Nstin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Haha:P flyet går om 25 min;) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Haha:P flyet går om 25 min;) Løøøp! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Får ikke løpt noe sted, er på flyplassen, vært her siden kl 8 og chillan i bilen med webastoen og radioen på hva har du røyka? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Får ikke løpt noe sted, er på flyplassen, vært her siden kl 8 og chillan i bilen med webastoen og radioen på hva har du røyka? Da gjør du det nest beste, ikke prat med noen du misstenker for å være fra Narvik. Hold deg laaangt unna dem. De er farlige Det er mulig det er for sent allerede Endret 16. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gah! Våkne nå på en lørdag. WTF?! Jeg fikk bare sove en times tid. Og nå måtte jeg stå opp. Hvorfor kan man ikke ha bryllup på kvelden? Aww. Jeg sov heldigvis 6, men hadde håpt å få sove 10. Det er fordi Steinkjer ligger dumt til når jeg kjører:P det er liksom ikke så langt dit fra Oslo, men tar såpass med tid at jeg er der midt på natta:P kjørte forbi et sted som het sjursheim i stad da;) Skal kjøre ned fra Narvik i nærmeste fremtid også snart;) hente denne bilen jeg kjørte opp nå Du har rett i det, men jeg er av og til våken midt på natta også. Lenke til kommentar
pippippipe Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det frister veldig å kjøpe en av de her: http://www.finn.no/finn/car/used/result?areaId=20003&areaId=20061&sort=7&PRICE_TO=10000 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har skikkelig godt nett i dag. Fant ut jeg skulle prøve den der jeg også. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 smil til verden, og den smiler til deg Jeg vil ikke smile til verden. Hva har den gjort for meg? Jeg vet at det er nogenlunde riktig den testen for meg ivertfall. Ivertfall sånn livet er nå. Men det er en kort periode heldigvis Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fant ut jeg skulle prøve den der jeg også. Unnskyld språket, men hva faen ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fant ut jeg skulle prøve den der jeg også. Unnskyld språket, men hva faen ? Den er for all del ikke photoshoppa.... neeeeida.. Dårlig bevis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fant ut jeg skulle prøve den der jeg også. Unnskyld språket, men hva faen ? Den er for all del ikke photoshoppa.... neeeeida.. Dårlig bevis Sjekk bilde linken før du sier noe mer... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Får ikke løpt noe sted, er på flyplassen, vært her siden kl 8 og chillan i bilen med webastoen og radioen på hva har du røyka? Da gjør du det nest beste, ikke prat med noen du misstenker for å være fra Narvik. Hold deg laaangt unna dem. De er farlige Det er mulig det er for sent allerede Sånn nå er jeg i Bodø! Trygg nå? Kan du forklare hva greia er nå? Datasmurf: da skal jeg poste når jeg er i Steinkjer i god tid til neste gang! Blir nok sendt opp for å hente bilen igjen neste helg;) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Teit å ha bra nett, det er mye mer koselig med liten hastighet. Omtrent som å sitte i et nøytralt temperert rom pga høyteknologiske varmeapparater i jula, da er det mye mer koselig å varme seg foran peisen med litt grøt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fant ut jeg skulle prøve den der jeg også. Unnskyld språket, men hva faen ? Den er for all del ikke photoshoppa.... neeeeida.. Dårlig bevis Sjekk bilde linken før du sier noe mer... Den er litt ustabil, ligger mellom 300 og 400 på download. Men photoshop, det gidder jeg ikke. Uansett, holder en youtubelink?http://www.youtube.com/watch?v=iyn8Vv74bxQ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sånn nå er jeg i Bodø! Trygg nå? Kan du forklare hva greia er nå? Jeg er redd det er hemmeligstemplet informasjon. Hvis du ikke fant det ut når du var der er jeg redd du er infisert. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sånn nå er jeg i Bodø! Trygg nå? Kan du forklare hva greia er nå? Jeg er redd det er hemmeligstemplet informasjon. Hvis du ikke fant det ut når du var der er jeg redd du er infisert. Beste du kan gjøre er å forklare meg det nå! Jeg skal på et fullbooka fly til gardermoen. Så der blir isåfall mange infiserte og spredd utover det ganske land! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Beste du kan gjøre er å forklare meg det nå! Jeg skal på et fullbooka fly til gardermoen. Så der blir isåfall mange infiserte og spredd utover det ganske land! Det funker ikke sånn. Det tar 48 timer fra du er infisert til du kan smitte andre. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så mye jeg reiser rundt og så mange folk jeg møter så har jeg potensiale til å smitte mange! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg