Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke løpt noe sted, er på flyplassen, vært her siden kl 8 og chillan i bilen med webastoen og radioen på:p hva har du røyka?:p

Da gjør du det nest beste, ikke prat med noen du misstenker for å være fra Narvik. Hold deg laaangt unna dem. De er farlige :ermm::cry:

Det er mulig det er for sent allerede :cry:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Gah! Våkne nå på en lørdag. WTF?!

Jeg fikk bare sove en times tid. :( Og nå måtte jeg stå opp. :cry: Hvorfor kan man ikke ha bryllup på kvelden?

Aww. :(

Jeg sov heldigvis 6, men hadde håpt å få sove 10. :p

Det er fordi Steinkjer ligger dumt til når jeg kjører:P det er liksom ikke så langt dit fra Oslo, men tar såpass med tid at jeg er der midt på natta:P kjørte forbi et sted som het sjursheim i stad da;)

Skal kjøre ned fra Narvik i nærmeste fremtid også snart;) hente denne bilen jeg kjørte opp nå:)

Du har rett i det, men jeg er av og til våken midt på natta også. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Fant ut jeg skulle prøve den der jeg også.

992551318.png

Unnskyld språket, men hva faen ?

Den er for all del ikke photoshoppa.... neeeeida.. Dårlig bevis :thumbdown:

Sjekk bilde linken før du sier noe mer...

Lenke til kommentar

Får ikke løpt noe sted, er på flyplassen, vært her siden kl 8 og chillan i bilen med webastoen og radioen på:p hva har du røyka?:p

Da gjør du det nest beste, ikke prat med noen du misstenker for å være fra Narvik. Hold deg laaangt unna dem. De er farlige :ermm::cry:

Det er mulig det er for sent allerede :cry:

Sånn nå er jeg i Bodø! Trygg nå? Kan du forklare hva greia er nå?:p

Datasmurf: da skal jeg poste når jeg er i Steinkjer i god tid til neste gang! Blir nok sendt opp for å hente bilen igjen neste helg;)

Lenke til kommentar

Sånn nå er jeg i Bodø! Trygg nå? Kan du forklare hva greia er nå?:p

Jeg er redd det er hemmeligstemplet informasjon. Hvis du ikke fant det ut når du var der er jeg redd du er infisert.

Beste du kan gjøre er å forklare meg det nå! Jeg skal på et fullbooka fly til gardermoen. Så der blir isåfall mange infiserte og spredd utover det ganske land!

Lenke til kommentar

Beste du kan gjøre er å forklare meg det nå! Jeg skal på et fullbooka fly til gardermoen. Så der blir isåfall mange infiserte og spredd utover det ganske land!

Det funker ikke sånn. Det tar 48 timer fra du er infisert til du kan smitte andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...