Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lars: Vet ikke om du fikk svar på spørsmålet ditt fra i går kveld/natt. Men Logmein er ganske genialt med tanke på at det kan brukes overalt, til og med på endel mobiler, for å styre pc-en din.

Flere ganger jeg har hatt behov for å hente ut et dokument eller bilde eller noe som ligger lokalt på pc-min hjemme, mens jeg har vært i sentrum. Stikker da bare inn på en nettkafé eller bruker mobilen min til å laste opp nevnte fil til e-posten min eller ftp-en.

Kan til og med fikse det til at du kan fjernstarte maskinen hvis den ikke alltid er påslått også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefalte ikke Civ til deg. Jeg liker ikke slike spill.

Din mening er feil så den teller ikke.

Lars: Vet ikke om du fikk svar på spørsmålet ditt fra i går kveld/natt. Men Logmein er ganske genialt med tanke på at det kan brukes overalt, til og med på endel mobiler, for å styre pc-en din.

Flere ganger jeg har hatt behov for å hente ut et dokument eller bilde eller noe som ligger lokalt på pc-min hjemme, mens jeg har vært i sentrum. Stikker da bare inn på en nettkafé eller bruker mobilen min til å laste opp nevnte fil til e-posten min eller ftp-en.

Kan til og med fikse det til at du kan fjernstarte maskinen hvis den ikke alltid er påslått også :)

Fikk hjelp i Akam-tråden. Kjører nå logmein og livet mitt er plutselig mye enklere.

Planen er å få i gang fjernstart i løpet av dagen, men har ikke prioritert det enda.

Lenke til kommentar

Jeg anbefalte ikke Civ til deg. Jeg liker ikke slike spill.

Din mening er feil så den teller ikke.

Jeg beklager på det høyeste. Selvsagt er Civilization og lignende spill det ypperste av spillmedie. Gi meg et øyeblikk, så skal jeg slå i følge med resten av flokken.

Lenke til kommentar
Jeg beklager på det høyeste. Selvsagt er Civilization og lignende spill det ypperste av spillmedie. Gi meg et øyeblikk, så skal jeg slå i følge med resten av flokken.
Det er bra du har sett "the error of your ways". Etter 28 dager ingame er du tilgitt. :)

Sau.

SAUER ER ÅLREITE DYR!
Lenke til kommentar

Bæææææ!

Naboen min har sauer.

Min også.

Lam er undervurdert kjøtt.

Stemmer. Jeg lurer på om jeg skal ha fårikål i dag eller i morgen.

Lam er da ikke undervurdert kjøtt? Mange som spiser og nyter lam, og dermed er det ikke undervurdert.

Alt for få som har oppdaget lam. Derfor er det undervurdert.
Lenke til kommentar

Har du D700? :mad:

Jeg for min del venter på at oppfølgeren skal komme så det detter et lass av billige D700 på bruktmarkedet. Jeg klarer meg alltids med det nest beste.

Fårikål er noe jeg kunne spist til jeg daua :dribble:

Lammelår er også utrolig digg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...