MrLeftfield Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ugh.....sjuk på jobb.....ugh....første dag med "tett"-feeling. sweeet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ser folk skriver om pranks her.. Jeg pranka en lærling ganske bra her jeg.. Snudde skjermen hans opp ned tok screenshot snudde skjermen tilbake fjerna visning av ikoner fjerna startmenyen satte screenshotet som bakgrunn Han klødde seg i huet lenge Skal prøves Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg ligger under dyna jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ting har forandra seg siden det var å sette tubgirl, lemonparty, meatspin o.l. til bakgrunnsbilder. Og andre ting vi fant på rotten.com i barndommen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er ekkelt sjur, en sånn prak som SL snakker om er harmløs og morsom. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan fjerner man visning av ikoner og startmeny? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Høyreklikk på skrivebordsbakgrunnen -> Vis -> Ikoner ellerno. Vis Skrivebordsikoner. Endret 15. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er det, men det var det alle gjorde på barne- og ungdomsskolen. Vel, fra 6. klasse og utover. Vi fikk ikke "datarom" eller tid til å bruke det før da. Andre pranks gikk ut på at folk / idioter nappa ut strømkabelen til maskina når de gikk forbi. Slik lærte jeg meg å lagre veldig ofte. Ctrl + S er nå innbakt i venstrehanden min og det hender alt for ofte at jeg trykker ctrl + s når jeg skriver her på forumet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Høyreklikk på skrivebordsbakgrunnen -> Vis -> Ikoner ellerno. Vis Skrivebordsikoner. Såpass enkelt ja. Da skal det prankes i storefri! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Stikker snart jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Stikker snart jeg. Ka du ska no? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 [/indent] - 09:52' timestamp='1287129165' post='16337415']Eller slette system32 Ja, det er jo enkelt uten administratorrettigheter. Ikke alltid like vanskelig å skaffe seg de Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Evt oppned. Ugh. Det var det noen kids som hadde gjort ved den ene skolen vi var "utplassert" på i fjor. Kjempeartig. Ting har forandra seg siden det var å sette tubgirl, lemonparty, meatspin o.l. til bakgrunnsbilder. Og andre ting vi fant på rotten.com i barndommen. Hihi, vi pleide sette det som startside, vi. Sånn i tillegg Og screensaver. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hele bibelen er interessant lesning hvis du ser på det som en hvilken som helst annen fantasybok. Masse kult i det gamle testamentet. Mye kinky der også. Det er som å gå å slenge dritt om filmer du ikke har sett selv. Agreed. Har flere ganger opplevd at jeg har havna i diskusjoner med "kristne" som aldri har lest bibelen perm til perm. Jehovas vitner ol. har brent seg på å komme med bibelsitater som ikke eksisterer flere ganger til bestemoren min. Hun er prestedatter og får ikke lenger besøk av noen religiøse grupper som går fra dør til dør. Hvorfor? Hun utfordret de til å finne sitatene hun visste ikke eksisterte i bibelen og komme vise henne det. Genialt. Alene på jobb med sjefen, igjen. Jeg har på følelsen at dette kommer til å bli en laaang dag. Jeg skal tenke på deg. Eller slette system32 Ja, det er jo enkelt uten administratorrettigheter. Ja, egentlig. Ting har forandra seg siden det var å sette tubgirl, lemonparty, meatspin o.l. til bakgrunnsbilder. Og andre ting vi fant på rotten.com i barndommen. Husker vi pleide å lage .bat-scripts med netsend i evig syklus og legge i startup-mappa. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Husker vi pleide å lage .bat-scripts med netsend i evig syklus og legge i startup-mappa. :s start "" %0 goto :s 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jehovas vitner ol. har brent seg på å komme med bibelsitater som ikke eksisterer flere ganger til bestemoren min. Hun er prestedatter og får ikke lenger besøk av noen religiøse grupper som går fra dør til dør. Hvorfor? Hun utfordret de til å finne sitatene hun visste ikke eksisterte i bibelen og komme vise henne det. Hun høres ut som hun er like kul som min bestemor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvorfor anbefalte dere civilization til meg. Gjør jo ikke noe annet nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg anbefalte ikke Civ til deg. Jeg liker ikke slike spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvorfor anbefalte dere civilization til meg. Gjør jo ikke noe annet nå For å ødelegge livet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg