Shikaru Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 jeg håper da ikke det fordi da veit jeg ikke hvor jeg er akkurat nå :o Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Et kjapt spørsmål fra en tilbakestående person om har absolutt null peiling på noe som helst, i hele universet. Hvis jeg skal installere Win 7, men skal formatere C-disken først slik at Win Vista forsvinner.. What do i do? Kan jeg bare gå rett inn på installasjonen av 7'ern så fikser alt seg? Endret 15. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 delete system32. problem fixed. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vil gjerne formatere hele c-disken slik at den er pen og nyvasket før den skal på date med Windows 7. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vil gjerne formatere hele c-disken slik at den er pen og nyvasket før den skal på date med Windows 7. når du kommer til partisjoner osv, så sletter du den gamle og lager en ny Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bahhhh.... Fredager hjemme med mor er kjedelig! gied meg promille!!!!!!!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bahhhh.... Fredager hjemme med mor er kjedelig! gied meg promille!!!!!!!! dra på besøk til en kamerat og get wasted mens du ser på ACMilan - Liverpool. Inviter 3 damer, og be dem ta med snus. Problem solved. tjohei da var flybillett printa ut, lagt ut ny animasjon på vimeo og fiksa litt på skolebloggen. tenker jeg lager meg ostesmørbrød nå og ser på house Weird. Jeg ser house og har lyst på ostesmørbrød. Er vi samme person? hvilken kanal? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bahhhh.... Fredager hjemme med mor er kjedelig! gied meg promille!!!!!!!! Get wasted mens du ser på ACMilan - Liverpool. Inviter 3 damer, og be dem ta med snus. Problem solved. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg fyrer opp en snaps eller to, noen som vil ha? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bahhhh.... Fredager hjemme med mor er kjedelig! gied meg promille!!!!!!!! Du kan få min. Hils din mor! Mchansern: Jeg holder meg til rødvin. Classy som jeg er (lol). Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg fyrer opp en snaps eller to, noen som vil ha? Er veldig lite glad i brennevin med mye smak. Så neitakk men et glass med vodka og is hadde ikke vert vont Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ser virkelig folk på X Factor? hmmm... Broren min ville gjerne. Kameraten hans er med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg holder meg til Fernet Branca hehe. En Fernet Branca i uken, det er medisin! Rødvin er greit nok det også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som så meg i dagens Drammen Tidene (Lemon, Bytex osv.)? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Mchansern: Jeg holder meg til rødvin. Classy som jeg er (lol). Er du classy? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg skreiv lol, okei? Sameboe: Nei, dessverre. Hva var du der for? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Mchansern: Jeg holder meg til rødvin. Classy som jeg er (lol). Er du classy? Hun har omtalt meg som classy en gang så standarden er ikke veldig høy Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg skreiv lol, okei? Sameboe: Nei, dessverre. Hva var du der for? hvorfor tror du han var der? sjekk facebooken hans Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bahhhh.... Fredager hjemme med mor er kjedelig! gied meg promille!!!!!!!! Get wasted mens du ser på ACMilan - Liverpool. Inviter 3 damer, og be dem ta med snus. Problem solved. ikke i sosialt humør? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bahhhh.... Fredager hjemme med mor er kjedelig! gied meg promille!!!!!!!! Get wasted mens du ser på ACMilan - Liverpool. Inviter 3 damer, og be dem ta med snus. Problem solved. ikke i sosialt humør? Nah heller det med at jeg vil ha 3 damer alene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg