Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet jeg ligger flere tiår bak i forumkafé-tid. :ph34r:

Du vet. Du MÅ ikke tenke i de baner, Lars. ;)

Du vet jeg MÅ det. ;)

Han kan være med. :fun:
Selvsagt en mulighet.

Grisegutt. :wee:

Kanskje jeg skulle sjekket ut om det går an å få time der jeg også. Kjenner ingen i Bærum jeg kan bo hos, men hotell der er billigere enn Volvat vil jeg tro.

Sengeplass hos meg. :fun: Er jo ikke lange veien å dra fra meg med tog/buss til Bærum.

Urghhh. Jeg får ikke sove.

Lenke til kommentar

Gah! Våkne nå på en lørdag. WTF?!

Jeg har drømt om WoW og skole og var livredd for at jeg hadde sovet til etter fire på ettermiddagen. :S

Hva skjer a forum forum? Jeg sitter å venter på en ferje i Bognes, i Tysfjord fylke.

Kjørte i 22 timer i går, med sommerdekk og på isete og snøete veier over Østerdalen og så etter Steinkjer, fikk lagt om til vintersko i Grong. Bar så videre opp til Mosjøen der jeg sov i 9 timer:) så kl 23:00 i går kveld feis jeg videre avgårde mot Narvik. Nå sitter jeg her og venter da, 8 mil unna Narvik. Skal levere bilen og fly ned til Gardermoen. Der blir jeg plukka opp av noen kompiser så er det rett på fest, etter 42 timer arbeid med 9 timer søvn klemt inn i midten av de:D

Jeg ser deg aldri når du er på Steinkjer! :p

Lenke til kommentar

Det er fordi Steinkjer ligger dumt til når jeg kjører:P det er liksom ikke så langt dit fra Oslo, men tar såpass med tid at jeg er der midt på natta:P kjørte forbi et sted som het sjursheim i stad da;)

Skal kjøre ned fra Narvik i nærmeste fremtid også snart;) hente denne bilen jeg kjørte opp nå:)

Lenke til kommentar

Det er fordi Steinkjer ligger dumt til når jeg kjører:P det er liksom ikke så langt dit fra Oslo, men tar såpass med tid at jeg er der midt på natta:P kjørte forbi et sted som het sjursheim i stad da;)

Skal kjøre ned fra Narvik i nærmeste fremtid også snart;) hente denne bilen jeg kjørte opp nå:)

Gjør det selv en tjeneste og hold deg langt unna Narvik.

Edit:

Har skikkelig godt nett i dag.

992468344.png

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål.

Ur og foto Bergen har noe fotomesse og har derfor messetilbud. På denne står der ikke noe om så lenge lageret holder, begrenset tilbud elns. De vil ikke bestille flere 7d til 8495. Er dette lov? Markedsføringen er jo feil i henhold til loven vel? På lefdal måtte vi bare finne oss i å bestille kameraene om der ikke stod begrenset antall i tilbudsavisene.

Er de over love, eller kan noen henvise meg til det korrekte svaret? Damen ønsker seg ett og jeg venter på hun her. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor det?:p får ikke sett spoilere på telefon.

Dessuten er det litt sent, er i Narvik nå:p 6. Gangen jeg er her nå:p

Spoileren har ikke noe med det å gjøre, men finn deg en bil og kjør så fort du bare klarer ut av Narvik. Bare stol på meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...