Yavel Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg syns du bør satse på Lady Gaga. Møt opp på konserten, løp opp på scenen og ta henne med storm. Alternativt bare ta henne. hun har jo kjøtt som klær :O men ellers ikke riktig nagla Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg syns du bør satse på Lady Gaga. Møt opp på konserten, løp opp på scenen og ta henne med storm. Alternativt bare ta henne. hun har jo kjøtt som klær :O men ellers ikke riktig nagla Det symboliserer jo bare at hun er kjempeflink til å lage mat! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg syns du bør satse på Lady Gaga. Møt opp på konserten, løp opp på scenen og ta henne med storm. Alternativt bare ta henne. hun har jo kjøtt som klær :O men ellers ikke riktig nagla Det symboliserer jo bare at hun er kjempeflink til å lage mat! var vel egentlig det at usa går glipp av Its finest meat,(homser i militæret) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg blir så paranoid av å høre på musikk. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg er egentlig utrolig glad i diskusjon.no hjulpet meg gjennom så utrolig mye dritt siden jeg var en liten pjokk på 15 til nå. Tror ikke jeg hadde klart meg gjennom alt uten dere, LOVE! Endret 16. oktober 2010 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg blir så paranoid av å høre på musikk. Er det en medfødt defekt, eller kom den senere? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Mye rart som kommer senere ho-ho-ho ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Huh. Jeg delte opp en drøss med fudge covered oreo cookies i mange små biter, hadde de i en bolle og helte melk over. Ganske nam. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Mye rart som kommer senere ho-ho-ho ^^ Skjønte den ikke. Tror du må komme med en mer detaljert forklaring. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Huh. Jeg delte opp en drøss med fudge covered oreo cookies i mange små biter, hadde de i en bolle og helte melk over. Ganske nam. ^^ Tviler ikke. Plager meg at den lokale Meny-sjappa har sluttet å ta inn de hvite fudge-oreoene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg er egentlig utrolig glad i diskusjon.no hjulpet meg gjennom så utrolig mye dritt siden jeg var en liten pjokk på 15 til nå. Tror ikke jeg hadde klart meg gjennom alt uten dere, LOVE! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Huh. Jeg delte opp en drøss med fudge covered oreo cookies i mange små biter, hadde de i en bolle og helte melk over. Ganske nam. ^^ Tviler ikke. Plager meg at den lokale Meny-sjappa har sluttet å ta inn de hvite fudge-oreoene. Plager meg at jeg ikke har sett de i Norge på lang tid. Mamma og jeg hamstra i Amsterdam. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Coaaa! Har du testet 0-100? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Huh. Jeg delte opp en drøss med fudge covered oreo cookies i mange små biter, hadde de i en bolle og helte melk over. Ganske nam. ^^ Tviler ikke. Plager meg at den lokale Meny-sjappa har sluttet å ta inn de hvite fudge-oreoene. Plager meg at jeg ikke har sett de i Norge på lang tid. Mamma og jeg hamstra i Amsterdam. Ja, du sier noe der. Kan faktisk ikke huske å ha sett de brune på langt tid heller. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hvordan står det til her da ? Synes det var litt lite aktivitet til helg å være Endret 16. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvordan står det til her da ? Synes det var litt lite aktivitet til helg å være Vi fant ut at det finnes et liv utenfor skjermen! Tro det eller ei, men det er ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Vi fant ut at det finnes et liv utenfor skjermen! Tro det eller ei, men det er ikke så aller verst. Det er bare løgn. There is no life other than internet life. Bare du som prøver å lure meg vekk fra skjermen Endret 16. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 For å si det sånn så er jeg mer misunnelig på at du jobber med privatjet-er enn at du fikk se Lady Gagagagalisdjfhaøsdeølrgjk. Er en morsom jobb, hvor du får møte en god del sææææære mennesker med sære krav. Forrige måned hadde vi en flyvning fra Oslo - Polen, og midt uti flyvningen så spurte "VIP gjesten" om vi ikke kunne lande på en annen flyplass en det som var planlagt... Som viste seg å være noe nedlagt sovjetfaenskap ellerno. Men flyet ble landet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er bare løgn. There is no life other than internet life. Bare du som prøver å lure meg vekk fra skjermen Jeg måtte prøve meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg