Stoddart Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg tror oppriktig talt at DNFK har et brennende behov for en beretning fra Østbys Gammaldans: http://www.youtube.com/watch?v=-qzou7iV7EE&feature=related Fanden da, Johnsen MED hår! :O Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, jeg vet jeg ligger flere tiår bak i forumkafé-tid. Du vet. Du MÅ ikke tenke i de baner, Lars. Du vet jeg MÅ det. Han kan være med. Selvsagt en mulighet. Grisegutt. Kanskje jeg skulle sjekket ut om det går an å få time der jeg også. Kjenner ingen i Bærum jeg kan bo hos, men hotell der er billigere enn Volvat vil jeg tro. Sengeplass hos meg. Er jo ikke lange veien å dra fra meg med tog/buss til Bærum. Urghhh. Jeg får ikke sove. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gah! Våkne nå på en lørdag. WTF?! Jeg har drømt om WoW og skole og var livredd for at jeg hadde sovet til etter fire på ettermiddagen. :S Hva skjer a forum forum? Jeg sitter å venter på en ferje i Bognes, i Tysfjord fylke. Kjørte i 22 timer i går, med sommerdekk og på isete og snøete veier over Østerdalen og så etter Steinkjer, fikk lagt om til vintersko i Grong. Bar så videre opp til Mosjøen der jeg sov i 9 timer:) så kl 23:00 i går kveld feis jeg videre avgårde mot Narvik. Nå sitter jeg her og venter da, 8 mil unna Narvik. Skal levere bilen og fly ned til Gardermoen. Der blir jeg plukka opp av noen kompiser så er det rett på fest, etter 42 timer arbeid med 9 timer søvn klemt inn i midten av de:D Jeg ser deg aldri når du er på Steinkjer! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 det er vel ikke ment at dere skal møtes da sjur jeg sku sova lenge tenkte jeg, men kom ikke lenger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Meh, sove lenge er for pingler. Vi menn er tidlig oppe og henter ved og legger middag på bordet. Eller spiller civilization Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 OleC, nei, det virker ikke sånn. Oh well, jeg er vel for gammel og feil kjønn uansett. Meh, sove lenge er for pingler. Vi menn er tidlig oppe og henter ved og legger middag på bordet. Eller spiller civilization Eller surfer på SA og planlegger frokost. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 *RRRRrring! RRrrrrrring!* "Hei, kontoen min er låst, kan du hjelpe?" Heldigvis var det i 8-tiden de ringte... 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Liker helst å være oppe før ti på lørdager, så går ikke hele dagen til spille. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Gah! Våkne nå på en lørdag. WTF?! Jeg fikk bare sove en times tid. Og nå måtte jeg stå opp. Hvorfor kan man ikke ha bryllup på kvelden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fordi da er man opptatt med "bryllupsnatten". Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 De har vært samboere i snart tretten år. Jeg tror ikke de finner noe nytt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke si det, rart hva man finner ut bare på grunn av gode, gamle rutiner. Nå skal jeg straks ut for å få en båt opp av vannet. Er en smule trøtt men det er nesten litt digg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 God morgen, akkurat kommet fra et LAN, og sovet i 23 timer. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er fordi Steinkjer ligger dumt til når jeg kjører:P det er liksom ikke så langt dit fra Oslo, men tar såpass med tid at jeg er der midt på natta:P kjørte forbi et sted som het sjursheim i stad da;) Skal kjøre ned fra Narvik i nærmeste fremtid også snart;) hente denne bilen jeg kjørte opp nå Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Det er fordi Steinkjer ligger dumt til når jeg kjører:P det er liksom ikke så langt dit fra Oslo, men tar såpass med tid at jeg er der midt på natta:P kjørte forbi et sted som het sjursheim i stad da;) Skal kjøre ned fra Narvik i nærmeste fremtid også snart;) hente denne bilen jeg kjørte opp nå Gjør det selv en tjeneste og hold deg langt unna Narvik. Edit: Har skikkelig godt nett i dag. Endret 16. oktober 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor det? får ikke sett spoilere på telefon. Dessuten er det litt sent, er i Narvik nå 6. Gangen jeg er her nå Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fææææn! Ska ha ein gruppepresentasjon om Monetary policy på Onsdag. Resten av gruppa mi har trekt seg frå bissniss-faget, og eg skjønar ikkje ein snott av det eg skal ha framføring om Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kjapt spørsmål. Ur og foto Bergen har noe fotomesse og har derfor messetilbud. På denne står der ikke noe om så lenge lageret holder, begrenset tilbud elns. De vil ikke bestille flere 7d til 8495. Er dette lov? Markedsføringen er jo feil i henhold til loven vel? På lefdal måtte vi bare finne oss i å bestille kameraene om der ikke stod begrenset antall i tilbudsavisene. Er de over love, eller kan noen henvise meg til det korrekte svaret? Damen ønsker seg ett og jeg venter på hun her. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Spise litt, slaske trene da. my lørdag Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor det? får ikke sett spoilere på telefon. Dessuten er det litt sent, er i Narvik nå 6. Gangen jeg er her nå Spoileren har ikke noe med det å gjøre, men finn deg en bil og kjør så fort du bare klarer ut av Narvik. Bare stol på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg