Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har alltid sett for meg at jeg ender opp i en rennestein i statene eller på Plata uansett, så det skal du ikke se bort i fra. :p

Din jobb nå er å skrive en god selvbiografi om ditt fremtidige liv og selge den veldig billig til meg for å fore din sjokolade avhengighet.

Lenke til kommentar

Hvorfor Pepsi RAW spør noen?

Jo, det har seg slik...

En gang i tiden, for lenge lenge siden, ble en sunnmøring født. Sunnmøringen, som sunnmøringer flest, var en erfaren kronesnuer. Altså han sparte på pengene.

En dag på jobben, så dukket det opp et tilbud. "Boller og brus til den som vil, bare å komme!". Søtsulten som denne sunnmøringen var, hentet han både kake, brus og boller.

Og brusen? Jo, det var en Pepsi RAW. For der var ikke andre.

Så, kort fortalt: Gratis brus er bedre enn ingen brus.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så, kort fortalt: Gratis brus er bedre enn ingen brus.

Valid point.

Vel, jeg som er Pepsi-patriot (liker både vanlig og Max) hater den nye Pepsi Raw. Smaker alt for søtt.

:thumbdown:

Tror jeg skal prøve en halvliter uansett. Liker ikke å dømme ting uten å ha smakt det først.
Lenke til kommentar

Faen ikke dum ide. Trur kanskje jeg skal gjøre det samme selv. Etter at jeg har mekka hjemmelaga burgere i dag.

Prøvde meg på hjemmelagede tacokjøttboller her om dagen. Det endte med at de datt fra hverandre i panna og jeg måtte mose den til vanlig taco kjøttdeig. Tips til hvordan man får kjøttdeig til å bli fast, og ikke bare gå i oppløsning med en gang den legges i stekepanna ?

Lenke til kommentar
icon2.gif

Noe sier meg at du er misunnelig.

Faen ikke dum ide. Trur kanskje jeg skal gjøre det samme selv. Etter at jeg har mekka hjemmelaga burgere i dag.

Prøvde meg på hjemmelagede tacokjøttboller her om dagen. Det endte med at de datt fra hverandre i panna og jeg måtte mose den til vanlig taco kjøttdeig. Tips til hvordan man får kjøttdeig til å bli fast, og ikke bare gå i oppløsning med en gang den legges i stekepanna ?

duct-tape-3m.jpg

Lenke til kommentar

Egg. Og eventuelt litt maizena eller mel.
Lenke til kommentar

Egg. Og eventuelt litt maizena eller mel.

Hadde i litt maizena, men tenkte ikke på egg. Skal prøve det neste gang, takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Føler jeg har gjort gode filmkjøp i dag! :D

Kurt Josef Wagle og legenden om fjordheksa til 159,00 kr på OBS! Hypermarked.

Mars Attacks! til 59,50 kr på den lokale platesjappa.

Class of Nuke'em High til 59,50 kr på den lokale platesjappa.

Victory: A Scandinavian Nightmare til 59,50 kr på den lokale platesjappa.

Cannibal Holocaust til 59,50 kr på den lokale platesjappa.

The Beyond til 59,50 kr på den lokale platesjappa.

Den brysomme mannen til 59,50 kr på den lokale platesjappa.

Vel, jeg har alltid sett for meg at jeg ender opp i en rennestein i statene eller på Plata uansett, så det skal du ikke se bort i fra. :p

Din jobb nå er å skrive en god selvbiografi om ditt fremtidige liv og selge den veldig billig til meg for å fore din sjokolade avhengighet.

Vet ikke om jeg orker å gjøre det igjen.

Skrev det på en eksamen i sidemål på vgs.

22 sider. :p

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg orker å gjøre det igjen.

Skrev det på en eksamen i sidemål på vgs.

22 sider. :p

Ser du et spørsmålstegn en plass der ? For jeg ser det ikke, så bare heng i å skriv. Jeg vil ha den ferdig innen neste fredag.

laugh.gif:whistle:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Siden folk klagde slik på marsipankaken jeg postet mandag, så får jeg poste en annen kake jeg har nå.

*kake*

Pokker ta deg. Jeg har bare en tørr fyrstekake, og med 15 kroner på kontoen som skal vare i like mange dager, er det ikke noe håp om å få skikkelig kake før måneden er over.

Lenke til kommentar

Ser du et spørsmålstegn en plass der ? For jeg ser det ikke, så bare heng i å skriv. Jeg vil ha den ferdig innen neste fredag.

laugh.gif:whistle:

Ja kjære Mr.A, jeg skal skrive biografen. Den er ferdig på mandag.

Supert. Da venter jeg på den på mandag da. :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...