Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det Chrome.. Men chrome har vel et slikt system at de sidene du er mest inne på lagres på forsiden? Firefox har vel et bedre system slik at du selv kan lagre sider på forsiden?

Jaaaa! Før formatering og Win 7 hadde jeg reboot-time på 1 minutt og 50 sekund eller noe, og mitt mål var under minuttet. Nå har jeg 59 sekund! :D

Men hvordan får jeg det slik at programmer automatisk lagres på d-disken hvis jeg ikke velger noen plass? Skal ikke ha NOE annet enn Windows på c-disken. FY!

første gang du bruker chrome, så går du bare inn på de sidene du vil ha på første sia, så holder du over de når de kommer der, da vil du få en tegnestift opp, trykk så på den :D

Lenke til kommentar

Men hvordan får jeg det slik at programmer automatisk lagres på d-disken hvis jeg ikke velger noen plass? Skal ikke ha NOE annet enn Windows på c-disken. FY!

Det er ikke verre enn at du angir det manuelt når du legger inn program.

Det er dessverre ikke det alltid er mulig å angi plassering.

Lenke til kommentar

Ifølge en test om hvor deprimert du er, scorte jeg 11 av 15.. :dontgetit:

Online-tester skal man ikke stole på. Tror jeg fikk noen og tredve på en sånn test hos psykologen i august forresten. Husker ikke hvor langt opp den går da.

Ingen Oktoberfest uten 4 svære mugger med øl, svinekjøtt og lederhosen da :ohmy:

Forskjell på oktoberfest i tyskland og på akam.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjer a forum forum? Jeg sitter å venter på en ferje i Bognes, i Tysfjord fylke.

Kjørte i 22 timer i går, med sommerdekk og på isete og snøete veier over Østerdalen og så etter Steinkjer, fikk lagt om til vintersko i Grong. Bar så videre opp til Mosjøen der jeg sov i 9 timer:) så kl 23:00 i går kveld feis jeg videre avgårde mot Narvik. Nå sitter jeg her og venter da, 8 mil unna Narvik. Skal levere bilen og fly ned til Gardermoen. Der blir jeg plukka opp av noen kompiser så er det rett på fest, etter 42 timer arbeid med 9 timer søvn klemt inn i midten av de:D

Lenke til kommentar

Hva skjer a forum forum? Jeg sitter å venter på en ferje i Bognes, i Tysfjord fylke.

Kjørte i 22 timer i går, med sommerdekk og på isete og snøete veier over Østerdalen og så etter Steinkjer, fikk lagt om til vintersko i Grong. Bar så videre opp til Mosjøen der jeg sov i 9 timer:) så kl 23:00 i går kveld feis jeg videre avgårde mot Narvik. Nå sitter jeg her og venter da, 8 mil unna Narvik. Skal levere bilen og fly ned til Gardermoen. Der blir jeg plukka opp av noen kompiser så er det rett på fest, etter 42 timer arbeid med 9 timer søvn klemt inn i midten av de:D

Du trenger litt mer enn bare Østbys gammaldans, du trenger faktisk "Drekk det opp, en enkel sang om brennevin":

http://www.youtube.com/watch?v=XWkqJLUBdcQ

Endret av TøsMan™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...