L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 l4r5 hva jobber du som? Jeg er snylter for øyeblikket. Jobbet som alt fra IT-konsulent, kioskmedarbeider til telefonselger tidligere. Akkurat nå så venter jeg på utredning for leddplager mens jeg får penger fra NAV. Problemet er ventetida på sjukehuset. De kan ta meg inn kanskje i mai 2011. Vurderer å ta kontakt med Volvat og få det gjort privat, men det er så sabla dyrt at det blir vanskelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Og jeg har god plass, plenty med soveplasser. *hinthint* Jeg trodde du hadde type jeg. Du vet. Du MÅ ikke tenke i de baner, Lars. Han kan være med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Du vet. Du MÅ ikke tenke i de baner, Lars. Du vet jeg MÅ det. Han kan være med. Selvsagt en mulighet. Endret 15. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Problemet er ventetida på sjukehuset. De kan ta meg inn kanskje i mai 2011. Hm, jeg fikk time til utredning på et sykehus dagen etter at jeg var hos fastlegen min. Endret 15. oktober 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 http://www.erdetfredag.no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hm, jeg fikk time til utredning dagen etter at jeg var hos fastlegen min. Jeg har vært til diverse utredninger tidligere. Bl.a. MR-bilder av knær og hender, men det viste ingenting. Det tok ikke så lang tid å få time til. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Var hos en spesialist i Bærum, jeg. Tok prøver av ledd og sånn. Oh well, får håpe det ordner seg for deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kanskje jeg skulle sjekket ut om det går an å få time der jeg også. Kjenner ingen i Bærum jeg kan bo hos, men hotell der er billigere enn Volvat vil jeg tro. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 You do that, her var jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Der så det ut som det var korte ventetider. Må sjekkes ut. Takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ingenting som å pakke på seg masse klær fordi man trodde det var kaldt ute, og så gå fort rundt omkring på Steinkjer i 1,5 timer for forskjellige ærend. Svett og tungpusta sa du? Ja ja, fikk i alle fall svidd av ca tusen kr på tant og tøv (mat og toalettpapir inkludert). Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 i dag fikk jeg mitt første møte med en hund.. med DOWNS SYNDROM! den ser litt frostyrra ut, men en hund er en hund! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Siden folk klagde slik på marsipankaken jeg postet mandag, så får jeg poste en annen kake jeg har nå. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har kjøpt meg en sjokolade for første gang på lenge. Smakte alt for godt. Håper ikke dette blir en vane igjen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Pepsi raw. det samme tenkte jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har faktisk ikke smakt den enda, men ut fra hva andre sier så er jeg skeptisk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg har kjøpt meg en sjokolade for første gang på lenge. Smakte alt for godt. Håper ikke dette blir en vane igjen. Du kommer helt sikkert til å blir en sjokoman nå. Du kommer først til å begynne å stjele fra butikker for så å bygge opp et svært sjokolade imperium der du gnaffler i deg halvparten av varene, og mister alt du eier. Etter det finner du ut at dop er et bedre stoff, og til slutt ender du i oslos gater som en junky. Dette er da kortversjonen. Det er mye mere.Tenkte jeg skulle skrive en bok. Endret 15. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 i dag fikk jeg mitt første møte med en hund.. med DOWNS SYNDROM! den ser litt frostyrra ut, men en hund er en hund! Ååååh! Siden folk klagde slik på marsipankaken jeg postet mandag, så får jeg poste en annen kake jeg har nå. Jaja, etter å ha rydda og støvsugd huset setter jeg meg ned med sein frokost, te, egg og Iron Man II. Hurra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Vel, jeg har alltid sett for meg at jeg ender opp i en rennestein i statene eller på Plata uansett, så det skal du ikke se bort i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg