Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hvorfor overser du den siste setningen. Hater du ikke Malene og? Og ja, jeg føler med deg. Sliter med å glemme de vonde minnene, det er de som holder meg oppe om natten. xD

Jeg hater ikke Malene eller noe... Jeg bare. Ehm. Liker henne ikke, og avskyr måten hun halveis ser opp til meg på? x)

Ser hun opp til deg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ser hun opp til deg?

Og deg.

Vi er begge eldre enn henne, og kjenner "de kule". Hun ser neppe like mye opp til meg som hun gjorde før jeg kutta kontakten med den gjengen, da. xD

Ah jah. De kewle!

Lenke til kommentar
*veiver til Teovina før han stuper i søvn for å unngå å lese ut Lesbisk Nigger før han drar hjem*

 

*veiver tilbake til Datasmurf!*

:( og er skuffet fordi hun veiver for sent.

 

Lars:

Yess, this biatch will do as she is told!!!! :D

 

... wait ...

Endret av Teovina
Lenke til kommentar
Ja, jeg vet godt hvem du mener. De er jo SÅ tøffe!

Ja! Jeg vet! Det er liksom, OMG!

 

Jeg tror ikke du er blant de kule Nie. tror heller ikke Anfall er det.

Ingen av oss har noe spesielt nettverk på denne øyen lengre. Vi har rømt.

Men, i mine gamle dager så var faktisk noen av de som regnes som "de kule" nå, mine beste venner. =P Og jeg bor med en av dem. xD

 

Jeg håper for deres skyld at det var ironisk :ohmy:

Nei, er du GAL?

De drikker jo ALKOHOL!

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt ukul, og trives med det.

Gir egentlig en stor eff i at minstesøss blir erta på skolen fordi jeg er som jeg er.

Ikke fordi jeg gikk offentlig i kjole et par ganger, men fordi jeg hylla regnet med en liten regndans og fordi jeg sovna da jeg jogga forbi barneskolen, samt at jeg høylytt prekte om åsatrua til noen helkristne smårips i fylla i et håp om å omvende de :p

 

Fungerte relativt dårlig, men hva gjør man ikke for å ha noe å gjøre?

Lenke til kommentar
Huff, må vi diskutere kulhet og ukulhet? Jeg var alltid ukul - klassens mobbeoffer. Herlige tider... barneskolen og ungdomsskolen var ikke min tid. Videregående og høgskolen var en befrielse ^^

 

Jeg er litt motsatt. Var alltid den kule da jeg gikk på ungdomskolen, men det dabbet ganske av på videregående. Nå gjør jeg ikke så stort ut av meg. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...