølgelig vil jeg ligge med deg! enkel løsning, dra til sverige. Det är särdeles långt att köra for mig. fly/båt ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Kan jo ikke dra til Sverige, skal være i senga mi i hele morgen, ok kanksje badet også da Ikke kjøkkenet altså Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Kan jo ikke dra til Sverige, skal være i senga mi i hele morgen, ok kanksje badet også da Ikke kjøkkenet altså Neh får kebab gjennom vinduet fra han jeg kjenner i kebabsjappa rundt hjørnet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hvor er Runar når vi trenger han. Wheelman, ta over for Runar, og kast ut den spammeren. Endret 16. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Dette er da et mafiaspill vi trenger flere medlemmer til, jeg er da Eieren og om dere har spørsmål osv ta kontakt inne på spillet, jeg skal da svare innen 24 timer. Trenger ganske aktive spillere, og verdsatt om noen folk som "kan" sine ting ville henrettet seg til meg og så ville DU kanskje blitt en mod/Admin inne på spillet siden jeg da trenger folk som styrer spillet imens jeg ikke har tid osv Her er linken: Ellers takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvor er Runar når vi trenger han. Wheelman, ta over for Runar, og kast ut den spammeren. Han er på jakt etter mer saus. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Mr. A føler du har noe muffins på lur :!: den var god L4r5! Endret 16. oktober 2010 av Klementino Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Han er en eneste stor muffins Edit: Med inntørkede rosiner og muggent sjokoladetrekk Endret 16. oktober 2010 av TheWankership Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Mr. A føler du har noe muffins på lur den var god L4r5! Hvordan muffins snakker du om ? Wheelman, gidder du å ta deg av spammeren ? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 wheelman does nothing, he just watches us and laugh. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) hva slags @ Mr. Internet Endret 16. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 wheelman does nothing, he just watches us and laugh. I know. Vi trenger nok Runar til denne jobben. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Mr. A Muffins som i en plan, kanskje du har en annen type muffins på lur også? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Askeper, du må roe litt ner Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Wheelman, gidder du å ta deg av spammeren ? Han kan ikke, stakkars. Han har mistet den magiske grønne kappen sin. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Han kan ikke, stakkars. Han har mistet den magiske grønne kappen sin. Det tenkte jeg ikke på. Ser ut som Alastor er på saken. Får håpe personen(?) som spammer får ip bann Endret 16. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg