Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser folk skriver om pranks her.. Jeg pranka en lærling ganske bra her jeg..

Snudde skjermen hans opp ned

tok screenshot

snudde skjermen tilbake

fjerna visning av ikoner

fjerna startmenyen

satte screenshotet som bakgrunn ;)

Han klødde seg i huet lenge :p

Skal prøves

Lenke til kommentar

Det er det, men det var det alle gjorde på barne- og ungdomsskolen.

Vel, fra 6. klasse og utover. Vi fikk ikke "datarom" eller tid til å bruke det før da. :p

Andre pranks gikk ut på at folk / idioter nappa ut strømkabelen til maskina når de gikk forbi.

Slik lærte jeg meg å lagre veldig ofte.

Ctrl + S er nå innbakt i venstrehanden min og det hender alt for ofte at jeg trykker ctrl + s når jeg skriver her på forumet.

Lenke til kommentar

Evt oppned.

Ugh. Det var det noen kids som hadde gjort ved den ene skolen vi var "utplassert" på i fjor. Kjempeartig.

Ting har forandra seg siden det var å sette tubgirl, lemonparty, meatspin o.l. til bakgrunnsbilder.

Og andre ting vi fant på rotten.com i barndommen. :p

Hihi, vi pleide sette det som startside, vi. Sånn i tillegg :D Og screensaver. :D

Lenke til kommentar

Hele bibelen er interessant lesning hvis du ser på det som en hvilken som helst annen fantasybok. Masse kult i det gamle testamentet.

Mye kinky der også.

Det er som å gå å slenge dritt om filmer du ikke har sett selv.

Agreed. Har flere ganger opplevd at jeg har havna i diskusjoner med "kristne" som aldri har lest bibelen perm til perm.

Jehovas vitner ol. har brent seg på å komme med bibelsitater som ikke eksisterer flere ganger til bestemoren min. Hun er prestedatter og får ikke lenger besøk av noen religiøse grupper som går fra dør til dør. Hvorfor? Hun utfordret de til å finne sitatene hun visste ikke eksisterte i bibelen og komme vise henne det. :fun:

Genialt. :wee:

Alene på jobb med sjefen, igjen. :ermm: Jeg har på følelsen at dette kommer til å bli en laaang dag.

Jeg skal tenke på deg. :love:

Eller slette system32

Ja, det er jo enkelt uten administratorrettigheter. :p

Ja, egentlig. :)

Ting har forandra seg siden det var å sette tubgirl, lemonparty, meatspin o.l. til bakgrunnsbilder.

Og andre ting vi fant på rotten.com i barndommen. :p

Husker vi pleide å lage .bat-scripts med netsend i evig syklus og legge i startup-mappa. :p
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jehovas vitner ol. har brent seg på å komme med bibelsitater som ikke eksisterer flere ganger til bestemoren min. Hun er prestedatter og får ikke lenger besøk av noen religiøse grupper som går fra dør til dør. Hvorfor? Hun utfordret de til å finne sitatene hun visste ikke eksisterte i bibelen og komme vise henne det. :fun:

Hun høres ut som hun er like kul som min bestemor. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...