Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns du bør satse på Lady Gaga. Møt opp på konserten, løp opp på scenen og ta henne med storm. Alternativt bare ta henne.

hun har jo kjøtt som klær :O men ellers ikke riktig nagla

Det symboliserer jo bare at hun er kjempeflink til å lage mat!

var vel egentlig det at usa går glipp av Its finest meat,(homser i militæret)

Lenke til kommentar

Huh. Jeg delte opp en drøss med fudge covered oreo cookies i mange små biter, hadde de i en bolle og helte melk over. Ganske nam. ^^

Tviler ikke. :dribble:

Plager meg at den lokale Meny-sjappa har sluttet å ta inn de hvite fudge-oreoene. :(

Plager meg at jeg ikke har sett de i Norge på lang tid.

Mamma og jeg hamstra i Amsterdam. :p

Lenke til kommentar

Huh. Jeg delte opp en drøss med fudge covered oreo cookies i mange små biter, hadde de i en bolle og helte melk over. Ganske nam. ^^

Tviler ikke. :dribble:

Plager meg at den lokale Meny-sjappa har sluttet å ta inn de hvite fudge-oreoene. :(

Plager meg at jeg ikke har sett de i Norge på lang tid.

Mamma og jeg hamstra i Amsterdam. :p

Ja, du sier noe der. Kan faktisk ikke huske å ha sett de brune på langt tid heller.:hmm:

Lenke til kommentar

Vi fant ut at det finnes et liv utenfor skjermen! Tro det eller ei, men det er ikke så aller verst.

Det er bare løgn. There is no life other than internet life. Bare du som prøver å lure meg vekk fra skjermen laugh.gif

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

For å si det sånn så er jeg mer misunnelig på at du jobber med privatjet-er enn at du fikk se Lady Gagagagalisdjfhaøsdeølrgjk.

Er en morsom jobb, hvor du får møte en god del sææææære mennesker med sære krav.

Forrige måned hadde vi en flyvning fra Oslo - Polen, og midt uti flyvningen så spurte "VIP gjesten" om vi ikke kunne lande på en annen flyplass en det som var planlagt...

Som viste seg å være noe nedlagt sovjetfaenskap ellerno. Men flyet ble landet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...