Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har rundt 2-3 i dl, og 0.50 i upload. Men det er egentlig helt forferdelig, det krasjer 2-3-4 ganger om dagen, som gjør at jeg må restarte den stygge boksen. :hrm: Og i tillegg skjer det at jeg ikke klarer å koble meg til Ventelo sine servere i det hele tatt, som gjør at jeg ikke har nett i 1-2 timer. Det skjer kanskje 1-2 ganger i uka.

Det frister ganske mye å bytte nettleverandør, finnes det noen andre nettleverandører som kan anbefales?

Høres mer ut som du kanskje kunne ha trengt deg en ny router egentlig :shrug:
Med tanke på hvem som står som ISP vil jeg tippe det er snakk om en bedrift eller høyskole/universitet

Da er plutselig ikke 300Mb/s så mye å hoppe i taket for, helt normal hastighet.

QFT

Mitt hjem har blitt invadert av 2 kor som skal overnatte her i kveld (og muligens i morgen)

Typisk man er på jobb og har lite penger når det først skjer noe fun.

Oh well,endrer seg kanskje når jeg begynner i FAST FUCKINGS STILLING OG HØYERE LØNN! *danse*

http://www.youtube.com/watch?v=SPI8niO08wQ

Lenke til kommentar

Har rundt 2-3 i dl, og 0.50 i upload. Men det er egentlig helt forferdelig, det krasjer 2-3-4 ganger om dagen, som gjør at jeg må restarte den stygge boksen. :hrm: Og i tillegg skjer det at jeg ikke klarer å koble meg til Ventelo sine servere i det hele tatt, som gjør at jeg ikke har nett i 1-2 timer. Det skjer kanskje 1-2 ganger i uka.

Det frister ganske mye å bytte nettleverandør, finnes det noen andre nettleverandører som kan anbefales?

For ett sammenreff, har det jeg også.

Edit: Ventelo altså

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar

I fix yavel;)

Elsker sjåfør/altmuligmann jobben min. Får meg jobb som personlig assistent for en kompis i rullestol nå også:) life is good!

helst over 17 og noe mellom øra?

forklar litt mer om denne jobben, kommunalt eller driver du får deg selv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...