Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempehyggelig å tilbringe en 3-timers togtur sammen med en gammel narkiskjerring som både drakk alkohol og prøvde å røyke mesteparten av tiden.

Hva skjer på en fredagskveld til dere?

Tok akkurat en tretimers togtur. Ble så jævlig stressa av hun tenåringsjenta som satt i samme vogn som meg at jeg måtte ta meg et par drammer og ta en røyk for å roe nervene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Husker du ikke?? :ohmy:

Stikkord:

Stjerneklart, hvitvin, romantisk middag, stearinlys, peis, kos, ditt første kyss, og din første gang! :)

Jeg ser et par feil her. Mitt første kyss og min første gang i samme setning, samt "hvitvin" som noe jeg ville konsumert frivillig. :p
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby.

Skal ikke ta opp heroin med det samme da? Da har du alltids noe å gjøre.

Meh. Tar litt for mye tid. Kanskje hasj. Har tenkt litt på khat også. Det ser ut til å funke for somaliere på Grønland.

Jeg lurer på om jeg skal begynne å røyke. Har kjedet meg noe helt forferdelig i flere måneder i strekk, hadde vært greit med en hobby.

Det er topp 5 av de dummeste tingene jeg noensinne har hørt / lest på forumet her. Faktisk.

For en ære.

Lenke til kommentar

Husker du ikke?? :ohmy:

Stikkord:

Stjerneklart, rødvin, romantisk middag, stearinlys, peis, kos, ditt tredje kyss, og din første gang i senga! :)

Jeg ser et par feil her. Mitt første kyss og min første gang i samme setning, samt "hvitvin" som noe jeg ville konsumert frivillig. :p

Hva? Ser ikke noe feil der jeg.. Sjekk igjen! :whistle:

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...