Pubé Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg lurer på om alle her inne er like føkka i huet på ekte som de er her inne. Jeg er værre, ingen tvil. Lurer veldig på åssen L4r5 lars er, samme gjelder Pokey Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Eplefe er bare kos! Husker den gangen.... Åh! *sukk* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det.. Det er bra du husker den gangen, for jeg gjør ikke det. Var jeg ruset? 8D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg tror jeg halvveis kan betraktes som schizo med tanke på personligheter på nettet kontra irl. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har lyst til å dra på et forumtreff, men det må nesten vente til jeg kan kjøre selv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det eneste jeg har opplevd av clvn irl var at han ringte meg og bare "BLI MED TIL STOCKHOLM". Jeg kunne ikke da, skole. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kjempehyggelig å tilbringe en 3-timers togtur sammen med en gammel narkiskjerring som både drakk alkohol og prøvde å røyke mesteparten av tiden. Hva skjer på en fredagskveld til dere? Tok akkurat en tretimers togtur. Ble så jævlig stressa av hun tenåringsjenta som satt i samme vogn som meg at jeg måtte ta meg et par drammer og ta en røyk for å roe nervene. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Edit: nei, L4r5 sitter her og ser på, TALK, MAN! TALK! Jeg bare lurket litt mens jeg leste noveller på smil. Det må jeg da få lov til`? L4r5 er verre. Korrekt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby. viss du heller sender meg 56kr dagen, så skal jeg underholde deg med alt mulig rart! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Husker du ikke?? Stikkord: Stjerneklart, hvitvin, romantisk middag, stearinlys, peis, kos, ditt første kyss, og din første gang! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby. Skal ikke ta opp heroin med det samme da? Da har du alltids noe å gjøre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby. Det er topp 5 av de dummeste tingene jeg noensinne har hørt / lest på forumet her. Faktisk. 3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Husker du ikke?? Stikkord: Stjerneklart, hvitvin, romantisk middag, stearinlys, peis, kos, ditt første kyss, og din første gang! Jeg ser et par feil her. Mitt første kyss og min første gang i samme setning, samt "hvitvin" som noe jeg ville konsumert frivillig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby. Skal ikke ta opp heroin med det samme da? Da har du alltids noe å gjøre. Meh. Tar litt for mye tid. Kanskje hasj. Har tenkt litt på khat også. Det ser ut til å funke for somaliere på Grønland. Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby. Det er topp 5 av de dummeste tingene jeg noensinne har hørt / lest på forumet her. Faktisk. For en ære. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kvitknekt: noen planer om no forumtreff i Bergen snart? Ligger alltid på lur. Vi har egentlig funnet ut at det er bedre å ta slikt på sparket, fordi folk aldri klarer å holde det de lover. Når er du i Bergen da? Når jeg har flytta til Stord, kan jeg fort ta en dagstur til Bergen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det eneste jeg har opplevd av clvn irl var at han ringte meg og bare "BLI MED TIL STOCKHOLM". Jeg kunne ikke da, skole. Spontanturer Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Husker du ikke?? Stikkord: Stjerneklart, rødvin, romantisk middag, stearinlys, peis, kos, ditt tredje kyss, og din første gang i senga! Jeg ser et par feil her. Mitt første kyss og min første gang i samme setning, samt "hvitvin" som noe jeg ville konsumert frivillig. Hva? Ser ikke noe feil der jeg.. Sjekk igjen! Endret 15. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg