Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt ukul, og trives med det.

Gir egentlig en stor eff i at minstesøss blir erta på skolen fordi jeg er som jeg er.

Ikke fordi jeg gikk offentlig i kjole et par ganger, men fordi jeg hylla regnet med en liten regndans og fordi jeg sovna da jeg jogga forbi barneskolen, samt at jeg høylytt prekte om åsatrua til noen helkristne smårips i fylla i et håp om å omvende de :p

Sjur, du er spesiell, men jeg ser på det som en god ting :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*weee* I'm special :p

Dog, dette var noe jeg visste fra før av, og jeg ser også på det som en god ting, selv om veldig mange andre ikke gjør det :p

Da får jeg heller være ca ensom med få venner som aksepterer og liker meg for den jeg er, selv hvor mye jeg skiller meg ut ved å vandre nedover til bussen i min egen verden med headsetsettet rundt halsen som dundrer smurfehits mens jeg salig gauler med og gir faen i at det er folk rundt meg.

Lenke til kommentar

Nie er trett. Nie småfilosoferer (eller, det liker hun å kalle det).

Hva er egentlig det med kul og ukul? Når jeg ser på de "kule" her hjemme, så ser jeg egentlig ikke noe tøft. Små dyr som må drikke for å ha det gøy. De som blir sett opp til fordi de prater høyest. Og. Jeg vet ikke, hvorfor er det "kult"? Joda. Greit, de er tøffe som tør å stå opp og si sin mening, men de gjør jo ikke noe konstruktivt med det. "Ey! Dra deg te HELVETE, du e jo bare ein jævla freak!". Det sier de kun omgitt av sine egne. Og. Vel. Når jeg ser på de her hjemme, så fatter jeg ikke at folk streber etter å bli godtatt av det, for, det fører ikke til noe -bra- miljø, akkurat.

Så har man dem som ikke er så kule. Rolige mennesker. De må faktisk ikke drikke for å ha det gøy, de kan fint sitte og spille med noen venner, eller bare sitte og ta en kopp kaffe, kakao, brus, whatever og prate. Eventuelt kan de bare sitte en kveld og tulle med hverandre, høre musikk eller se en film. Noe slikt.

Og, hvilke av de fører egentlig med seg noe bra? Jeg ser ikke noe bra i å dra på fylla hver helg og drikke seg hinsides for så å våkne dagen etter med fyllaangst etter å ha pult en kjerring med hepatitt B, uten beskyttelse. Eller å noen uker etter oppdage at "faen, jeg gikk ikke på pillen jeg, nei... Hva -faen- gjør jeg nå?!". Men, å kunne sitte å prate eller slikt, jeg ser på det som å styrke vennskap og å utvikle seg selv som person, liksom.

Ehm. Ja, ferdig å filosofere nå. xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...